vuns187 Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 Hej! Är lite sugen på att flytta tillbaka till Laddies o lira NL100-NL200. Är det mycket grinders som sitter där nuförtiden?? Vilka isåfall?? Citera
animalplanet Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 Hej! Är lite sugen på att flytta tillbaka till Laddies o lira NL100-NL200. Är det mycket grinders som sitter där nuförtiden?? Vilka isåfall?? Logga in och raila lite och bedöm. Allt får man inte serverat. Citera
hestgoran Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 hög rake på ladbrokes, och väldigt få games Citera
niiccoi Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 Logga in och raila lite och bedöm. Allt får man inte serverat. vänliga veckan ell bara en skitstövel Citera
animalplanet Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 vänliga veckan ell bara en skitstövel Ett hett tips som ger en egen uppfattning. Citera
LuckyStar5.1 Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 Ett hett tips som ger en egen uppfattning. Men detta är ett forum för att folk ska diskutera poker, och varför ev. skaffa ett konto och föra in pengar när någon/några redan vet? Citera
Zyr Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 idiot, tror du på riktigt att nån som spelar på de nivåerna och tycker det är fiskigt skulle berätta det här?? du får nog allt ta och testa själv om du vill få en riktig uppfattning Citera
aegans Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 undra vem som är idioten. folk som dej som inte har vett att vara trevliga ligger mina pengar på iaf. stråhatt... Citera
animalplanet Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 Hej! Är lite sugen på att flytta tillbaka till Laddies tolka det som att han har konto redan delar med mig av min uppfattning av 5K nl200 händer, för lite nostalgi känsla på ladbrokes. Tyckte det var en standard nivå på spelarna som vilken nl200 sida som helst. Citera
Burros Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 REgsen på laddies är snuskigt dåliga, men raken e tyvärr killer. Citera
Emilio Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Ibland rätt svagt motstånd men riggen är ruskig och raken likaså. Citera
Recommended Posts