SunTzu Postad 5 Mars , 2012 Rapport Share Postad 5 Mars , 2012 Vänta, blev du allvarligt introducerad till Skrillex av.... Big Brother? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 5 Mars , 2012 Rapport Share Postad 5 Mars , 2012 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 6 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 6 Mars , 2012 Vänta, blev du allvarligt introducerad till Skrillex av.... Big Brother? Pretty sick, I know. Shazaam gjorde ett fint jobb här. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SVS-VD Postad 6 Mars , 2012 Rapport Share Postad 6 Mars , 2012 Pretty sick, I know. Shazaam gjorde ett fint jobb här. Haha, vart har du varit senaste 6 månaderna? Mvh SVS-VD Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 8 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 8 Mars , 2012 Haha, vart har du varit senaste 6 månaderna? Mvh SVS-VD insnöad i arbete Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 8 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 8 Mars , 2012 WTF... år 2012 mina damer o herrar... Året då en rassefjolla är alfahannen på en öde ö i spelet Survivor. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 8 Mars , 2012 Rapport Share Postad 8 Mars , 2012 WTF... år 2012 mina damer o herrar... Året då en rassefjolla är alfahannen på en öde ö i spelet Survivor. svårt att vara alpha bland så många efterblivna miffon utan game. eller så har troyzan och tarzan game i att de tänker slicka röv för colton och ta han till final där colton inte får en enda röst och de har 50% var att vinna $1M. när jag tänker på det mer så gillar jag coltons play. närsomhelst lär det bytas lag och sedan merge, bra att bli av med lite folk man ogillar medan man kan. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 9 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 9 Mars , 2012 Jag tycker sånt (utöver roligt) är rätt charmigt. Det svenska språket är inte direkt jättelätt för en (förmodligen lågutbildad) arab att lära sig. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 9 Mars , 2012 Rapport Share Postad 9 Mars , 2012 Jag tycker sånt (utöver roligt) är rätt charmigt. Det svenska språket är inte direkt jättelätt för en (förmodligen lågutbildad) arab att lära sig. fint att folk tar skärmdumpar av foton av hemsidor Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaktavfall Postad 9 Mars , 2012 Rapport Share Postad 9 Mars , 2012 fint att folk tar skärmdumpar av foton av hemsidor Lågutbildad arab obv. Edit: såg nu 10:29 vs 11:18 => förmodligen en annan outbildad arab som tagit bilden. Nå, det var iaf en rimlig första slutsats. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
whitewidow Postad 9 Mars , 2012 Rapport Share Postad 9 Mars , 2012 lol Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 9 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 9 Mars , 2012 Finns en riktigt episk snubbe i denna videoklipp... och jag menar inte han som tjötar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ickyman Postad 9 Mars , 2012 Rapport Share Postad 9 Mars , 2012 Finns en riktigt episk snubbe i denna videoklipp... och jag menar inte han som tjötar. Kung. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 10 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 10 Mars , 2012 Kung. "They see me slidin' they hatin'..." Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 10 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 10 Mars , 2012 Snart dags för melodifestivalens final. Allt annat än Loreen betyder att Sverige inte har några ambitioner på att ens försöka vinna i europa. Såg på aftonbladet att det var rätt jämnt mellan henne och Danny o att de andra var rätt chanslösa... Danny alltså... såg bidraget idag. Refrängen är ju en rip-off på nån gamla schlagerdänga a la Ledin, som jag inte kan placera just nu och han sjunger ju riktigt jävla kasst. Scenshowen var rätt ok dock. Men Loreen står i en klass för sig i år. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fjohansson Postad 10 Mars , 2012 Rapport Share Postad 10 Mars , 2012 Spelar ju ingen roll vem som vinner. Vi alla är chanslösa mot Ryssland. Man blir bara så glad. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 10 Mars , 2012 Rapport Share Postad 10 Mars , 2012 Helt underbart att den vann. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 10 Mars , 2012 Rapport Share Postad 10 Mars , 2012 Och håller givetvis också på Loreen i kväll. Jävligt bra scenframträdande och en grym låt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 10 Mars , 2012 Rapport Share Postad 10 Mars , 2012 Loreens låt lyfter aldrig. Dead By April är ett par klasser över resten av fältet när Dynazty åkt ut. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 10 Mars , 2012 Rapport Share Postad 10 Mars , 2012 Spelar ju ingen roll vem som vinner. Vi alla är chanslösa mot Ryssland. Man blir bara så glad. som om de skulle ha en chans mot ranelid om vftw:s röst. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 10 Mars , 2012 Rapport Share Postad 10 Mars , 2012 bakgrund på rysslands bidrag? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 10 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 10 Mars , 2012 Loreens låt lyfter aldrig. Dead By April är ett par klasser över resten av fältet när Dynazty åkt ut. DBA gör en riktigt fin låt, men för övrigt är du ute och cyklar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 10 Mars , 2012 Rapport Share Postad 10 Mars , 2012 såja! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 10 Mars , 2012 Rapport Share Postad 10 Mars , 2012 bakgrund på rysslands bidrag? Sex gummor i folkdräkt som sjunger Beatles-covers står på scen och ser glada ut, vilket räcker för att spöa storfavoriter och internationella kändisar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 10 Mars , 2012 Rapport Share Postad 10 Mars , 2012 Tack och lov är spektaklet slut. Jag satt och tittade med ungarna och grubblade över varför man har två trummisar när de spelar unisont. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts