Slaktavfall Postad 18 Januari , 2012 Rapport Share Postad 18 Januari , 2012 Utav erfarenhet är det inte bra att ens tjej är smartare än en själv I guess you get that alot. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 18 Januari , 2012 Rapport Share Postad 18 Januari , 2012 Mycket NFL-snack, synd att det är så få som följer NBA här istället. Tror ST hade uppskattat underhållningsvärdet i det. Handikappsport för långa... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 18 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2012 I guess you get that alot. too obvious needle... bättre kan du din gamla mattenörd. Märk väl att jag sa "utav erfarenhet" och inte "utav egen erfarenhet". Erfarenhet kan inskaffas genom att iaktta andra . You got served biaaaaach. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 18 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2012 Dina tankar tack. Edit: när du sett den Och det kanske är en klyscha, men spårade.inte californication ur förra säsongen? Gillade att han var helt jävla trasig förra säsongen i Californication. Blev inte alls impad av SH2. Satt under filmen och funderade på om den verkligen var så mkt sämre än ettan eller att det faktum att man tittat på det helt överlägsna "Sherlock" har gjort att filmen SH2 inte biter på en på samma sätt som ettan gjorde. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hejjzan Postad 19 Januari , 2012 Rapport Share Postad 19 Januari , 2012 Har kollat igen alla Sherlock avsnitt nu under några dagar. Jag började kolla med inställningen att det skulle vara skit. Men jag hade väldigt fel. Gav det en chans messt för att jag såg att det pratades om den här i dagboken. Bland dem bästa serier jag har sett faktiskt. Grymt! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 19 Januari , 2012 Rapport Share Postad 19 Januari , 2012 hehe. sitter och kollar HSP igen.. S01E01, rätt så magiskt faktiskt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 19 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 19 Januari , 2012 hehe. sitter och kollar HSP igen.. S01E01, rätt så magiskt faktiskt ja Sammy Farhas slask är upplyftande såna gråa vinterdagar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 19 Januari , 2012 Rapport Share Postad 19 Januari , 2012 Någon som sett Alcatraz? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 19 Januari , 2012 Rapport Share Postad 19 Januari , 2012 Någon som sett Alcatraz? Det har skrivits lite om Alcatraz någon sida bak. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 19 Januari , 2012 Rapport Share Postad 19 Januari , 2012 ja Sammy Farhas slask är upplyftande såna gråa vinterdagar. det sjuka är ju D.N. köper in för en mille o täcker alla och slaskar/aggrar ut alla ur potterna hela tiden, välmående liten goodrunner på den tiden jämfört med hur han såg ut sista tiden i hsp. Dock skall han ju ha cred för att han är en av de få som har försökt på allvar med onlinespel av de ursprungliga liverävarna. ang alcatraz, Spoiler! såg första avsnittet.. var inte biten, tror det blir rätt sux ju mer man ser det. Känns lite som att de kommer köra "Terra Nova" stuket, ny skurk/dilemma/problem varje avsnitt och ge väldigt lite info samtidigt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 19 Januari , 2012 Rapport Share Postad 19 Januari , 2012 ang alcatraz, Spoiler! såg första avsnittet.. var inte biten, tror det blir rätt sux ju mer man ser det. Känns lite som att de kommer köra "Terra Nova" stuket, ny skurk/dilemma/problem varje avsnitt och ge väldigt lite info samtidigt. Spoiler! Det är väl klart att det blir en ny skurk hela tiden, som jag förstod det har de byggt en kopia av Alcatraz under marken som man avser att fylla med de försvunna fångarna. Hur kul skulle de vara om de gav ut all info direkt? Det är upplagd som de flesta serier, nytt problem varje avsnitt, samtidigt som man följer samma människor. Råkade se lite av vad som kommer i nästa avsnitt, måste säga att det verkar bli ett intressant avsnitt med ännu fler frågetecken. Edit: Såg ny serie i dagarna med Rob Schneider, Rob. Se den inte. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 19 Januari , 2012 Rapport Share Postad 19 Januari , 2012 trist att alcatraz ska köra burn notice varianten som tar serien framåt så sjukt långsamt. föredrar the event varianten med lite mer ostrukturerad timeline. tror också serien kommer floppa, e02 var mycket sämre än 1an, antar resten kommer hålla samma kvalite shameless började bra men blev lite väl mycket upprepning. hade gärna sett lite mer fokus på barnens relationer och mindre på farsans elände. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 19 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 19 Januari , 2012 Edit: Såg ny serie i dagarna med Rob Schneider, Rob. Se den inte. ja det är skämmigt att såna serier fortfarande görs 2012. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 19 Januari , 2012 Rapport Share Postad 19 Januari , 2012 Spoiler! Det är väl klart att det blir en ny skurk hela tiden, som jag förstod det har de byggt en kopia av Alcatraz under marken som man avser att fylla med de försvunna fångarna. Hur kul skulle de vara om de gav ut all info direkt? Det är upplagd som de flesta serier, nytt problem varje avsnitt, samtidigt som man följer samma människor. Råkade se lite av vad som kommer i nästa avsnitt, måste säga att det verkar bli ett intressant avsnitt med ännu fler frågetecken. Edit: Såg ny serie i dagarna med Rob Schneider, Rob. Se den inte. varnades du inte av att serien hette Rob och hade Rob Schneider i huvudrollen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 19 Januari , 2012 Rapport Share Postad 19 Januari , 2012 mecklenburgare; du tror inte det blir en aning tjatigt om dedrar en "smallville" ? Sprollar ju iofs om de är en ny skurk i varje avsnitt, men om de fokuserar i princip hela avsnittet på skurken varje gång istället för att ta sig fram i main storyn så kommer det bli oerhört tröttsamt fort. men visst, serien kommer säkert att funka som bakgrundssus medan man grindar, till skillnad från kanonserier som breaking bad etc som man stänger ner borden och skickar ut kärringen att handla medan man ska se. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 19 Januari , 2012 Rapport Share Postad 19 Januari , 2012 varnades du inte av att serien hette Rob och hade Rob Schneider i huvudrollen? Hehe, jag brukar försöka se piloten av alla serier. mecklenburgare; du tror inte det blir en aning tjatigt om dedrar en "smallville" ? Sprollar ju iofs om de är en ny skurk i varje avsnitt, men om de fokuserar i princip hela avsnittet på skurken varje gång istället för att ta sig fram i main storyn så kommer det bli oerhört tröttsamt fort. men visst, serien kommer säkert att funka som bakgrundssus medan man grindar, till skillnad från kanonserier som breaking bad etc som man stänger ner borden och skickar ut kärringen att handla medan man ska se. Smallville har jag bara sett lite då och då så har inte jättebra koll på storyn där. Säger inte att Alcatraz är en jättebra serie, men kommer förmodligen se hela första säsongen om det inte blir cancellat. Jag har alltid gillat denna typ av serier. Dock har jag tröttnat lite på det rena polis/csi-konceptet så tycker det är kul med lite nya vinklar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 19 Januari , 2012 Rapport Share Postad 19 Januari , 2012 Prince of Persia matchar imorrn. Tyckte vloggen inför galan borde vara intressant även för icke fight-fans. Speciellt iranier Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 19 Januari , 2012 Rapport Share Postad 19 Januari , 2012 Det var coolt, har aldrig kollat på nån match eller nåt verkar så tråkigt men han vill man ju heja på, var hur när är matchen? TV-sänds? Sen undrar jag varför han äter one meal per day? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kakmonstret Postad 19 Januari , 2012 Rapport Share Postad 19 Januari , 2012 Sen undrar jag varför han äter one meal per day? kanske trivs med att äta sig grismätt men ändå hålla sig på lågt kalori intag? Finns en del andra fina effekter av att köra periodisk fasta. Här finns lite kul läsning. http://www.leangains.com/2010/10/top-ten-fasting-myths-debunked.html Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 19 Januari , 2012 Rapport Share Postad 19 Januari , 2012 Det var coolt, har aldrig kollat på nån match eller nåt verkar så tråkigt men han vill man ju heja på, var hur när är matchen? TV-sänds? Sen undrar jag varför han äter one meal per day? Skön personlighet utanför ringen och i den har han varit en av dem mest underhållande fightersen just nu IMO. All teknik åt helvete och bara in och veva Han kan ta en smäll med vilket är ett måste med den stilen. Låter som han har gjort en helomvändning och insett att han måste vara lite smart nu. Han har fina meriter som brottare så kan han lära sig använda den bättre i matcherna kommer han bli farlig framöver. Som AF säger är periodisk fasta rätt vanligt nuförtiden. Shalorus kör dock "warrior diet" och dem har bara en måltid. Vanligare är 2 eller max 3 måltider men inom en period på ca 8 timmar varje dygn. Just warrior diet vet jag inte mer om än att det är enbart en måltid. Antar att det är heltok-snacket med att människan var jägare för längesen och bara åt när dem hade fångat ett byte... Är du genuint intresserad kan du kolla leangains som AF redan länkat och läsa mer. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 19 Januari , 2012 Rapport Share Postad 19 Januari , 2012 Glömde, matchen får på kanalen FX i USA natten mot lördag så det lär gå att streama den. Annars kommer galan definitivt finnas ute på lördagen. edit: hehe sorry igen, den är bland förmatcherna som går på Fuel TV. Antagligen runt 03 natten till lördag gissar jag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 19 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 19 Januari , 2012 Alfa of the year http://www.ebaumsworld.com/video/watch/82197626/ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 19 Januari , 2012 Rapport Share Postad 19 Januari , 2012 gymmarpolare kör också 1måltid om dagen, han vande sig ganska snabbt vid det. Han är riktigt stor också, är väldigt smidigt ur ett rent praktiskt perspektiv också, en rejäl monstermåltid att fixa, blir lätträknat, kan vara lite kreativ vid matlagningen också(kan ta tid på sig) då man slipper stå o greja 2-3 ggr om dagen istället eller maxa på med matlådor. Tror dock han äter något litet på morgnar också, nån kvarg-shake och kaffe typ. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hejjzan Postad 20 Januari , 2012 Rapport Share Postad 20 Januari , 2012 Alfa of the year http://www.ebaumsworld.com/video/watch/82197626/ hahah Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 20 Januari , 2012 Rapport Share Postad 20 Januari , 2012 hört mycket positivt om IF. kanske ska pröva det. själv äter jag 2-3ggr/dag. frukost+kvällsmat brukar räcka bra. ca 30min in i: http://svtplay.se/popup/minispelare/v/2681936?pl,v,,,2.68 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts