Gå till innehåll

Liverpool-tråden


Late

Recommended Posts

  • Svars 566
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fy fan va äckligt dåliga ni är...........Köpt domare.......en spanjor som jag skulle ge en fet jävla smäll om jag varit Marco....Och ni engelsmäm säger att ni är så hårda o aldrig ligger ner...nä fy fan för er....Ni e så dåliga så ni måste vara fler o förlorar mot divsion 2 lag.....Patetiska

 

 

Köpt domare? Hmm två straffar?

 

En fin dag för oss

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst var utvisningen billig. Dock missar ju man ju som sagt minst 1 säker straff.

 

Att kapten Gerrard kliver fram i viktiga matcher igen bevisar ju bara hans storhet. Nu är vi iaf i kvartsfinal!!

 

billig men ändå korrekt, domaren dömer korrekt och konsekvent men tyvärr får dem oftast skit ändå...

 

vad var oddset på liverpool vinst?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fin dag ja....ni hade aldrig klarat det 11 mot 11....2 straffar? ja vad skulle domaren göra....låta er få en gratis utvisning o så en billig straff på det?...

 

Nej, Inter dominerade ju verkligen matchen så länge det var 11 mot 11. Dom va ju över på Liverpools planhalva säkert en 3-4 ggr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Korrekt är den inte...hur kan du säga det?....du menar alltså att om nån bara tar tag i dig o du faller i situationen EFTER så är det varning? det var inget ful spel o inget friläge...Du menar alltså om du faller lätt och filmar så är det varning? När till och med Mjällby döemr ut det så....Förklara gärna hur du menar att det är en utvisning

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst var utvisningen billig. Dock missar ju man ju som sagt minst 1 säker straff.

 

Att kapten Gerrard kliver fram i viktiga matcher igen bevisar ju bara hans storhet. Nu är vi iaf i kvartsfinal!!

 

BILLIG!? Fan pinsamt att det ska få hända i en sån här match!

Sure, Pool skulle haft straff.. Men de situationerna kom till pga att Inter var en man mindre och var tvingade till att backa hem!

 

Var det ngn som sköt ner Torres i situationen där andra gula kommer fram btw?

 

Ni ägde matchen, vann med 2-0, så absolut var ni värda att vinna matchen! Men hade varit kul att få se Inter få en chans att spela matchen..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fy fan va äckligt dåliga ni är...........Köpt domare.......en spanjor som jag skulle ge en fet jävla smäll om jag varit Marco....Och ni engelsmäm säger att ni är så hårda o aldrig ligger ner...nä fy fan för er....Ni e så dåliga så ni måste vara fler o förlorar mot divsion 2 lag.....Patetiska

 

Snyft.

vinner hyfsat me cash ifall Liverpool vinner CL: :)

forza

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Korrekt är den inte...hur kan du säga det?....du menar alltså att om nån bara tar tag i dig o du faller i situationen EFTER så är det varning? det var inget ful spel o inget friläge...Du menar alltså om du faller lätt och filmar så är det varning? När till och med Mjällby döemr ut det så....Förklara gärna hur du menar att det är en utvisning

 

som du säger så tar han tag i honom och drar i tröjan vilket ska ge gult kort. Att han inte drog mkt spelar väl egentligen mindre roll. Om Materazzi inte hade gult där redan tror jag inte lika många skulle tvivla på att det var gultkort. Tufft av domaren dock som vågar ge kortet i den situationen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nej Inter gjorde säsongens sämsta insats, vilket inte förvånar mig ett dugg.Men jag e säker på att liverpool aldrig hade gått segrandes ur med fullt manskap för Inter.

 

 

Hur kommer det sig att alla lag Liverpool möter i kvarts och semi finaler i CL gör sina "sämsta" insatser just då?...

 

Liverpool gör dem sämre, FACT! Nuff said.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Korrekt är den inte...hur kan du säga det?....du menar alltså att om nån bara tar tag i dig o du faller i situationen EFTER så är det varning? det var inget ful spel o inget friläge...Du menar alltså om du faller lätt och filmar så är det varning? När till och med Mjällby döemr ut det så....Förklara gärna hur du menar att det är en utvisning

 

första läget kommer interbacken (och enda italienska spelaren, lite intressant det me) in för sent i situationen och fäller Torres, alt torres trillar lätt men domaren bedömder det som varning och delar ut första kortet.

 

andra läget, obstruktion som genererar andra varningen och därmed rött kort. sen så finns det xxx antal tolkningar men i detta fall är domaren enväldig och bedömer det troligen på liknande sätt som jag beskrivit.

 

diskussionen kan göras otroligt lång men var inte meningen so i rest my case...

 

vad var oddset på liverpool vinst, från typ svenska spel lr expekt, någon?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, domaren sög. Materazzis utvisning var tuff, men det berodde ju mer på det första kortet, andra situationen var ju rätt klar. Första "straffen" var iofs på armen, men armen var ju efter kroppen och då friar man oftast. Andra straffen var ju rätt given.

 

Huruvida vi är klara för kvarten? Inte en chans med tanke på att Inter på hemmaplan är ett helt annat lag än decimerat på Anfield, plus att det är Liverpool, samma lag som för tre dagar sedan inte kunde slå barnsley...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...