MOffegrev Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Jag har på senare tid upptäckt att fler och fler börjat uppge att de är från Frankrike på deras info, och det börjar bli rätt störigt när man suttit och table selectat ett tag och upptäcker att de är bra och inte alls kommer från Frankrike. Skulle ni inte kunna ändra så den riktiga infon kommer fram? Citera
LuckyStar5.1 Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Jag har på senare tid upptäckt att fler och fler börjat uppge att de är från Frankrike på deras info, och det börjar bli rätt störigt när man suttit och table selectat ett tag och upptäcker att de är bra och inte alls kommer från Frankrike. Skulle ni inte kunna ändra så den riktiga infon kommer fram? Fakk, jag som satt och pillade med min klient för jag ville komma från Italien för bara 5 min. sen Citera
Aike Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Jag har på senare tid upptäckt att fler och fler börjat uppge att de är från Frankrike på deras info, och det börjar bli rätt störigt när man suttit och table selectat ett tag och upptäcker att de är bra och inte alls kommer från Frankrike. Skulle ni inte kunna ändra så den riktiga infon kommer fram? Det kan finnas bra fransmän med:) Citera
morango Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Moscow är det väl som gäller? I alla fall på Ongame.. Citera
pokerpewe Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 och det börjar bli rätt störigt när man suttit och table selectat ett tag och upptäcker att de är bra och inte alls kommer från Frankrike. jag fann det där otroligt roligt faktiskt Citera
Big Less Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Det kan finnas bra fransmän med:) LOL! Citera
Colderose Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Det finns två bra fransmän, mer är det inte. Citera
Gummo Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Det finns två bra fransmän, mer är det inte. Och en av dom från Algeriet. Jag tror han bor utanför Paris. Men jag är osäker på om han spelar poker. Citera
Big Less Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Och en av dom från Algeriet. Jag tror han bor utanför Paris. Men jag är osäker på om han spelar poker. LOL! Men allvarligt talat, varför skulle man falskeligen utge sig för att vara fransman? Det enda man åstadkommer med det, är att man drar till sig spelare table selectar aktivt, vilket lär vara spelare som är bra mycket bättre än random-fisken på Everest. Att falskeligen utge sig för att vara fransman, är pokermässigt så dumt att de som gör det måste vara fransmän. Citera
hager Postad 10 Januari , 2008 Rapport Postad 10 Januari , 2008 LOL! Men allvarligt talat, varför skulle man falskeligen utge sig för att vara fransman? Det enda man åstadkommer med det, är att man drar till sig spelare table selectar aktivt, vilket lär vara spelare som är bra mycket bättre än random-fisken på Everest. Att falskeligen utge sig för att vara fransman, är pokermässigt så dumt att de som gör det måste vara fransmän. . Citera
christoffer87 Postad 10 Januari , 2008 Rapport Postad 10 Januari , 2008 fransmännen jobbar som djur 8-7 Citera
Cash Postad 10 Januari , 2008 Rapport Postad 10 Januari , 2008 Jag har på senare tid upptäckt att fler och fler börjat uppge att de är från Frankrike på deras info, och det börjar bli rätt störigt när man suttit och table selectat ett tag och upptäcker att de är bra och inte alls kommer från Frankrike. Skulle ni inte kunna ändra så den riktiga infon kommer fram? Ett hett tips är ju att helt enkelt spela så bra att det inte spelar någon roll vart FI är ifrån. Citera
PE Postad 10 Januari , 2008 Rapport Postad 10 Januari , 2008 Ett hett tips är ju att helt enkelt spela så bra att det inte spelar någon roll vart FI är ifrån. Har för mig att du är från Frankrike..Stämmer inte det? Citera
Cash Postad 10 Januari , 2008 Rapport Postad 10 Januari , 2008 Har för mig att du är från Frankrike..Stämmer inte det? Är ganska säker på att det inte stämmer, skulle det visa sig att det stämmer så är jag den första som tar livet av mig. Citera
DrRoland Postad 10 Januari , 2008 Rapport Postad 10 Januari , 2008 LOL! Men allvarligt talat, varför skulle man falskeligen utge sig för att vara fransman? Det enda man åstadkommer med det, är att man drar till sig spelare table selectar aktivt, vilket lär vara spelare som är bra mycket bättre än random-fisken på Everest. Att falskeligen utge sig för att vara fransman, är pokermässigt så dumt att de som gör det måste vara fransmän. 90% sitter inte och table selectar. Är man Dansk, Italienare eller fransmann så får man 50ggr bättre betalt för sina händer än om man är svensk eller finsk, så det är väl inte konstigt att 80% av lirarna inne på everest har ändrat? Citera
ulaf Postad 10 Januari , 2008 Rapport Postad 10 Januari , 2008 Visste ni att alla Nya Zeeländare minilimpraisar när de har par i ess? Citera
Kena79 Postad 10 Januari , 2008 Rapport Postad 10 Januari , 2008 Visste ni att alla Nya Zeeländare minilimpraisar när de har par i ess? Hur gör man när man bara vill "minilimpa" då? Citera
Gahlster Postad 10 Januari , 2008 Rapport Postad 10 Januari , 2008 Hur gör man när man bara vill "minilimpa" då? Har mindre än 1bb i stacken kanske? Citera
Matfrid Postad 10 Januari , 2008 Rapport Postad 10 Januari , 2008 90% sitter inte och table selectar.Är man Dansk, Italienare eller fransmann så får man 50ggr bättre betalt för sina händer än om man är svensk eller finsk, så det är väl inte konstigt att 80% av lirarna inne på everest har ändrat? om man dessutom väljer kvinnligt kön, ålder 18 och en tjusig avatar, så blir det mer action Citera
rjonsson Postad 10 Januari , 2008 Rapport Postad 10 Januari , 2008 Du får skaffa pokertracker eller liknande för att ta reda på var spelarna kommer ifrån. vpip>80 aggression >10 = fransk vpip>80 aggression <0.5 = engelsman O jag har inga fördomar Citera
knallpacko Postad 10 Januari , 2008 Rapport Postad 10 Januari , 2008 ALLA fransmän limpar knappen i HU spelen.. ALLA. Citera
MOffegrev Postad 10 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2008 Everestrepresentanten har inte synts till i tråden. Min tanke var mer att få en ändring i klienten än att påpeka att fransmän är retarded. Citera
EverestPoker Postad 10 Januari , 2008 Rapport Postad 10 Januari , 2008 Everestrepresentanten har inte synts till i tråden. Min tanke var mer att få en ändring i klienten än att påpeka att fransmän är retarded. Ville inte störa i det filosofiska resonemanget. Hur skulle du vilja att klienten ändrades? Citera
rjonsson Postad 10 Januari , 2008 Rapport Postad 10 Januari , 2008 Antagligen att man inte själv ska kunna styra vad det står var man kommer ifrån utan att uppgifterna från sitt konto används. Citera
Recommended Posts