dekutree Postad 7 Januari , 2008 Rapport Postad 7 Januari , 2008 Som några har poängterat redan hade det var nice med lite features för multitablare.. typ regga sig på många turneringar samtidigt, och att man kan välja bort alla pop-ups. Citera
xBREEOLSONx Postad 7 Januari , 2008 Rapport Postad 7 Januari , 2008 Lite fler PLO8 turneringer tycker jag hade varit roligt Citera
thefman Postad 7 Januari , 2008 Rapport Postad 7 Januari , 2008 Cashgame med ante utöver blindsen! Skattefritt! Stor Plasma TV till EU! Citera
Timmi Postad 8 Januari , 2008 Rapport Postad 8 Januari , 2008 * Skadar inte att säga det igen! Men skattefritt är prio 1! * Fler GTD turrar med $20-50 Rebuy och freezeouts 100+ på normal tid för oss med lönearbete 8-17 dvs från 19 svensk tid. Alternativt kan ju vara såna 360max turrar fast med högre inköp. Annars keep up the good work Citera
PokerStars_Martin Postad 8 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2008 Tack för alla förslagen! Jag har vidarebefordrat er input och återkommer med feedback så fort jag kan. Keep 'em coming! Martin K PokerStars Support Team Citera
Joeduck Postad 8 Januari , 2008 Rapport Postad 8 Januari , 2008 Fixa buggen som gör att klienten dör ibland när man stänger ner turneringar/turneringslobbyn. Citera
Rebonius Postad 8 Januari , 2008 Rapport Postad 8 Januari , 2008 Stor Plasma TV till EU! Det känns faktiskt rätt löjligt att 50" och 60" bara finns till USA och Kanada. Fixa gärna till Europa också Citera
PokerStars_Martin Postad 8 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2008 En headsup liga som sträcker sig över ett antal månader. Låter intressant, utveckla gärna hur du tänker dig upplägget här. /Martin K Citera
PokerStars_Martin Postad 8 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2008 Fixa buggen som gör att klienten dör ibland när man stänger ner turneringar/turneringslobbyn. Om du har problem med detta så rekommenderar jag att du skickar in dina loggfiler till oss så ska vi undersöka det hela. Logga in i klienten och välj 'Help', följt av 'Log files' och sedan 'Send Log Files to Support...'. Bifoga en beskrivning av problemet och skicka, så återkommer vi när vi har kikat på filerna. (Alternativt så kan du välja 'Save Log Files as ZIP...', då kan du spara filerna till din dator och sedan bifoga i ett mail till oss.) Hälsningar, Martin K PokerStars Support Team Citera
Joeduck Postad 8 Januari , 2008 Rapport Postad 8 Januari , 2008 Om du har problem med detta så rekommenderar jag att du skickar in dina loggfiler till oss så ska vi undersöka det hela. Logga in i klienten och välj 'Help', följt av 'Log files' och sedan 'Send Log Files to Support...'. Bifoga en beskrivning av problemet och skicka, så återkommer vi när vi har kikat på filerna. (Alternativt så kan du välja 'Save Log Files as ZIP...', då kan du spara filerna till din dator och sedan bifoga i ett mail till oss.) Hälsningar, Martin K PokerStars Support Team tack får väl försöka med d. Slängde dock loggarna om det är de som sparas i roten du menar. Men det lär hända igen så Citera
himmelsdyk Postad 8 Januari , 2008 Rapport Postad 8 Januari , 2008 Finns några saker som stör mig otroligt och leder till sjukt många extra "klick" på en dag när man spelar 18+ bord: 1. Varför minimeras klienten varje gång man öpnar ett bord, sjukt irriterande och kan ju inte fylla ett enda syfte förutom att tilta spelare. 2. Möjlighet att fylla upp till fullt inköp automatiskt när man spelar NL, som det är nu är det massa klickanden och inte alltid lätt att se om man har tappat lite på ett bord. 3. Att automatiskt sätta dig med fullt inköp varje gång du tackar jag till ett bord du har väntat på. Som det är nu måste man klicka på platsen, klicka att man vill köpa in fullt och klicka bort nån påmminingsruta. Man kan ju fixa mycket med scripts och hotkeys men känns onödigt och dom flesta vet inte ens att det går så dom kör utan. Det borde ju ligga i PSs intresse att det flyter på så fort som möjligt och det spelas så många händer som möjligt på varje bord. Jo, skattefritt:-D men det lär aldrig hända. Citera
Sactodian Postad 10 Januari , 2008 Rapport Postad 10 Januari , 2008 1. Sänkt raken på micronivåer SNG!! Som det är nu är den 13-20 % vilket är sjukt mycket!!! 2. Tycker aldrig att rake på SNG skall vara över 10 %! 3. Som tidigare sagt - mer options för att undvika pop-up fönster på SNG! 4. Flytta VIP-freerollsen till Söndagar! 5. Skattefritt hehe Hälsningar Sactodian / Supernova Kan också påpeka att jag uppskattar Stars mycket - shoppen, supporten, säkerheten känns klart tillfredsställande! Keep it up! Citera
RIK_123 Postad 13 Januari , 2008 Rapport Postad 13 Januari , 2008 När jag satt och spelade härom dagen min flickvän tittade på, hon frågade hur jag visste vad jag hade, jag antar för nybörjare då att det hade varit en bra function att det stod , för min del gör det inget men nybörjare ja kanske. Citera
RIK_123 Postad 13 Januari , 2008 Rapport Postad 13 Januari , 2008 En bra sak skulle vara "headhunting" turrer, de finns på William Hills , mycket kul. Citera
Oskarsson Postad 13 Januari , 2008 Rapport Postad 13 Januari , 2008 När man går in på nån turnering tex nån lite dyrare så kan man ju trycka "Sattelites to this this tournament". Väl i den rutan är det värsta plockepin. Vore bra om man kunde filtrera och sortera i den rutan. Citera
Sactodian Postad 13 Januari , 2008 Rapport Postad 13 Januari , 2008 bra att ni infört att man kan välja bort auto-popup lobbyn i SNGs Citera
Donner Postad 13 Januari , 2008 Rapport Postad 13 Januari , 2008 När jag satt och spelade härom dagen min flickvän tittade på, hon frågade hur jag visste vad jag hade, jag antar för nybörjare då att det hade varit en bra function att det stod , för min del gör det inget men nybörjare ja kanske. Den funktionen finns på play money, och kan man inte ens läsa av sin egen hand är man nog inte redo för real money än.. Citera
_Zodiac_ Postad 13 Januari , 2008 Rapport Postad 13 Januari , 2008 Sluta rigga åt jänkarna. Varje gång man blivit utslagen av en två outare så är den satans fisken från the states Användaren har jobbat ihop en off-topicvarning /Juggler79 Citera
RIK_123 Postad 13 Januari , 2008 Rapport Postad 13 Januari , 2008 Den funktionen finns på play money, och kan man inte ens läsa av sin egen hand är man nog inte redo för real money än.. Ja men de som t ex spelar små sn goes eller micro cash , jag tycker det hade varit bra för dem. Citera
zinna Postad 13 Januari , 2008 Rapport Postad 13 Januari , 2008 Mer midstakes turneringar mellan 18 och 01. Jag skrev ett förslag på hur det skulle kunna se ut i 2p2 "ask pokerstars 08" eller vad den hette. Jag vill kunna spela 12-14 turneringar under den tiden utan att va tvungen att gå ner i nivå så släng gärna in lite fler turneringar i prisklass 22-55 FO och 5-22 Rebuy. Citera
Donner Postad 13 Januari , 2008 Rapport Postad 13 Januari , 2008 Ja men de som t ex spelar små sn goes eller micro cash , jag tycker det hade varit bra för dem. Tja, i ärlighetens namn hade det väl varit rätt skönt med en sån funktion när man sitter o fyllslaskar plo8 Citera
Pastafazool Postad 13 Januari , 2008 Rapport Postad 13 Januari , 2008 1. Bet pott knapp . Iallafall för pre-flop spelet. Enklare att spela för oss som multi tablar. 2. Korten visas direkt när man hamnar all in(flera som börjat med det här). Kommer inte på något mer men försöker att tänka på fler. Annars så är allt annat bra. Ha det bra Citera
Donner Postad 13 Januari , 2008 Rapport Postad 13 Januari , 2008 Kom på en till sak. Kan ni inte fixa så notes på spelarna kommer upp under stadens namn när man för muspekaren över avatarna. Jäkla bök att först öppna o sen läsa nere i chattrutan. Citera
freso Postad 14 Januari , 2008 Rapport Postad 14 Januari , 2008 Det kan ibland vara svårt att hinna registrera sig till HU-SnG:er. Såfort det kommer en ny har den hunnit bli full osv... Nånting för att lösa det där vore inte dumt. Fler lediga bord uppe under "registering", eller nån sorts alternativ kölista kanske... Citera
Recommended Posts