Gå till innehåll

Lås


gEeWhiZm8

Recommended Posts

  • Svars 772
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Igår gick de lite tyngre $ mässigt, back $1.2k, mest från dåligt spel men översettad när man har kungar svider på nl500 när man är 200bb djup ;x Efter det tog jag igen några kkr på SvS och ligger plus kanske 16kkr den här månaden men jag har ännu inte fått in många h.

 

..Men!

 

Har tänkt testa ett projekt idag, ska spela poker i 16h i sträck(med kisspauser). Mitt spel kommer förmodligen inte hålla A-klass hela tiden men jag ska försöka så gott jag kan. Jag kommer spela på Svenska Spel & Betfair, stakesen kommer schifta mest mellan 5/10kr & 10/20kr, $nl200, $nl500.

Kommer förmodligen spela 2 bord i taget(som jag normalt spelar asså), ibland kanske mer och ibland mindre. Det jag spelar är 5/6manna & HU.

 

Förhoppningsvis kommer mamma & pappa komma med mat till mig under spelets gång 8-)

Säg till om någon vill haka på mig! Kommer börja 13 00 =)

 

jobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobba!!

 

Hehehe bara 16h.

 

Personen med högst uppmätt IQ i Sverige , skribent för poker magazine, körde ju 48h i sträck, derru. :shock:

 

FYP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehehe bara 16h.

 

Sveriges smartaste poker spelare, skribent för poker magazine, körde ju 48h i sträck, derru. :shock:

 

Hehe läste det, skulle jag också vilja försöka mig på någon gång då jag har tid. =)

 

jobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobba!!

 

Ska! Kom just hem, 11500kr fattigare och en laptop i hand.. :-)

Session restarts..Now

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok då kanske man ska in o lira mot dig om en sådär 13-14h då? ;)

 

Ja nog fan ska jag ge dig en omgång ändå =)

 

Vad blev det för laptop? Länk?

 

http://www.pricerunner.se/pl/27-982757/Baerbara-datorer/Fujitsu-Siemens-Amilo-Pi-2530-Intel-Core-2-Duo-1.8GHz-2048MB-120GB-TFT15.4-DVDRW-Win-Vista-Home-Premium-priser

 

Googlade namnet och den ploppa upp, iaf så har jag större hårddisk(160gb) men processorn är bara 1.5GHz. Datorn gick på 7.5kkr för visningsexemplaret var det sista dem hade så ja fick den 0.5kkr billigare, sen köpte jag till massa grejor. TV-kablar,datorväska,drummel försäkring,nätverkskabel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du kommer vara död i skallen i en vecka efter den här sessionen :P

 

Förmodligen :roll:

 

!#%% snopp "#"¤%"! rumpa "#%¤"#% "#¤%#%!!!!1

Jag laddar min sproilans nya laptop nu och batteriet åkte ut från den på något sätt och jag var tvungen att sätta tillbaks det för att de skulle fortsätta ladda, alltså pausades laddningen ett tag och man ska ju inte avbryta laddningen första gången man laddar den för då blir batteriet sämre, eller? Någon med erfarenhet i detta ämne ? Påverkar det batteritiden mkt ? :(

 

Edit:Kanske verkar som att jag överreagerar över en sådan sak men våran förra laptop hade så sjukt dålig batteritid och batteritiden måste verkligen vara bra på denna för jag tänker ha den när jag åker buss osv.. :x

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kul du köper en laptop med tydligt värdelös batteritid då :)... 2.3 timmar på pricerrunner spec infon......... =real batteritid 1 10 minuter.

 

Den jag länka var ju inte exakt samma, den jag köpte hade 4h batteri tid :-P Och andra komponenter var annorlunda oxå

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

thx 4 the support

 

Har grindat nu i 12 av 16 timmar och vet inte om jag orkar fortsätta. Spelar just nu bara en freeroll till en WSOPE qualifier. Är upp ~$4.5k, $1.1k är från $20k guarren och resten är från nl$500 6max, kan vara lite från HU oxå. Känner att när jag verkligen sätter mig ned och har tid, behöver inte stressa och kan spela mitt A-game så går det riktigt bra. Månadsresultat ligger på upp kanske 45kkr.

 

Imorn kommer tjejen så det blir inge grind då, ialla fall inte på kvällen. Men jävligt skönt med omväxling ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

thx 4 the support

 

Har grindat nu i 12 av 16 timmar och vet inte om jag orkar fortsätta. Spelar just nu bara en freeroll till en WSOPE qualifier. Är upp ~$4.5k, $1.1k är från $20k guarren och resten är från nl$500 6max, kan vara lite från HU oxå. Känner att när jag verkligen sätter mig ned och har tid, behöver inte stressa och kan spela mitt A-game så går det riktigt bra. Månadsresultat ligger på upp kanske 45kkr.

 

Imorn kommer tjejen så det blir inge grind då, ialla fall inte på kvällen. Men jävligt skönt med omväxling ;-)

 

Utveckla gärna:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utveckla gärna:-D

 

Haha, you pervert :shock:

 

Hehe, starkt jobbat.

 

Några fysiska/psykiska sviter efter monstergrinden så här någon dag efter?

 

Tack=)

Inte direkt, sov nu till 2 och nu jag känner mig mest sugen på att sätta mig ner å grinda igen.

Men de var riktigt riktigt skönt att lägga sig i sängen igår natt :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

okaay, har inte uppdaterat på ett tag. =) lirar mestadels på Betfair, 80 % HU. Rullen ökar å dvalar men mest ökar. :) har börjat nosa på nl1k HU =) Har gått bra och känner att jag har varit bättre än nästan alla jag mött. man blir ganska cocky då folk som sitter å väntar på action upp till $100/200 quittar en och sitter ut när man följer efter dem.. :-) lirar lite på svenska spel oxå, typ 10/20 och 25/50. Var dock inte smart att spela 50/100 på fyllan i lördags när ja somna mellan händerna för att vakna upp till de pipande ljudet, där for 10kkr ;p

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fint att se att det går bra. Håller du tungan rätt i mun kanske du har något stort på G.

 

Min största styrka är jag inte säker på men innan December, alltså innan jag blev medlem på CR var jag bara svagt vinnande i CG, sen efter att jag börjat plöja CG filmer så lärde jag mig om hur viktigt det är att 3beta preflop med mediokra händer ibland, vilket jag inte gjorde tidigare.

 

Jag gillar dina analyser. How about köra något studierelaterat med CG som grund där vi ser till att implementera de bra teroierna i hög grad. Målsättning: världsherravälde. PM:a mig vid intresse.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...