jojje44 Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Är inte tempot högre? Eller det är jag som är trött? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lanzinghkronha Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Är inte tempot högre? Eller det är jag som är trött? Tror det beror på den nya "tidsnedräknaren". Istället för att hacka sådär behagligt rinner den jämt och skitjobbigt. Jag är allvarlig - stör mig skitmycket på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Santa_Bege Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Min turre igår avbröts och jag lyckades aldrig komma in på bordet igen OM jag mot all förmodan lyckades logga in i klienten... Inköpet är draget från klienten och idag när det verkar vara lugnt (funkar att logga in) finns inga slantar på klienten. Så jävla pissigt dåligt skött! Kolla bara in mötesanteckningarna som städerskan hittade ifrån mötet 4½ dag innan uppdateringen. 1. Lägga uppdateringen på första måndagen i månaden. Jättesmart! OM det strular så är det inga viktiga turneringar då iaf...typ som månadsfinalen! 2. Löpande info på hemsidan. Äsch, vad tarvligt! 3. Testa systemet med hög belastning innan? Onödigt, vi har ju gjort ett suvvefett kö-system som håller nere belastningen! 4. Så nu när vi har belastningen under kontroll kan vi putta in några fler system i samma server. Få se, FTP och hemsidan ligger där redan... DNS, DHCP och NT 4.0 DC går lite slött, slänger in dem där också! 5. Just det, nu kan vi dra ned på support-personalen också! 6. Och drift-personalen! 7. F*n, vi sparkar it-chefen med, vi kommer aldrig mer behöve uppdatera efter denna super-duper-uppdatering! 8. Bra, men kan det vänta tills imorgon, jag har några borttappade ikoner som jag vill ha tillbaks först.. 9. Personalfesten på Hawaii - ska vi höja raken? Nä, det ligger alltid en fet pott kvar i servern som ingen vill ha, vi tar av dem. 10. Då kör vi! Ses på puben när uppdateringen är klar, okej! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joka69 Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Driftstörningar i pokerprogrammet 2008-02-05 kl 8.58 Efter måndagnattens uppgradering upplevde en hel del kunder problem i pokerprogrammet. Flera turneringar avbröts och vissa bord "frös". Angående återbetalningar jobbar vi på så fort vi kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sahla Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Driftstörningar i pokerprogrammet 2008-02-05 kl 8.58 Efter måndagnattens uppgradering upplevde en hel del kunder problem i pokerprogrammet. Flera turneringar avbröts och vissa bord "frös". Angående återbetalningar jobbar vi på så fort vi kan. Pratade precis med supporten: - Återbetalningar: Ja. - Justeringar av antal turneringar under "Turneringsgränser": Nej Detta blir då för mig för 1 turnering: - Sparar max 220 kr för att jag inte kan spela och förlora. - Förlorar max en klonkad turnering... 2 - 10 k Frågan från supporten: "Det kanske du kan leva med..." Jaja, nya tag idag istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rk2005 Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Funkar nu iaf ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BOGiS Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Var fan är mina FL-bord ? Ingen info på hemsidan, detta är en lekstuga - sälj ut skiten ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 När ska månadsfinalen gå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ambe Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Månadsfinalen ska gå nästa måndag, samma tid antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Ok. Tack. Sverigerankingen vill man ju bara spela för månadsfinalen och årsfinalen. Den blir ju meningslös efter att man kvalat in till respektive. "Sveriges bästa pokerspelare" ska koras under året. LOL! Vilka är det som fortsätter spela fast de kvalat in? Inte säker på att han som vann rankingen förra året ens är vinnande i poker... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
firs Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 OBS! FÖR ATT KUNNA SPELA MÅSTE DU ALLTSÅ LOGGA IN. DET GÖR DU VIA 'LOGGA IN'-KNAPPEN NEDAN. Jag vägrar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saxofon Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 måste vara en motrigg nu efter uppdateringen... hahaha (ironi) Sitter med KK raisar 6bb får syn av knappen flopp 2K4 betar pott syn turn 5 betar pott syn river 6 betar ptt igen och sn igen killen visar stolt upp Q3 os fina fiskar iaf när dom inte träffar sina sjuka syn... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Känns som en nygammal bugg är borta . Jag har inte råkat ut för den ännu i vart fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
batio Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 funkade finfint idag och en uppdaterad medrigg:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Kände mig grymt stressad när jag körde en session nu, vet inte varför, men var inte så innan uppdateringen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CopShootCop Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Folk verkar ju vara som tokiga i nya 20 och 30 manna SNG. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Folk verkar ju vara som tokiga i nya 20 och 30 manna SNG. Finns det 20-30 manna SNG på nivån 500-1000 kr? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skåneland Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Nej, inte än iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hittapengarna Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 måste vara en motrigg nu efter uppdateringen... hahaha (ironi) Sitter med KK raisar 6bb får syn av knappen flopp 2K4 betar pott syn turn 5 betar pott syn river 6 betar ptt igen och sn igen killen visar stolt upp Q3 os fina fiskar iaf när dom inte träffar sina sjuka syn... Underbart att potta mot en motspelare med top set haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CopShootCop Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Nej högsta nivån förr MTT-sng är 100+10. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Nej högsta nivån förr MTT-sng är 100+10. ...och det får vi väl hoppas att SvS ser till att fixa. Borde åtminstone finnas 200+20, 300+30, 500+50 också. Dessutom önskar jag SH MTT-SnG´s också. Vore ju mumma med en 30-manna 300+30 SH SnG... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje44 Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 ...och det får vi väl hoppas att SvS ser till att fixa. Borde åtminstone finnas 200+20, 300+30, 500+50 också. Dessutom önskar jag SH MTT-SnG´s också. Vore ju mumma med en 30-manna 300+30 SH SnG... Saknar också SH MTT-SNG. Registrerade mig till en Vitling 30-manna men såklart hade SvS döpt turneringen fel...(Vitling är 5-manna i vanliga fall) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verbal__Kint Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Saknar också SH MTT-SNG. Registrerade mig till en Vitling 30-manna men såklart hade SvS döpt turneringen fel...(Vitling är 5-manna i vanliga fall) +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
firs Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 HYACHCHACHACHA!!!!! Mina notes försvann. Finns det nåt sätt att göra det ogjort? Testade systemåterställning i ren desperation men det funkade inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 6 Februari , 2008 Rapport Share Postad 6 Februari , 2008 HYACHCHACHACHA!!!!! Mina notes försvann. Finns det nåt sätt att göra det ogjort? Testade systemåterställning i ren desperation men det funkade inte. SvS kundtjänst kanske kan vara en början? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts