Gå till innehåll

Svenska Spel updaterar


Burning

Recommended Posts

SvS kundtjänst kanske kan vara en början?

Lol. Modus operandi vid problem på SvS:

1. Försöka lösa problemet på egen hand

2. Kolla om lösningen finns postad på nåt stort pokerforum

3. Ställa en fråga på nämnda forum

4. Offra en get

5. Bränna rökelse

...

84. Kontakta kundtjänst

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 399
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Lol. Modus operandi vid problem på SvS:

1. Försöka lösa problemet på egen hand

2. Kolla om lösningen finns postad på nåt stort pokerforum

3. Ställa en fråga på nämnda forum

4. Offra en get

5. Bränna rökelse

...

84. Kontakta kundtjänst

 

Lol...

Allvarligt talat - måste, trots all negativitet runt SvS just nu, ge deras telefonsupport (0770-111111) lite credit. De gånger jag ringt dem i olika ärenden har jag, med endast ett undantag, fått snabb och korrekt hjälp. Däremot är mailsupporten en ren katastrof.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min erfarenhet av telefonsupporten är tyvärr densamma som mailsupporten. Inte lika stort urval dock. Kanske borde ge dem ytterligare några chanser vid tillfälle.

 

Angående frågan om notes så finns den besvarad i SvS FAQ ("Glömde du att spara dina notes? Otur.") så jag hoppades mer på att nån datorkunnig person skulle kunna hänvisa mig till nåt ställe i burken där filen ligger och slaskar. Om den nu gör det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var någon i den här tråden, typ sida fem eller något sånt som skrev samma minut som Svs öppnade igen efter uppdateringen att det skulle gå att lägga in sin egen bakgrundsbild!?

 

Hade denne bara tidig första april eller är det någon som kommit åt den funktionen?

 

Den starka röda "bordsduken" tenderar att ge mig ganska stadig huvudvärk efter ett monsterpass..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag spelade på svenska spel för första gången i karriären idag. herre jävlar vilken dålig klient. försökte ändra första siffra i betbeloppet, försökte markera hela beloppen, gick inte inte att göra något. klicka ur posta blinds, ändå postade den blinds åt mig. grymt stressig klient, svårt att se var man har action, lågt antal maxbord etc etc. kändes sämre än ongame, typ i klass med bodog, tror faktiskt jag föredrar bodog över svenska spel och då är det jävligt illa....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag spelade på svenska spel för första gången i karriären idag. herre jävlar vilken dålig klient. försökte ändra första siffra i betbeloppet, försökte markera hela beloppen, gick inte inte att göra något. klicka ur posta blinds, ändå postade den blinds åt mig. grymt stressig klient, svårt att se var man har action, lågt antal maxbord etc etc. kändes sämre än ongame, typ i klass med bodog, tror faktiskt jag föredrar bodog över svenska spel och då är det jävligt illa....

 

Det går inte att hitta en bättre klient.

 

Om du inte hinner med så borde du spela max 1 bord i taget. :roll:

 

(alla buggar som håller grinders borta = bra)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var någon i den här tråden, typ sida fem eller något sånt som skrev samma minut som Svs öppnade igen efter uppdateringen att det skulle gå att lägga in sin egen bakgrundsbild!?

 

Hade denne bara tidig första april eller är det någon som kommit åt den funktionen?

 

Den starka röda "bordsduken" tenderar att ge mig ganska stadig huvudvärk efter ett monsterpass..

 

Nix, funkar inte. Postaren behagade att skämta tyvärr...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag spelade på svenska spel för första gången i karriären idag. herre jävlar vilken dålig klient. försökte ändra första siffra i betbeloppet, försökte markera hela beloppen, gick inte inte att göra något. klicka ur posta blinds, ändå postade den blinds åt mig. grymt stressig klient, svårt att se var man har action, lågt antal maxbord etc etc. kändes sämre än ongame, typ i klass med bodog, tror faktiskt jag föredrar bodog över svenska spel och då är det jävligt illa....

 

Håller med i varenda stavelse, svenska spels pissklient är det enda som får mig att inte spela där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går inte att hitta en bättre klient.

 

 

(alla buggar som håller grinders borta = bra)

QFT.

Ligger mycket i vad du skriver imo. Paradoxen är att klienten är så bra mycket just för att den är så dålig :-D med alla sina störande buggar.

 

Sen är det ju mycket en vanesak. Ofta upplevs klienter som lite svåra innan man vant sej. Men det vet ju heltok mer än väl, så den suger säkert riktigt fett i hans ögon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

QFT.

Ligger mycket i vad du skriver imo. Paradoxen är att klienten är så bra mycket just för att den är så dålig :-D med alla sina störande buggar.

 

Sen är det ju mycket en vanesak. Ofta upplevs klienter som lite svåra innan man vant sej. Men det vet ju heltok mer än väl, så den suger säkert riktigt fett i hans ögon.

 

Jo det är ju så det är, inte många 7 åringar som dricker kaffe heller. 8-) Om Fi stör sig mer på buggarna är det EV+. Klienten är iaf sjukt mycket bättre än den var från början.. o då stängde det ner varje natt 03-07... :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

asdfasdfasdfasdfasdf

 

 

tänkte casha ut allt jag stoppade in via SEB. så säger de att jag måste

1. skriva ut någon jävla lapp (som att jag har tillgång till skrivare)

2. posta(lol vem fan gör det nuförtiden) eller faxa(har inte ens fast telefon, vad fan är ju 2000talet) in den

 

vill bara ha tillbaka pengarna till samma konto de kom ifrån, vad fan... hur gör ni andra för att ta ut?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

asdfasdfasdfasdfasdf

 

 

tänkte casha ut allt jag stoppade in via SEB. så säger de att jag måste

1. skriva ut någon jävla lapp (som att jag har tillgång till skrivare)

2. posta(lol vem fan gör det nuförtiden) eller faxa(har inte ens fast telefon, vad fan är ju 2000talet) in den

 

vill bara ha tillbaka pengarna till samma konto de kom ifrån, vad fan... hur gör ni andra för att ta ut?

 

Standardprocedur

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...