Gå till innehåll

Svenska Spel updaterar


Burning

Recommended Posts

  • Svars 399
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Varför händer detta hela tiden är SvS gör en "stor" uppdatering? När de andra stora bolagen gör uppdateringar av klienten brukar det, utifrån min erfarenhet, flyta på felfritt.

 

Man blir bara irriterad och avog mot SvS när det blir såhär! Oerhört oproffsigt av ett så stort bolag och pokernätverk, inte ens en förklaring på hemsidan när uppenbarligen klienten brakat ihop.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför händer detta hela tiden är SvS gör en "stor" uppdatering? När de andra stora bolagen gör uppdateringar av klienten brukar det, utifrån min erfarenhet, flyta på felfritt.

 

Man blir bara irriterad och avog mot SvS när det blir såhär! Oerhört oproffsigt av ett så stort bolag och pokernätverk, inte ens en förklaring på hemsidan när uppenbarligen klienten brakat ihop.

 

Softa lite mannen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med tanke på hur den här uppdateringen engagerar folk här på pf har jag sammanställt en liten lista för skojs skull...

 

Finns timebank på svs nu efter uppdateringen ?

Nej, varför skulle de lyssna på vad spelarna vill ha?

 

samma jävla osannolika kort iallafall, sitter med färg, ALL IN. den jäveln drar in fyrtal på rivern,

Skönt att veta att SvS inte har ändrat på slumptalsgeneratorn iom uppdateringen.

 

Är jag den enda som blir pissnödig av den nya timern?

Qft.

 

 

Alla med vista måste ta "Kör som administratör" efter man laddat ner klienten från svenskaspel.se

Aha, en ny Absolute Poker-skandal...

 

Är ni spelberonde kanske?

Ja?

 

Bara jag som fick motrigg på köpet med den nya updaten? :-(

Nej...

 

Nej inte bara du.

 

Första handen jag spelar så har jag 9 9 på brädan Q 9 8 Q 2 i Januarifinalen. FI har Q Q.

Standard (på SvS)

 

Plus att det är nästan 7000 online. Så många har nog aldrig jag sett online. Rekord?

Låter jäkligt mycket...inte undra på att deras servrar kraschar. 4.500-6.000 en vardagskväll är ju vanligt iofs...

 

ok så folk som spelar mer för hobby och för att det är kul ska inte få göra det? De måste in å gambla med lönen för att få samma förutsättningar som de asociala "proffsen"?

Word mannen!

 

Lär inte bli nåt spel ikväll! Lyckades ta mig in på ett bord och såg att samma pratbubbla kom från 10 pers efter varann.......Nja, blir nog paus ikväll!:roll:

 

Faan, e ju suuuuugen !:-P

Mmm, jäkligt irriterande när 10 pers säger med bubbla samtidigt "Sätter sig vid bordet". Det lägger de ner tid och pengar på att fixa men en timebank skiter de i!

 

har någon annan problem med att logga in i klienten?

Spelar DU på SvS?????

 

Är det så att deras servrar (SVP) står på Gotland ?

Öh, gutefår har tuggat på kablarna eller vad..? :roll:

 

Jag gillar felet på vissa Sng. 6/5 spelar en Flundra och det var 32/30 kvar i en 30-manna :)

Japp, stämmer nog. Övertalet beror på det antal trojaner du har i burken just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, satt med 10k inne i pokerrummet och tänkte börja lira när skiten gick ner. Funkar inte att logga in nu, en sak som är lite konstigt dock är att mina 10k har inte kommit tillbaka till det vanliga saldot som visas på hemsidan :rolleyes: Har det hänt någon mer?

 

japp hände mej oxå för några timmar sedan , har inte kunnat logga in sedan dess.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SvS nere.. spelade 500 texas och är nu avbruten.

Någon som vet när och hur man får tillbaka inköpet?

 

Svenska spel kommer ta alla turneringspengar enligt parragraf C:113/5 där det står "alla poker spelare är onda av naturen och vi ska bestraffa alla som plusar eller går jämt ut ni ska föralltid vara motriggade och fisken ska alltid sätta sina flushdrag mot er" :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, satt med 10k inne i pokerrummet och tänkte börja lira när skiten gick ner. Funkar inte att logga in nu, en sak som är lite konstigt dock är att mina 10k har inte kommit tillbaka till det vanliga saldot som visas på hemsidan :rolleyes: Har det hänt någon mer?

 

Tyvärr så är inte det Svenska spels ansvar. Dina pengar är tyvärr förlorade:-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svenska spel kommer ta alla turneringspengar enligt parragraf C:113/5 där det står "alla poker spelare är onda av naturen och vi ska bestraffa alla som plusar eller går jämt ut ni ska föralltid vara motriggade och fisken ska alltid sätta sina flushdrag mot er"

:lol: :lol: :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...