boman Postad 1 Maj , 2012 Rapport Share Postad 1 Maj , 2012 söt mommo! spelar mkt kort och spelat sen 5årsålder med mormor, hon tröttnar aldrig på att torska =) blev glad av videon! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 9 Maj , 2012 Rapport Share Postad 9 Maj , 2012 bump! vad betalar din klubb per korpensäsong? vad ingår, vad ingår inte? vi betalar 3200kr per lag, 7 lag. 6 matcher, vilket gör 530 sek matchen typ, utöver det kostar domaren 100 sek matchen. bra pris Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 19 Maj , 2012 Författare Rapport Share Postad 19 Maj , 2012 dessa serier har blivit inställda i USA Desperate Housewives Extreme Makeover: Home Edition The Finder GCB A Gifted Man Harry’s Law Pan Am Rob Terra Nova Unforgettable How to be a Gentleman CSI: Miami Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 19 Maj , 2012 Rapport Share Postad 19 Maj , 2012 Hade du skrivits Suits hade jag gjort något självdestruktivt. peeeeeewh peeeewh! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 19 Maj , 2012 Rapport Share Postad 19 Maj , 2012 dessa serier har blivit inställda i USA Desperate Housewives Extreme Makeover: Home Edition The Finder GCB A Gifted Man Harry’s Law Pan Am Rob Terra Nova Unforgettable How to be a Gentleman CSI: Miami GÖTT! Förutom att jag av nån anledning såg hela Terra Nova och nu känner att det var tid jag lika gärna kunde ha gjort något produktivt som att onanera. (vilket jag nu i retrospekt inser att jag faktiskt gjorde när jag kollade på serien då mamman var riktigt milfig). Samma sak med Stargate Universe, vad hände? Den hade väl åtminstone potential edit: ska verkligen inte säga att Stargate Universe eller Terra Nova var speciellt bra, men Suits? Såg tre avsnitt och blev förundrad över hur förutsägbar den var trots att jag tyckte den borde vara det motsatta. Stjärnfilt utveckla gärna varför den är bra, för då kan man ju ge den en andra chans! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 19 Maj , 2012 Rapport Share Postad 19 Maj , 2012 Dom har fina kostymer, massa pengar, är snygga och sysslar med juridik. Tycker nog mest om den för jag kan drömma mig bortom alla träiga böcker på juristutbildningen. Ang SG så tyckte jag faktiskt inte om Universe Föregående serier (inkl filmer) är klasser bättre imo. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 19 Maj , 2012 Rapport Share Postad 19 Maj , 2012 Hade du skrivits Suits hade jag gjort något självdestruktivt. peeeeeewh peeeewh! +1 Min personliga favorit alla kategorier. Kan fan knappt bärga mig till säsong två! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 19 Maj , 2012 Rapport Share Postad 19 Maj , 2012 Vart inte community nerlagt? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 19 Maj , 2012 Rapport Share Postad 19 Maj , 2012 vad är det för jävla diss Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kakmonstret Postad 19 Maj , 2012 Rapport Share Postad 19 Maj , 2012 Vart inte community nerlagt? Nepp. 13 nya avsnitt beställda. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 19 Maj , 2012 Rapport Share Postad 19 Maj , 2012 Nepp. 13 nya avsnitt beställda. Härligt, tyckte mycket om tvspels avsnittet Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 21 Maj , 2012 Författare Rapport Share Postad 21 Maj , 2012 För de som gillade "Stolthet och Fördom", kan jag reka "Downton Abbey". Riktigt fint kvalitet rakt igenom. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 21 Maj , 2012 Författare Rapport Share Postad 21 Maj , 2012 De av er som följer påvedramat "The Borgias" måste erkänna att den franska kungen är en riktigt skön gestalt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 26 Maj , 2012 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2012 Har insett 2 saker nyligen 1. Värdet i CC ligger i PLO-10. Maken till dåliga PLO-spelare har man inte sett. Sist floppade jag nötflushen 400 BB djupt och någon lyckades få in sin lika djupa stack på floppen med J-hög flush. Sen spelar folk sjukt face-up så man kan bluffa hem en hel del pottar relativt riskfritt. 2. Jag är kär i Loreen. Vilka läppar, vilka ögon, vilken utstrålning. Ikväll hejar vi på Sverige och jag vill upplysa er om att redan när jag såg henne uppträda första gången i den första delfinalen i svenska uttagningarna, så spådde jag att hon skulle vinna svenska finalen och europafinalen (no jinx). Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 26 Maj , 2012 Rapport Share Postad 26 Maj , 2012 och Cypern topp 10 imo Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jinti91 Postad 26 Maj , 2012 Rapport Share Postad 26 Maj , 2012 Har insett 2 saker nyligen1. Värdet i CC ligger i PLO-10 Finnes detta ljuva spel även på CC sthlm? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 29 Maj , 2012 Författare Rapport Share Postad 29 Maj , 2012 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 29 Maj , 2012 Författare Rapport Share Postad 29 Maj , 2012 They call him "The Beast" http://www.brobible.com/sports/video/rugby-the-beast-tendai-mtawarira-lift Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 30 Maj , 2012 Rapport Share Postad 30 Maj , 2012 +1 would watch again. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 31 Maj , 2012 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2012 Legenden Jack Nicholson gör sig klar för episka scenen "Here's Johnny". Man förstår, efter att ha sett det här, att "Taxi Driver" Robert De Niro, inte ansågs tillräckligt psykotisk för rollen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
medullaoblongata Postad 31 Maj , 2012 Rapport Share Postad 31 Maj , 2012 eller kubricks genialitet Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 1 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 1 Juni , 2012 på clarion hotels lounge nu efter sjukt tungt studentfest.... intressanta saker på g... skriver mer imorn.. de har dator me dinternet här... sick. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 2 Juni , 2012 Rapport Share Postad 2 Juni , 2012 på clarion hotels lounge nu efter sjukt tungt studentfest.... intressanta saker på g... skriver mer imorn.. de har dator me dinternet här... sick. Såja, gamla ST tillbaka för en stund åtminstone Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 4 Juni , 2012 Rapport Share Postad 4 Juni , 2012 Tjena ST, har du scoutat sommarserierna något åt oss? (= Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hans_ Postad 4 Juni , 2012 Rapport Share Postad 4 Juni , 2012 Legenden Jack Nicholson gör sig klar för episka scenen "Here's Johnny".Man förstår, efter att ha sett det här, att "Taxi Driver" Robert De Niro, inte ansågs tillräckligt psykotisk för rollen. Kung! Hans skådespelarinsats i Gökboet är off the hook, troligtvis den bästa någonsin. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts