Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

HAHAHA fan va kass Situation var i roasten... sick.

 

Blir sån där pinsam tystnad hela tiden när han är klar med sina "skämt".

 

 

Han får anti-humor skratten, dvs först tystnar man för att det är så dåligt och tänker publiken -fan va dåligt och skrattar för att det var så dåligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du inte redan sett den, dra hem Bob Sagets roast. Man kan väl säga vad man vill om Sagets stand up-rutin men roasten är jävligt kul med alla pervo-skämt om Bob och olsentvillingarna.

 

Ett ur minnet "Bob Saget used to give marykate and ashley acting lessons in their dressing room. Kinda like "Act like this never happened!""

 

Synd att Greg Geraldo trillade av pinn...

 

Bob Saget har ju höjt sig som fan i mina ögon efter sina cameoframträdanden i Entourage... sjukt rolig karaktär han har där.

 

+1 på Geraldo. Blev chockad när jag såg det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Many devoted fans of the Friars Club roasts cite Hefner’s as their all-time favourite. The reason for that is largely due to Gottfried’s stealing of the show in the last minutes by telling his version of the famous Aristocrats joke. While much of the vulgar joke was censored when it aired on television, the DVD version of the roast has the joke in its entirety. Gottfried’s telling of the joke was so popular, in fact that a documentary was made around its premise. In “The Aristocrats,” comedians across the country, from Bob Saget to Paul Reiser, try their hand at telling the joke. The film ends with Gottfried’s infamous performance. "

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjuk dokumentär om en amerikansk sekt.

 

Deras blickar när de tittar på Michael får det att rysa i kroppen.

 

http://svtplay.se/v/2363234/dokumentar__domedagssekten

 

Deras hemsida

 

http://strongcity.org/

Vart lite besviken, tyckte de var rätt trista faktiskt. Tack vet jag westboro baptist church. Härliga slagord, medryckande sånger och livliga demonstrationer mot allt perverst!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du gillar inte MMA va? Bara undrar eftersom iraniern Kamal Prince of Persia Shalorus gick match på UFC-galan igår ;)

 

Synd att det var Jim Miller han mötte, mission impossible ungefär. En rolig sak var ju att Reza Madadi var med i hans hörna eftersom dom är vänner och har tränat ihop till fighten. Tror inte det dröjjer länge innan Reza själv kommer vara i UFC eller Strikeforce.

 

/sry för off topic fightingsnack tequila

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synd att det var Jim Miller han mötte, mission impossible ungefär. En rolig sak var ju att Reza Madadi var med i hans hörna eftersom dom är vänner och har tränat ihop till fighten. Tror inte det dröjjer länge innan Reza själv kommer vara i UFC eller Strikeforce.

 

/sry för off topic fightingsnack tequila

 

Mm gillar hans stil men väderkvarnen funkar faktiskt bara mot folk som inte platsar i UFC. Får sluta veva med armarna och jobba på boxningen. Han har ju brottningen och hakan som krävs iaf :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja... då får jag passa på att önska alla Iranier i hela världen ett gott nytt persiskt år.

 

Officiellt inträder vi år 1390 enligt den muslimska solkalendern, men en hel del (mig inräknat) accepterar inte den tideräkningen då vår historia sträcker sig betydligt längre bakåt i tiden än Islams intåg.

 

Så, alternativt inträder vi i år 7033 (s.k. ariska året), 3749 (Zarathustrisk tidräkning), eller 2570 (kungliga året).

 

Den sistnämnda är den som jag tillämpar i vart fall.

 

Oberoende av vilket år det är, hoppas vi på positiva förändringar i hemlandet inom snar framtid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shameless US fortsätter o leverera och är just nu den bästa serien imo.

 

Två av pojkarna i den högst disfunktionella familjen hälsar på farmor och det visar sig att hon sitter i fängelse.

 

- how is it going in there?

- Well, food's not so great, but the pussy's pretty good.

 

Det skadar förstås inte att seriens tjejer springer omkring topless halva tiden.

 

FredSmithson_Son_55316_Emmy_Rossum_Cleavage_At_Sexy_Celebrity_Girlz.jpg

 

Min personliga favorit

 

shanola_hampton.jpg

 

Rageroo-Shanola_Hampton-Shameless_USA_S1E00-01.jpg

 

och

 

laura-slade-wiggins.jpg?d=600

 

Nåt för alla smaker sas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...