okocha Postad 7 Januari , 2011 Rapport Share Postad 7 Januari , 2011 märkligt... vilken sida spelar du på? har mest spelat svs, ongame och party. var spelar du där folk spelar utan syn3bet sb vs bb? jag vill också spela mot sådana spelare nämligen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 7 Januari , 2011 Rapport Share Postad 7 Januari , 2011 Var lite rädd att säsong 3 skulle bli ett sömnpiller men lovande inledning iaf (= http://www.mtv.com/videos/jersey-shore-season-2-ep-14-hook-up/1655271/playlist.jhtml Finns lite eftershowsnack där också om det kan va av intresse. Antar man får länka till mtv. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 7 Januari , 2011 Rapport Share Postad 7 Januari , 2011 märkligt... vilken sida spelar du på? Nä, jag är nog alldeles för lös i SB, folk har en tendens att inte försvara sin BB tilräckligt. Om det är någon som 3bettar mycket får man ju såklart öppna mindre, och försvara mer. Att vadå? Att endast folda eller 4betta i SB mot 3bets? Att 3betta en polariserad range i BB? Förklara Jokern = baller att endast 4betta i sb mot 3bets Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 7 Januari , 2011 Rapport Share Postad 7 Januari , 2011 För vilka personer skulle du ge upp vad din farfar gav upp med tanke på din egoistiska övertygelse? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 7 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2011 För vilka personer skulle du ge upp vad din farfar gav upp med tanke på din egoistiska övertygelse? Jag har faktiskt funderat på det många gånger. Den egoistiska övertygelsen tjänar ju inte enbart direkt egoistiska motiv, utan även indirekt. I det här fallet kan man ju argumentera för att min morfars handling var egoistisk eftersom tillfredsställelsen av att rädda oss från att bli mat åt landminor vida översteg den av att ha ett ekonomiskt rikt liv utan sina barnbarn i livet. Som svar på din fråga skulle jag nog svara enbart mina närmaste familjemedlemmar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 7 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2011 "V" är tillbaka SHIT.. the original MOM is back... epic. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 7 Januari , 2011 Rapport Share Postad 7 Januari , 2011 Det är ju superenkelt att åtgärda... Se bara till att du har perfekt balanserad bluffrange så blir du indifferent till om fi synar eller foldar. Ganska enkelt egentligen . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoeFalk Postad 7 Januari , 2011 Rapport Share Postad 7 Januari , 2011 Vilka rikedomar tvingas man lämna som man skulle haft kvar om man skulle stannat? En seriös fråga.... Det är "Fångarna på fortet gåta" karaktär på den imo. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dayfly Postad 7 Januari , 2011 Rapport Share Postad 7 Januari , 2011 För vilka personer skulle du ge upp vad din farfar gav upp med tanke på din egoistiska övertygelse? när rB > C obv. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 7 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2011 alternativ ending, a.k.a. hur man sparar 8 timmar av sitt liv. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 8 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 8 Januari , 2011 OnGame - $2 NL (5 max) - Holdem - 4 players Hand converted by PokerTracker 3 SB: $197.00 BB: $213.85 UTG: $171.75 Hero (BTN): $313.65 SB posts SB $1.00, BB posts BB $2.00 Pre Flop: ($3.00) Hero has T:spade: J:spade: fold, Hero raises to $4.00, fold, BB raises to $15.00, Hero calls $11.00 Flop: ($31.00, 2 players) J:club: T:heart: 9:club: BB checks, Hero checks Turn: ($31.00, 2 players) Q:heart: BB checks, Hero checks River: ($31.00, 2 players) 2:club: BB checks, Hero checks BB shows K:club: K:spade: (Straight, King High) (PreFlop 100%, Flop 100%, Turn 100%) BB wins $29.45 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 8 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 8 Januari , 2011 OnGame - $2 NL (5 max) - Holdem - 5 players Hand converted by PokerTracker 3 BTN: $263.65 SB: $196.00 Hero (BB): $167.00 UTG: $203.00 CO: $343.95 SB posts SB $1.00, Hero posts BB $2.00 Pre Flop: ($3.00) Hero has A:club: A:diamond: fold, fold, BTN raises to $6.00, SB calls $5.00, Hero raises to $25.00, BTN calls $19.00, SB calls $19.00 Flop: ($75.00, 3 players) 2:spade: K:diamond: T:diamond: SB checks, Hero bets $40.00, BTN calls $40.00, fold Turn: ($155.00, 2 players) J:diamond: Hero bets $102.00 and is all-in, BTN calls $102.00 Turn: ($359.00, 2 players) J:diamond: River: ($359.00, 2 players) 9:club: Hero shows A:club: A:diamond: (One Pair, Aces) (PreFlop 82%, Flop 90%, Turn 86%) BTN shows Q:diamond: Q:heart: (Straight, King High) (PreFlop 18%, Flop 10%, Turn 14%) BTN wins $356.00 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 8 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 8 Januari , 2011 Talito spelade den här sköna raplåten på väg hem fr CC inatt. Ziiigumund kör baller style i videon obv. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 8 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 8 Januari , 2011 Haha Nya Jersey Shore ser väldigt lovande ut Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaktavfall Postad 8 Januari , 2011 Rapport Share Postad 8 Januari , 2011 Man vet att man är irriterande när man blir kallad gnetter i chatten Hero: thnx, done? Villain: javeln detta är ett hu spel Villain: inte en fest för gnetter Villain: Jag ska knulla din BTN sortiment genom att tredje tunna du kluster fan Villain: du är galen med att vilja 50k spy på den flod Hero: google translate? Villain: Yes, no insultds censored and no ban Hero: haha wp! so are we done? Villain: w8 10 mins or else tomorrow, k? Hero: k. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolzor Postad 8 Januari , 2011 Rapport Share Postad 8 Januari , 2011 http://www.youtube.com/watch?v=LhutHxyGkew Ni perser alltså.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 8 Januari , 2011 Rapport Share Postad 8 Januari , 2011 Man vet att man är irriterande när man blir kallad gnetter i chatten Hero: thnx, done? Villain: javeln detta är ett hu spel Villain: inte en fest för gnetter Villain: Jag ska knulla din BTN sortiment genom att tredje tunna du kluster fan Villain: du är galen med att vilja 50k spy på den flod Hero: google translate? Villain: Yes, no insultds censored and no ban Hero: haha wp! so are we done? Villain: w8 10 mins or else tomorrow, k? Hero: k. lol. rätt tungt tugg ändå Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 8 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 8 Januari , 2011 Man vet att man är irriterande när man blir kallad gnetter i chatten Hero: thnx, done? Villain: javeln detta är ett hu spel Villain: inte en fest för gnetter Villain: Jag ska knulla din BTN sortiment genom att tredje tunna du kluster fan Villain: du är galen med att vilja 50k spy på den flod Hero: google translate? Villain: Yes, no insultds censored and no ban Hero: haha wp! so are we done? Villain: w8 10 mins or else tomorrow, k? Hero: k. lol. rätt tungt tugg ändå Hahaha bästa chatsekvensen i onlinepokern nånsin? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 8 Januari , 2011 Rapport Share Postad 8 Januari , 2011 Talito spelade den här sköna raplåten på väg hem fr CC inatt. Ziiigumund kör baller style i videon obv. Underbar! Har aldrig velat förstå finska så här mycket.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 8 Januari , 2011 Rapport Share Postad 8 Januari , 2011 Det enda ordet jag kände igen var "Vittu", lol. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 8 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 8 Januari , 2011 Ni perser alltså.. hahaha, jag skrattar så jag gråter... Iranier bara älskar pranks... den här åker upp i facebook. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 8 Januari , 2011 Rapport Share Postad 8 Januari , 2011 Är det Ramz i mössan? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 8 Januari , 2011 Rapport Share Postad 8 Januari , 2011 Om man klistrar in det där i Google translate, går det att förstå vad han menade då? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 9 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 Fångade 23.50-föreställningen av "The Town" på biografen med Talito och Robyn. Var jävligt seg innan och somnade halvvägs in i filmen. Sen drog vi till CC och körde lite 20-20.... slutade typ b/e och nu är man hemma. Filmen kändes solid och bra, så nu måste jag ju ladda ner den för att se slutet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 9 Januari , 2011 Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 Tycker den här var bättre! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts