Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

Strax efteråt kommer ytterligare en soldat in i rummet och riktar sitt lasersikte mot bin Ladins bröst. Bin Ladin, som är obeväpnad, blir stående helt stilla. ”Det fanns aldrig några planer på att ta honom som fånge – det var inget som vi beslutade där. Ingen ville ha fångar”, säger en av soldaterna till The New Yorker.

 

 

Konspirationsteoretikern i mig säger att Pakistan "godkänt" att USA gör operation på deras mark mot att Bin Laden ej tas till fånga levande. Han skulle då kunnat ha berättat om hur Pakistan ljugit för USA och låtit honom leva där, mittemot en pakistansk militärbas, och vare sig USA eller Pakistan hade varit bekväma med denna obekväma sanning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fi hade 24% 3bet över runt 80 händer o vpip på typ 50 nånting....

 

Instasyn river obv :)

 

 

iPoker - $0.50 NL - Holdem - 6 players

Hand converted by PokerTracker 3

 

BTN: $115.06

SB: $72.55

BB: $50.00

UTG: $50.00

MP: $55.75

Hero (CO): $58.85

 

SB posts SB $0.25, BB posts BB $0.50

 

Pre Flop: ($0.75) Hero has 8:spade: 8:heart:

 

fold, fold, Hero raises to $1.50, BTN raises to $3.50, fold, fold, Hero raises to $9.00, BTN calls $5.50

 

Flop: ($18.75, 2 players) J:heart: 7:heart: 7:spade:

Hero bets $9.50, BTN calls $9.50

 

Turn: ($37.75, 2 players) 2:spade:

Hero checks, BTN checks

 

River: ($37.75, 2 players) 9:spade:

Hero bets $10.00, BTN raises to $33.87, Hero calls $23.87

 

BTN shows A:spade: T:club: (One Pair, Sevens) (PreFlop 44%, Flop 23%, Turn 14%)

Hero shows 8:spade: 8:heart: (Two Pair, Eights and Sevens) (PreFlop 56%, Flop 77%, Turn 86%)

Hero wins $102.49

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

" -The piss thing is a slow process, it started for me when i got bored of ****ing girls in the butt, when i say bored i mean i wasnt getting the same power trip out of it as was before, so the next logical step, is to piss on them, thats how i started by pissing on them, btw it is amazing how many girls are happy to take a mouthful of piss, love it they do the dirty ****s, and once they piss on you they also get off on the power trip.

 

Anyway once you get into that, the next step is having your nob pissed on, then face, then in the mouth then drinking it, I'm still at the stage where i need to be very drunk to drink it though, tbh when you get a mouthful of piss the ammonia in it, sends a real chemical smell type shock up your throat and back of nose and brain, and sobers you up pretty quick.

 

What you also need to do, is once you have a chick ready for a golden session, you don't just get home and have her piss on you. when you get in you need to make sure she drinks loads of water, i usually make em drink a big 1.5ltr bottle soon as we get in, then they are full of liquid, and it makes the piss a bit more tolerable.

 

I tell ya fellas there's nothing better than a flood of red hot (and their piss is red hot) gushing all over your nob while your gagging on a mouthful of tit."

 

Erre så det funkar Mr sT

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min affe har skapat en sida där man kan omvandla youtubesidor till mp3. Har inte hunnit testa det själv än, men gillar idéen.

 

http://www.onlinevideoconverter.co/

 

funkar ej=(..hade varit extremt bra..alternativt en spotifykopia som hämtar ljudet från youtube (trots lägre ljudkvalitet)

 

Ska visst fungera igen. Convo på skype:

 

 

Sean 12.10

this is your competition according to the forum guys

12.10

http://www.dvdvideosoft.com/products/dvd/Free-YouTube-to-MP3-Converter.htm

Arnie 12.10

ys but u can say

12.10

you dont need to download anything with us

12.10

we dont have advertisement

12.10

and we are pretty fast

12.11

i would say faster as them

12.11

also we added some new formats

12.11

and last thing

12.11

and thats important

12.11

u always need to download updates as its not working always

12.11

this you wldnt need at our site

12.12

from time to time YouTube changes their video files hosting routine. So our YouTube download programs stop working. We work hard and usually fix such problems within a day or so. We strongly recommend to subscribe to our free newsletter to always receive our updates in time!

12.12

here thats what they saying

12.12

thats actualkly every 2 days that this is not working

12.13

i got today Page rank 4 for the site

12.13

and the site is only ..hmmm 2 weeks old

12.13

isnt it strange and weird

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förkylningen eller halsflussen eller va fan det nu var börjar släppa lite lätt så man börjar känna sig som en människa igen.

 

Var på första fotbollsträningen sen sommaruppehållet igår. Var lite jobbigt o andas och springa med allt slem i halsen men det gick bra.

 

Vår bästa anfallsspelare, Hawal, vår lilla Messi, var på träningen i civila kläder och tittade på. Han kom med lite förslag anfallsmässigt som inte var bra och jag sa att han har fel. Han ville diskutera men jag sa: Det här är ingen diskussion, det är information. Du har fel.

 

Han blev förvånad över att jag inte ens ville diskutera, men jag sa: Varför ska jag diskutera med dig när jag vet att du har fel? Det är som att jag skulle diskutera huruvida jorden är globformad när du påstår att den är platt.

 

Sen skulle han visa att han är en bättre spelare än mig (vad det nu hade med saken att göra), men jag varnade honom för att hans kläder skulle bli smutsiga och det skulle göra ont att möta mig.

 

Han sa: Om du ens kan nudda mig så tar jag att det gör ont. Du kommer inte ens att komma i närheten av min skugga....

 

I vart fall kom han med bollen i full fart mot mig och stannade sen upp och avvaktade.. En sådan spelare är van vid att backen hugger mot honom och då väljer han, kvick som han är, att helt enkelt bara gå mot riktningen där backen inte har tyngdpunkten och enkelt komma förbi.

 

Men Arias rutinerade vänsterback går inte på sånt. Jag avvaktade och avvaktade och han blev otålig att jag inte högg, så han passade bollen bakåt istället.

 

Självklart började jag ju håna honom för han inte kan gå förbi en tjock gammal gubbe osv....

 

Några minuter senare så kom han på min kant igen, den här gången med fart... fan det här kan bli svårare tänkte jag för förra gången var han stillastående.

 

Så jag gjorde det som man gör i det läget, lämnade en korridor i kanten och stängde ena och lät honom tro att han kan sticka ifrån.

 

Så fort han nappade så ändrade jag riktning och la mig bakom honom och körde en sån där Ferdinand-glidtackling på honom rakt i knävecket (var ändå någorlunda noggrann med att inte skada honom med tanke på matchen 16e augusti) och han flög med huvet rakt ner i konstgräset.

 

Sen ville han inte utmana längre och nöjde sig med att vara domare.

 

 

Så ska en argbigga tuktas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pratade med en polare, Dr Raman Mehrzad, författare till bl a "Doktorns recept på ett yngre och friskare liv, och vi snackade om att jag kanske bör tappa lite vikt.

 

Han föreslog en diet som han tagit upp i sin bok och sa att sköter man det rätt så kan jag tappa 15kg på 3 veckor.

 

Han kallade det för RM-diet och vid sökning fick jag upp det här:

http://jn.nutrition.org/content/134/6/1454.full

 

Visar sig att det är en typ av LCHP-diet och han sa att vad dödar folk idag är kolhydrater.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pratade med en polare, Dr Raman Mehrzad, författare till bl a "Doktorns recept på ett yngre och friskare liv, och vi snackade om att jag kanske bör tappa lite vikt.

 

Han föreslog en diet som han tagit upp i sin bok och sa att sköter man det rätt så kan jag tappa 15kg på 3 veckor.

 

Han kallade det för RM-diet och vid sökning fick jag upp det här:

http://jn.nutrition.org/content/134/6/1454.full

 

Visar sig att det är en typ av LCHP-diet och han sa att vad dödar folk idag är kolhydrater.

 

15 kilo går man omöjligt ner på 3 veckor utan att svälta sig själv totalt. Tror det är 100% omöjligt om man inte är väldigt tjock från början. Den där dieten bygger nog på enbart vatten :)

 

Men varför postar du en studie där några sjuka forskare gett råttor proteinshakes? :mrgreen: 32% protein känns absolut inte som HP heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

15kg går nog, men det är ju knappast bara fett som ryker. Frågan är varför man vill utsätta sin kropp för det? Samtidigt är det nog inte så mycket farligare än att vara kraftigt överviktig.

 

Läst att denna ska vara populär http://www.bodyrecomposition.com/the-rapid-fat-loss-handbook . Finns ju en massa lågkalori dieter, men Lyle brukar veta vad han snackar om.

 

Samtidigt bör väl nämnas att det är väldigt simpelt att gå ner i vikt i teorin, och inte alls särskilt orealistiskt att nå kring 2kg nedgång per vecka om man har en kraftig övervikt. Städa upp sin diet, räkna ut basalt energibehov, sätta underskott och sedan följa det.

 

Det är många som vill att det ska gå fort. Vafan, det är väl självklart? Grymt skönt med saker som går fort.

Samtidigt spelar det ingen större roll då majoriteten går upp allt igen då de återgår till gamla vanor då de inte har nån aning hur de ska äta. Resultatet blir samma vikt som tidigare men med högre kroppsfett%.

 

I all välmening (och detta kommer från en fellow fatboy utan diciplin) är det nog bäst att lära sig äta rätt, förstå sig på sin egen kropps förbrukning, och hur mycket kalorier saker innehåller på ett ungefär. Då kan du troligen bibehålla önskad vikt även i det långa loppet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

15kg går nog, men det är ju knappast bara fett som ryker. Frågan är varför man vill utsätta sin kropp för det? Samtidigt är det nog inte så mycket farligare än att vara kraftigt överviktig.

 

Läst att denna ska vara populär http://www.bodyrecomposition.com/the-rapid-fat-loss-handbook . Finns ju en massa lågkalori dieter, men Lyle brukar veta vad han snackar om.

 

Samtidigt bör väl nämnas att det är väldigt simpelt att gå ner i vikt i teorin, och inte alls särskilt orealistiskt att nå kring 2kg nedgång per vecka om man har en kraftig övervikt. Städa upp sin diet, räkna ut basalt energibehov, sätta underskott och sedan följa det.

 

Det är många som vill att det ska gå fort. Vafan, det är väl självklart? Grymt skönt med saker som går fort.

Samtidigt spelar det ingen större roll då majoriteten går upp allt igen då de återgår till gamla vanor då de inte har nån aning hur de ska äta. Resultatet blir samma vikt som tidigare men med högre kroppsfett%.

 

I all välmening (och detta kommer från en fellow fatboy utan diciplin) är det nog bäst att lära sig äta rätt, förstå sig på sin egen kropps förbrukning, och hur mycket kalorier saker innehåller på ett ungefär. Då kan du troligen bibehålla önskad vikt även i det långa loppet.

 

Som jag sa, det går men jag tror man måste vara ordentligt överviktig för att kunna gå ner 15 kilo på tre veckor. 2 kilo i veckan är rätt fort men det är mycket mer rimligt ja :)

 

Håller med till 100% i det andra du säger!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...