Gå till innehåll

Registrera 2 konton från samma adress?


zoom840

Recommended Posts

Jag och brorsan är skrivna på samma adress, så adressen för kreditkorten osv kommer vara samma. Men jag bor inte där, så vi kommer spela från olika IP.

 

Vill bara kolla så att man inte blir avstängd eller så om man gör detta? Det måste väl vara många som vill kunna spela tillsammans (självklart INTE fuska).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag och brorsan är skrivna på samma adress, så adressen för kreditkorten osv kommer vara samma. Men jag bor inte där, så vi kommer spela från olika IP.

 

Vill bara kolla så att man inte blir avstängd eller så om man gör detta? Det måste väl vara många som vill kunna spela tillsammans (självklart INTE fuska).

 

Nej jag vet några som är tillsammans som lirar på samma sida med samma adress så det ska nog inte vara något problem. I värsta fall får ni väl helt enkelt lira på olika sidor. Men tror inte det ska vara något problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag och brorsan är skrivna på samma adress, så adressen för kreditkorten osv kommer vara samma. Men jag bor inte där, så vi kommer spela från olika IP.

 

Vill bara kolla så att man inte blir avstängd eller så om man gör detta? Det måste väl vara många som vill kunna spela tillsammans (självklart INTE fuska).

 

Jag har ett par konton på FTP, eller jag har ett och sambon ett ...från samma adress så är inga problem !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok tackar för svaren. Låter som att det inte blir några problem då :-)

Spelar inte på några högre stakes just nu, men att få deposit bonusen, och "refer a friend"-bonusen vore fint iofs.

Varför inte skriva till supporten och fråga? Lär ju få ett korrekt svar därifrån.

Det här är ju bland annat supporten!? Full Tilt har ju representanter som svarar här + att man kan få svar från vanliga användare, så varför inte här?

Plus att jag tror man får svar snabbare här från både FT's representant och andra, jämfört med FT's support.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej zoom840,

 

Tack för den vänliga kritiken. Givetvis är det möjligt att spela mer än en person från samma adress. I ditt fall finns det två saker att tänka på:

 

1) Adressinformationen på ditt kreditkort och ditt Full Tilt Poker konto måste stämma överens.

 

2) Aktivitet mellan kontona kan att leda till att ni måste bevisa att det finns 2 olika personer bakom kontona genom att skicka in ID och adressbevis. Det är då möjligt att era konton stängs under tiden.

 

Jag hade rekommenderat att du öppnar t.ex ett NETELLER konto om du vill vara helt säker på att slippa alla potentiella problem eftersom det är enklare att uppdatera sin adressinformation på ett sådant konto.

 

Med vänlig hälsning,

Full Tilt Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...