MOffegrev Postad 2 Februari , 2008 Rapport Share Postad 2 Februari , 2008 100$ Trefvligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VaNiaL Postad 2 Februari , 2008 Rapport Share Postad 2 Februari , 2008 vilken bonus kod ska man använda för att få 100$ vid första instättningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sebp Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Jag delar problem med ett flertal, eftersom jag inte hunnit spela sådär jättemycket i Januari. Har varit nöjd med bonusar från 225 till 350 + payday under hela hösten. I december kom nyhetsbrevet med en 160 bonus, samt en försäkran att inte vara orolig om min bonus var lägre, eftersom det nya über bonussystemet för skandinaviska spelare som startar nästa år kommer att gynna mig. Cool beans tänkte jag och spelade sen ca 9k poäng under helgerna I December. Sen kom Januari och jag hann inte spela mer än 3k poäng till den 25e och fick nu en 100 bonus för 3000 poäng. Antiklimax, då enbart payday bonusen skulle varit bättre. Men problemet är dock inte så mycket att jag fick en mindre bonus just nu, även om det känns ganska surt, utan att Everest tycks ha lanserat det nya bonus systemet inte för majoriteten av spelare som utlovat, utan för ett fåtal (och troligen med uträkningen att systemet kommer att gynna Everest snarare än spelarna.) Inte undra på att folk blir snea, när bonussystemet har hypats till max under månaders tid, och de upptäcker att Everest kallt har underskattat deras intelligens. Lite som att få ett direktreklamblad med vinst på den bifogade skraplotten. (Du har vunnit en hårlock för bara 29:99!!!!) Shenanigans! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiny_Fist Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Farväl Everest har grävt sin egen grav och det är väl inte långt kvar tills det att dom kommer krypa ner i den... speciellt om de ska fortsätta så här... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
animalplanet Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Dom går verkligen inte ner i sin grav, alla random tyskar,fransmän osv. tror jag inte gnäller som svenska bonus/rb horor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Duracell Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 ge tillbaks payday--- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Illvillja Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Dom går verkligen inte ner i sin grav, alla random tyskar,fransmän osv. tror jag inte gnäller som svenska bonus/rb horor De kanske e just det de vill uppnå? Att alla skandinaver sticker så att det är ENBART fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MP Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Så alla som spelar mindre än 3000SP/månad får inget trots tidigare utlovade "speciella" erbjudande? Dags att börja leverera EVP, från spelare sett så är detta bonussystem så mkt sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fozzilman88 Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 detta suger ju, everestrepresentanten är sämst på forumet me, ge oss en kommentar förfan, gör något, gör ditt jobb Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Octocrab Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 VI VILL HA TILLBAKA PAYDAY!!!! jag fick $100 fast jag inte hade kommit upp i 3000 summit points, hade kansek 2500 tror jag. Men $100-bonusen är den sämsta bonus jag någonsin har spelat mot, kör SNG nu och det är 26% rakeback den motsvarar, det är ganska uselt. Men jag blir kvar ändå, alldeles för mycket fisk på Everest för att jag ska kunna slita mig, så jag antar att ni kan ta bort bonusarna helt. Cashgames har jag dock slutat spela på Everest nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bandini Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Men jag blir kvar ändå, alldeles för mycket fisk på Everest för att jag ska kunna slita mig, så jag antar att ni kan ta bort bonusarna helt. Se upp med vad du säger. Det kan slå in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Forzamalmo Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Bara spelarna som gör man stannar, utbetalningarna tar ju fööööööööööööööööööööör jävla lång tid alltså inne på dag 9:e nu lolilol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wzl. Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Inte bra Everest! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 4 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Först vill jag åter be om ursäkt för den försening som uppstod i samband med utskicket av den senaste bonusen. Alla spelare har nu fått sina bonusar. Ingen spelare behöver ange någon bonuskod. För att aktivera bonusen är det bara att klicka på den länk som finns i mejlet från Everest Poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hackson Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Först vill jag åter be om ursäkt för den försening som uppstod i samband med utskicket av den senaste bonusen. Alla spelare har nu fått sina bonusar. Ingen spelare behöver ange någon bonuskod. För att aktivera bonusen är det bara att klicka på den länk som finns i mejlet från Everest Poker. Tror de flesta har fattat det, så mycket annat vi vill ha svar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fozzilman88 Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 känns ju dumt att spela in mer än 10k summit när man bara får 300 mer och inte 500 mer om man kommer upp i högre nivå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Octocrab Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Se upp med vad du säger. Det kan slå in. Det känns som att det kvittar. 3000 summit points för $100 bonus är ganska nära NOLL. Faktum är att mitt beslut att spela på Everest inte påverkas av en så dålig bonus. Jag flyttar tillbaka mitt cashgame när Payday kommer tillbaka. SNG lär jag spela där ändå, jag skulle nog t.o.m. acceptera en anti-bonus och betala mer rake för det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 känns ju dumt att spela in mer än 10k summit när man bara får 300 mer och inte 500 mer om man kommer upp i högre nivå JA de suger ju! 10k = 500 20k = 800 Borde fan va 20k = 1000 ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Jag fick en $800 för 20kSP men jag är inte intresserad av denna eftersom jag inte kommer hinna spela lika mycket denna månad!Vad ska jag göra? Hamnar nu i ett moment 22. Jag har ingen lust att spela på en sajt utan någon som helst bonus eller rakeback, men om jag vill ha $500 bonusen nästa månad måste jag spela in minst 10k SP denna månad! HAHA, Det är ju så sjukt detta bonussystem så jag blir galen! Detta är ett praktexempel på hur vi spelare blir drabbade av det nya systemet! Nu KRÄVER jag att Everestrepresentanten står för sitt ord och fixar detta system så det även är bra för spelarna och inte bara för företaget Everest! Du har ingen lust att kommentera detta samt alla andras frågor/anmärkningar sedan bonusen kom, istället för att bara lägga ut en liten text som politikerna brukar göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fozzilman88 Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 JA de suger ju!10k = 500 20k = 800 Borde fan va 20k = 1000 ! precis, jag kommer spela 10k summit, inte en jävel mer. Hade jag fått 1000 på 20k summit så hade jag spelat in den istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omgbanana Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 har på två dagar clearat mer än 2/3 av min feta månadsbonus på $100. Varför tror Mr. Poker att jag skall ösa rake över honom i 23 dagar utan att få något tillbaka? My 2 cents Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Octocrab Postad 6 Februari , 2008 Rapport Share Postad 6 Februari , 2008 Jag har en teori här. Everest har ju blivit en väldigt stor pokersajt (#4?) och liksom Pokerstars och Full Tilt gör de nu sig gradvis av med bonusarna, helt enkelt för att de har blivit en större kostnad än vad de drar in ny trafik. När man är stor attraherar man ny trafik via reklam och word-of-mouth och behöver inte förlita sig på bonusar som små sajter behöver göra, alltså avvecklar de nu bonusarna gradvis. Att detta göms bakom en ridå av "oj, vad bonusarna blev bättre för er spelare" är ju lite svagt dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gahlster Postad 6 Februari , 2008 Rapport Share Postad 6 Februari , 2008 Jag har en teori här. Everest har ju blivit en väldigt stor pokersajt (#4?) och liksom Pokerstars och Full Tilt gör de nu sig gradvis av med bonusarna, helt enkelt för att de har blivit en större kostnad än vad de drar in ny trafik. När man är stor attraherar man ny trafik via reklam och word-of-mouth och behöver inte förlita sig på bonusar som små sajter behöver göra, alltså avvecklar de nu bonusarna gradvis. Att detta göms bakom en ridå av "oj, vad bonusarna blev bättre för er spelare" är ju lite svagt dock Där har du nog en bra poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hackson Postad 6 Februari , 2008 Rapport Share Postad 6 Februari , 2008 Jag har en teori här. Everest har ju blivit en väldigt stor pokersajt (#4?) och liksom Pokerstars och Full Tilt gör de nu sig gradvis av med bonusarna, helt enkelt för att de har blivit en större kostnad än vad de drar in ny trafik. När man är stor attraherar man ny trafik via reklam och word-of-mouth och behöver inte förlita sig på bonusar som små sajter behöver göra, alltså avvecklar de nu bonusarna gradvis. Att detta göms bakom en ridå av "oj, vad bonusarna blev bättre för er spelare" är ju lite svagt dock FTP har iallafall rakeback Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pedroboy Postad 6 Februari , 2008 Rapport Share Postad 6 Februari , 2008 Jag har en teori här. Everest har ju blivit en väldigt stor pokersajt (#4?) och liksom Pokerstars och Full Tilt gör de nu sig gradvis av med bonusarna, helt enkelt för att de har blivit en större kostnad än vad de drar in ny trafik. När man är stor attraherar man ny trafik via reklam och word-of-mouth och behöver inte förlita sig på bonusar som små sajter behöver göra, alltså avvecklar de nu bonusarna gradvis. Att detta göms bakom en ridå av "oj, vad bonusarna blev bättre för er spelare" är ju lite svagt dock Så skulle jag göra om jag ägde en stor pokersite. (MUHAHAHAAHAAA dumma spelare som inte förstår att de får sämre å sämre deals) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts