Gå till innehåll

Liverpool-tråden


Late

Recommended Posts

  • Svars 566
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag har inte proklamerat att engelska ligans död är nån slags objektiv supersanning. Endast min högst subjektiva åsikt.

 

Jag fattar inte varför du har taggarna utåt så? Jag är knappast aggresiv, jag försöker bara förstå vad folk tycker är storheten med den engelska ligan.

kan du inte försöka förklara vad det är som gör det värt att betala över 1000 spänn för att se Liverpool istället?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FC Real Madrid FC Barcelona 5 995 kr Det är inte bara engelska biljetter som kostar. Nu var det här ett extremexempel men hitade inga biljetter till Real under 1195 kr.

 

Visst är det tråkigt att det kostar så mycket med biljetter men det är ju som med allt annat efterfrågan som styr. Mest irriterande är att det inte är klubbarna som tjänar på dom höga priserna utan mellanhänder som gör dom feta pengarna.

 

I england spelar dom bästa spelarna den bästa fotbollen svårare än så är det inte. Ett bottenlag tar oftare poäng av topplagen än i dom andra ligorna.

 

I Italien rullar dom mest omkring och gör gester till dommaren.

 

Spanien är ett mellanting men rätt snart har placeringarna "satt sig" och det mesta blir transport.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte proklamerat att engelska ligans död är nån slags objektiv supersanning. Endast min högst subjektiva åsikt.

 

Jag fattar inte varför du har taggarna utåt så? Jag är knappast aggresiv, jag försöker bara förstå vad folk tycker är storheten med den engelska ligan.

kan du inte försöka förklara vad det är som gör det värt att betala över 1000 spänn för att se Liverpool istället?

 

Biljettpriset blir ju inte så avgörande när boende och flyg är den största kostnaden så om biljetten kostar 500kr mer eller mindre blir inte avgörande när man skall se en match.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl som överallt, man betalar för underhållning.

 

Tycker inte det är så överdrivet att pröjsa 1-2k har jag inget emot att göra ifall mitt älskade lag spelar, visst kan det vara tråkigt att the less fortunate inte kan gå lika ofta men anfield har inga problem att fylla huset ändå, det är nog det som räknas i slutändan.

 

Kan inte hålla med om att bottenlagen i PL tar poäng av topplagen oftare än i spanska dock, tycker det är anybodys game där rätt ofta faktiskt.

 

En känga till heltoker som verkar gilla Ronaldo också, jag tycker inte ens Ronaldo kommer närma Gerrards storhet, bara saker som Rooneys utvisning EM04 kan jag aldrig förbise, han är en riktigt ärkefitta.. helt seriöst så skiter han i vem han kliver över bara han får sin framgång. äcklad varenda gång jag ser han spela och skriker också fitta åt han rakt ut när jag sitter på en pub o ser han lira.

 

URGH !

 

 

Gerrard kapten mot schweiz ikväll iaf, vad känner ni om det? Jag är helt för det uppenbarligen tycker det finns få spelare som spelar med sån passion som gerrard gör.

 

Dock kan jag ifrågasätta hans förmåga att skrika lite, det är oftast carragher som får axla den manteln i liverpool, hoppas han växer med rollen så det gynnar oss röda också !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ronaldo presterar ju aldrig mot de bra lagen! :) Pinsam han var på Anfield sist.

 

 

Why? Jo för att Gerrard spelade på hans kant.

 

1

 

2

 

3 http://www.youtube.com/watch?v=SzGbAvJ_3bw&NR=1

 

RONALDO WHO ARE YA WHO ARE YA

 

http://www.youtube.com/watch?v=MrCpAAn33Js

 

ROONEY WHO ARE YA WHO ARE YA

 

 

 

Scum united fans gå och göm er, sist jag kollade var 18 mer än 16

och 5 mer än 2

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

£32 eller £36 har jag för mig att ordinarie pris är beroende på om det är kategori A eller B motstånd. Samma pris var du än sitter. Tror även att det går att hyra "viploger" som du kan se matchen från. Men dom är inte billiga. Vet inte exakt men inte under 100k sek har jag för mig men man kan nog vara 10 st där.

 

£32 och £34 om det är kategori A eller B om man köper biljetter "direkt". Viplogerna går på ~£45K per år och ska betalas för tre år i förskott.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

£32 och £34 om det är kategori A eller B om man köper biljetter "direkt". Viplogerna går på ~£45K per år och ska betalas för tre år i förskott.

 

Kollade i programet. Vi har fel båda två. £32 och £34 gäller för Kop (Hur man nu skall kunna få biljett dit!) £34 och £36 på övriga platser.

 

Har för mig att det finns några loger man kan hyra per match. Men kan ha fel. I god tid före måsta man vara i vilket fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kollade i programet. Vi har fel båda två. £32 och £34 gäller för Kop (Hur man nu skall kunna få biljett dit!) £34 och £36 på övriga platser.

 

En annan satt/stod ju där i lördags:-) .

 

 

Har för mig att det finns några loger man kan hyra per match. Men kan ha fel. I god tid före måsta man vara i vilket fall.

 

Kan nog stämma att det fanns något sådant för ~20 pers eller nåt ja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mm

 

läste på svenskafans att det finns en grupp liverpool supportrar som vill göra som i barcelona. med andra ord att fansen ska köpa upp klubben, för 65 000 kr kan du få äga en del av liverpool. visst är det en lång väg att gå men hade helt klart varit intressant, och jag hade kunnat tänka mig köpa en andel samt få en röst !

 

 

chelsea på söndag, torres skadad, snack om att babel är skadad. lägg till att alonso är avstängd, agger aurelio arbeloa och voronin också skadade. oj vad tufft! blir inte missnöjd med kryss.

 

1.95 på expekt för chelsea är mer än spelbart även om det tar emot att säga det.

 

villa hemma mot newcastle för 1.90 också bra

 

sen så spöar pompey bolton borta (2.80)

 

10,37 i odds, bra nog för en tusenlapp, nåja 200 då iaf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mm

 

läste på svenskafans att det finns en grupp liverpool supportrar som vill göra som i barcelona. med andra ord att fansen ska köpa upp klubben, för 65 000 kr kan du få äga en del av liverpool. visst är det en lång väg att gå men hade helt klart varit intressant, och jag hade kunnat tänka mig köpa en andel samt få en röst !

 

 

chelsea på söndag, torres skadad, snack om att babel är skadad. lägg till att alonso är avstängd, agger aurelio arbeloa och voronin också skadade. oj vad tufft! blir inte missnöjd med kryss.

 

1.95 på expekt för chelsea är mer än spelbart även om det tar emot att säga det.

 

villa hemma mot newcastle för 1.90 också bra

 

sen så spöar pompey bolton borta (2.80)

 

10,37 i odds, bra nog för en tusenlapp, nåja 200 då iaf

 

Är ett visst mästerskap som pågår just nu som antagligen sänker oddsen för att Pool ska ta poäng skulle jag gissa!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha släng dig i väggen fudge, inter är inget cuplag..

 

eller du kanske syftade på att vi skulle åka på däng av barnsley?

 

 

by the way, är det emily i entourage du har som avatar?

 

Inter är inget cuplag? Va? Menade att Chelsea ger ca2ggr pengarna eftersom de saknar några spelare de också, och därför känns 1,95 som halvtaskigt odds, speciellt i en 3-ling.

 

Hoppas du skämtar med mig!? Vet du inte vem flickan på avataren är!?!?:shock: :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha släng dig i väggen fudge, inter är inget cuplag..

 

eller du kanske syftade på att vi skulle åka på däng av barnsley?

 

Vad fan går du på? :shock:

Jag e inte så säker på att pompey vinner borta heller, halva laget har precis varit/är i samma mästerskap å Benjani såld. Newcastle leder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad fan går du på? :shock:

Jag e inte så säker på att pompey vinner borta heller, halva laget har precis varit/är i samma mästerskap å Benjani såld. Newcastle leder.

 

4-1

 

0-1

 

I REST MY CASE

 

det var aldrig något tvivel, när man har varit så länge in the game som jag har så vet man! benjani var bra men inte så bra, och bolton är i dålig form, pompey har bland de bästa om inte bästa bortafacit denna säsongen.

 

och ja fudge jag tror att chelsea kommer vinna imorrn, alternativt kryss har svårt att att se hur vi ska vinna med 2 forwards skadade, samt babel alonso aurelio arbeloa och agger borta. jag tycker dock inte ett kryss är fy skam !

 

and no fudge vet ej vem tjejen är, men vet du vem emily i entourage är?! :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

i liverpool tråden får jag också häckla man u fans lite grann ;)

 

who are ya ronaldo who are ya !

 

city vinner BÄGGE DERBYN, som aftonbladet hade sagt det;

 

Svennis, demoncoachen *asg*

 

 

även om jag nu får betala av ett vad till en kompis om att arsenal ska vinna ligan, så kan jag inte hålla mig ifrån att mysa när manure åker på spö

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4-1

 

0-1

 

I REST MY CASE

 

det var aldrig något tvivel, när man har varit så länge in the game som jag har så vet man! benjani var bra men inte så bra, och bolton är i dålig form, pompey har bland de bästa om inte bästa bortafacit denna säsongen.

 

och ja fudge jag tror att chelsea kommer vinna imorrn, alternativt kryss har svårt att att se hur vi ska vinna med 2 forwards skadade, samt babel alonso aurelio arbeloa och agger borta. jag tycker dock inte ett kryss är fy skam !

 

and no fudge vet ej vem tjejen är, men vet du vem emily i entourage är?! :-P

 

Självklart vet jag vem hon är, men hon är inte i närheten av gudinnan Ana från OC!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kryss blev det, men om man har varit så länge i gamet som du så känns det rätt kasst att behöva gardera en sån match. Och framförallt borde du veta att det absolut inte finns ngt värde i att spela på dem. Alla toppmatcher är sönderanalyserade av bookies, så du får så gott som aldrig ett odds värt att sätta pengar på!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ääää

 

chelsea var otroligt svaga idag och med tanke på våra skadebekymmer så kunde jag verkligen inte se något annat än förlust alternativt kryss

 

men ärligt fudge, din avatar liknar emily rätt bra :P

 

 

haha aa ellerhur loveless, kan tänka mig att de skulle kunna sumpa ligan bara för att vi ska missa europaspel.

 

men idag så var skrtel faktiskt riktigt bra, spelade inte för fancy och det märks att han fortfarande känner på spelet, spelar mer än gärna tillbaka bollen till carragher och reina vid ett par tillfällen.

 

Men i allt han gör så visar han god uppfattning och stort lugn tycker jag, får hoppas att det här är en riktigt framtidsaspekt, hade varit riktigt kul om ett par år att se han och agger, som det antagligen är tänkt, har länge tyckt att vi behöver mittbackar som tar för sig mer i offensiven, tänk kolo toure, ferdinand, and so on. MED det sagt är det INGET fel på carragher, men i dagens fotboll så känns det som att vi behöver den dimensionen i vårat spel, visserligen agger då fast han har ju varit borta i snart ett halvår kanske därför det känns så tomt.

 

stör mig fortfarande på att babel åker fast när han ska göra en gubbe, och kan inte slå ett hyffsat inlägg men han är ändå lovande i framtiden.

 

 

för övrigt var mike riley en jobbig fitta som inte lät matchen flyta och en av få ljuspunkter var när han fick bollen på sig och ramlade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...