PeO Postad 7 Januari , 2008 Rapport Postad 7 Januari , 2008 Jerico även om han inte postar så mycket på forumet längre. Verkar vara en bra teoretiker. Kan bli en intressant "The Well". Citera
Sladdafan Postad 7 Januari , 2008 Rapport Postad 7 Januari , 2008 CDS kunde blitt spannade haha annars dawwe unt nebbis Citera
Zyr Postad 7 Januari , 2008 Rapport Postad 7 Januari , 2008 nebbis, men kommer aldrig att hända.. annars mrdawwe,cds, okok, ebi, gretko Citera
Tottyville Postad 7 Januari , 2008 Rapport Postad 7 Januari , 2008 Vinnare av pokermiljonen m.m. EDIT: och tack! Man är så ovan att se beröm på det här forumet så man registrerar det inte ens... Hehe you're welcome. Nu vet jag vem psykologas är också. Håller dock med det du skrev ang. beröm, alltför sällan man ser positivia saker här. Lite som ett sjunkande skepp tyvärr, det har förmodligen med storleken på forumet att göra. När saker blir stora blir folk plötsligt en i mängden och kan då bete sig som idioter, trist men sant. Känns som nebboas vinner detta överlägset Citera
Aike Postad 7 Januari , 2008 Rapport Postad 7 Januari , 2008 Shipitola och Softish:) Gärna samtidigt:) Citera
Bodinarn Postad 7 Januari , 2008 Rapport Postad 7 Januari , 2008 gretko http://pokerforum.nu/forum/well-brunnen/40135-well-gretko.html Citera
Fudge Postad 11 Januari , 2008 Rapport Postad 11 Januari , 2008 Molle Du menar han från Baren såpan va!?=) Citera
ampixo Postad 12 Januari , 2008 Rapport Postad 12 Januari , 2008 ampixothrasher vad i helvete. =( jag kan hoppa ner någon dag om du så gärna vill =( Citera
mr-flow Postad 14 Januari , 2008 Rapport Postad 14 Januari , 2008 Tycker Bubba123 skulle hoppa ner då jag tycker han verkar vara vettig person, skulle vara kul att se. Citera
Kape Postad 14 Januari , 2008 Rapport Postad 14 Januari , 2008 Fortfarande är önskedrömmen att Stefan Diös skulle fastna i brunnen nån gång... Citera
Recommended Posts