Gå till innehåll

Studerat i 2år snart, behöver nystart på livet..


Inuit

Recommended Posts

Om du vill försöka hitta lite djupare insikt om dig själv föreslår jag att du prövar en tripp på meskalin. Finns en hel del litteratur som man bör läsa först dock, Bland annat Henri Michaux har skrivit några intressanta böcker.

 

Men var beredd, du är inte samma människa på andra sidan....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tränar gör jag dagligen på gym, vilket är den ända fritidssysselsättningen jag har. Inte äns framför datorn trivs jag, har tex inte laddat ner en mp3låt på ett halvår..utan det blir tv:n när man kommer hem..

Någon press från föräldrarna har jag aldrig kännt heller, tvärtom, dom har alltid ställt upp, enda barnet som man är..är nog föresten en av anledningarna till att jag idag är så harmlös.

Psykolog har jag klarat av sen innan, var inte därför jag startade tråden utan för att få tips på konkreta saker jag kan göra eller uppleva nästa år!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tränar gör jag dagligen på gym, vilket är den ända fritidssysselsättningen jag har. Inte äns framför datorn trivs jag, har tex inte laddat ner en mp3låt på ett halvår..utan det blir tv:n när man kommer hem..

Någon press från föräldrarna har jag aldrig kännt heller, tvärtom, dom har alltid ställt upp, enda barnet som man är..är nog föresten en av anledningarna till att jag idag är så harmlös.

Psykolog har jag klarat av sen innan, var inte därför jag startade tråden utan för att få tips på konkreta saker jag kan göra eller uppleva nästa år!

Har du provat s.k. kompisar? ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker det hela låter som en depression. Som flera skriver är psykolog eller kognitiv terapeut utmärkta behandlingar, dock med en gemensam hake i det höga priset. Tyvär kan man inte räkna med subventionering. Idag finns dock utmärkta läkemedel som är effektiva och inte har mycket biverkningar. Råder dig därför att söka din distriktsläkare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...