Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

Började dagens session superkallt igen... nästan 5bi ner efter 1k händer.

 

Tappade några set och förlorade ett gäng flips. Differensen mellan resultatet och All-in-EV är 5 bi för sessionen.

 

Fick kavla upp ärmarna och fortsätta pressa... Röda linjen ryckte in och började fylla igen hålet så nu 3k händer senare är man break-even och i princip hela resultatet har röda linjen fixat.

 

Nu blir det en paus o laga lite bolognese... sen om jag orkar köra en session till, möjligen dra en sväng förbi CC om jag orkar.

 

Dagens hand

 

 

OnGame - $2 NL (5 max) - Holdem - 4 players

Hand converted by PokerTracker 3

 

SB: $373.35

Hero (BB): $174.85

UTG: $418.80

BTN: $234.75

 

SB posts SB $1.00, Hero posts BB $2.00

 

Pre Flop: ($3.00) Hero has 6:heart: 6:diamond:

 

UTG raises to $6.00, fold, SB calls $5.00, Hero calls $4.00

 

Flop: ($18.00, 3 players) 7:club: 5:heart: Q:spade:

SB checks, Hero checks, UTG checks

 

Turn: ($18.00, 3 players) 8:spade:

SB bets $14.00, Hero calls $14.00, UTG calls $14.00

 

River: ($60.00, 3 players) Q:heart:

SB checks, Hero checks, UTG bets $37.00, SB calls $37.00, Hero raises to $154.85 and is all-in, fold, fold

 

Hero wins $169.00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska vi bilda en hemlig sammanslutning och kalla oss the red line assembly?

 

BTW, har du testat att spela med 80bb istället för 100? Många av dina mongospel skulle bli +ev av det :)

 

Vilka stakes spelar du Slaktavfall om det inte är hemligt? Du tycks ha god kunskap om poker men aldrig fattat vad du spelar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilka stakes spelar du Slaktavfall om det inte är hemligt? Du tycks ha god kunskap om poker men aldrig fattat vad du spelar.

 

Vem slaktavfall är, vilka sajter hon hänger på och hur stora tuttar hon har är hemligt tills skatteläget för pokerspelare förbättrats. Det finns ju några som vet vem jag är och några till som misstänker att de vet vem jag är och jag vill därför påminna om pfs regler gällande outningar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Full Tilt Million Dollar Cash Game S5 E1

 

Illari Sahamies, Peter Jetten, Justin Smith, Durrrr, Chris Ferguson, Patrik Antonius, Mike Matusow, Phil Ivey.

 

Även Anette Obrestad ska visst spela (ska bli jävligt spännande o se hennes CG-skills), samt Eli Elezra.

 

När är detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem slaktavfall är, vilka sajter hon hänger på och hur stora tuttar hon har är hemligt tills skatteläget för pokerspelare förbättrats. Det finns ju några som vet vem jag är och några till som misstänker att de vet vem jag är och jag vill därför påminna om pfs regler gällande outningar.

 

Du är charmig du, men det har aldrig och kommer aldrig finnas en kvinna med så fyrkantig hjärna som herrn har.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Full Tilt Million Dollar Cash Game S5 E1

 

Illari Sahamies, Peter Jetten, Justin Smith, Durrrr, Chris Ferguson, Patrik Antonius, Mike Matusow, Phil Ivey.

 

Även Anette Obrestad ska visst spela (ska bli jävligt spännande o se hennes CG-skills), samt Eli Elezra.

 

Schysst lineup, men sätt ljudet på "mute" Dealern skriker check or bet, pass, pass, pass hela jävla tiden :twisted:

Gör ju inte saken bättre att kommentatorernas snack känns 2005/2006 heller. "Ohhh, Durrrr makes it look like a bluff with that bet" :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...