-PK- Postad 2 Januari , 2008 Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 Håller med HouseDog, ni som nämnt dessa filmer är helt okunniga och förtjänar inte att yttra er i en filmtråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Larzone Postad 2 Januari , 2008 Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 Sämst på Imdb Top 250 är iaf : V for Vendetta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hallqvist Postad 2 Januari , 2008 Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 Sämst på Imdb Top 250 är iaf : V for Vendetta Ehh.. .wtf?... skojar du eller? Grymt bra film. Sämsta filmen någonsin måste vara den första versionen av Beowulf, helt sjuuuuuukt dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 2 Januari , 2008 Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 Måste försvara mitt val av Big Fish märker jag. Maken till övertydlig, sötsliskig sörja ser man sällan i USA. Tim Burton har ju gjort ett par hyfsade rullar men här gör han ett otroligt bottennapp. Allt är så slentrian, den saknar helt och hållet orginalitet. Har dessutom inga filmiska kvaliteter överhuvudtaget och är ju varken bättre eller sämre än en film som Pearl Harbor på den punkten t.ex. Vad man kanske skulle kunna ge den lite cred för är väl manuset då och det gör väl att den egentligen inte tillhör botten-10 men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 2 Januari , 2008 Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 Err de senaste jag sett som jag inte ens skulle ge betyg är nog följande: Universal Soldiers LOL 2 Hitmen Smiley Face Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 2 Januari , 2008 Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 The holiday. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrfiskman Postad 2 Januari , 2008 Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 Jönspellar som tycker Donnie darko är sämsta filmen kan helt enkelt inte förstå den, förstår man inte en films handling blir den nog tråkig. Min 5årige systerson ogillar Donnie darko. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 3 Januari , 2008 Rapport Share Postad 3 Januari , 2008 Sämsta filmen ja sett ganska nyligt är då Lake Placid 2. Bästa skådespelaren i den är typ han som spelar Clark Kent's pappa i serien smallville Sen nämnde någon Star ship troopers 2 ! Yes ;D 3an är för övrigt på G Mest shockerande som är med på den här listan är ju American Beauty då den filmen är guld.. Och det verkar som(samma med mina kompisar) att antingen så ÄLSKAR man eller så HATAR man V för Vendetta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 3 Januari , 2008 Rapport Share Postad 3 Januari , 2008 Jönspellar som tycker Donnie darko är sämsta filmen kan helt enkelt inte förstå den, förstår man inte en films handling blir den nog tråkig. Min 5årige systerson ogillar Donnie darko. QFT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asfalten Postad 3 Januari , 2008 Rapport Share Postad 3 Januari , 2008 Måste försvara mitt val av Big Fish märker jag. Maken till övertydlig, sötsliskig sörja ser man sällan i USA. Tim Burton har ju gjort ett par hyfsade rullar men här gör han ett otroligt bottennapp. Allt är så slentrian, den saknar helt och hållet orginalitet. Har dessutom inga filmiska kvaliteter överhuvudtaget och är ju varken bättre eller sämre än en film som Pearl Harbor på den punkten t.ex. Vad man kanske skulle kunna ge den lite cred för är väl manuset då och det gör väl att den egentligen inte tillhör botten-10 men.. det må vara en dålig tim börton-rulle, ja hans sämsta. Men det gör absolut inte att den platsar här. Helt klart en sevärd film. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skalle88 Postad 3 Januari , 2008 Rapport Share Postad 3 Januari , 2008 The Amatuers - 1,5 h åderförkalkad moralkaka. ruskigt tråkigt och nej, filmer som apocalypse now, ondskan, taxi driver och donnie darko hör inte hemma på en sån här lista. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asfalten Postad 3 Januari , 2008 Rapport Share Postad 3 Januari , 2008 och nej, filmer som apocalypse now, ondskan, taxi driver och donnie darko hör inte hemma på en sån här lista. du kan väl inte nämna apocalypse now, taxi driver och donnie darko, som alla har sin rättmätiga plats i filmhistorien, i samma andetag som ondskan? Herrgud, åt vilket håll går världen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 3 Januari , 2008 Rapport Share Postad 3 Januari , 2008 2001 - ett rymdäventyr Visst, ett rätt bra soundtrack, men själva filmen är den mest överskattade smörja som någonsin gjorts. Förstår inte hur en regissör som skapat mästerverk som Full Metal Jacket och The Shining kunde misslyckas så katastrofalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 3 Januari , 2008 Rapport Share Postad 3 Januari , 2008 2001 - ett rymdäventyr Visst, ett rätt bra soundtrack, men själva filmen är den mest överskattade smörja som någonsin gjorts. Förstår inte hur en regissör som skapat mästerverk som Full Metal Jacket och The Shining kunde misslyckas så katastrofalt. Här har man gått och små skämts för att man tycker den är hyffsat kass, Tack Prof..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Robotlasse Postad 3 Januari , 2008 Rapport Share Postad 3 Januari , 2008 Dr T och kvinnorna. Tror den hette så. Richard Gere.Om det bara varit Mr T och kvinnorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 3 Januari , 2008 Rapport Share Postad 3 Januari , 2008 Svenska filmer är generellt otroligt usla. Två av de sämsta någonsin är väl 'Gangster' och 'Tre Solar' skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nickefik Postad 3 Januari , 2008 Rapport Share Postad 3 Januari , 2008 En av de mest meningslösa och tråkigaste filmerna jag (nästan orkat se, för vi snabbspolade igenom filmen på slutet bara för att "ha sett" bilderna...) är helt klart WTC. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brighteye Postad 3 Januari , 2008 Rapport Share Postad 3 Januari , 2008 Slasher (den första filmen med traci lords som seriös skådis) bloodraine 2 (ettan klarar sig tack vare en aspackad meatloaf och dussinet prostituerade istället för skådisar) House of the dead 2 (när man gör en uppföljare till en uwe boll film, och klarar att göra sämre ifrån sig ,då är det riktigt illa.) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 3 Januari , 2008 Rapport Share Postad 3 Januari , 2008 Little Buddha, med Keanu Reeves Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tatorke Postad 3 Januari , 2008 Rapport Share Postad 3 Januari , 2008 Håller med HouseDog, ni som nämnt dessa filmer är helt okunniga och förtjänar inte att yttra er i en filmtråd. Ok. Så du har sett "In her shoes" och tycker den är helt ok? Då är du inte bara okunnig utan också ganska blåst. För övrigt finns det mer att önska av din svenska. Tips: Läs på om satsradningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DCboy Postad 3 Januari , 2008 Rapport Share Postad 3 Januari , 2008 Det är kanske inte världens sämsta film jag tar upp nu. Jag inser att den är ganska välgjord och så. Men jag har försökt, minst sex gånger i alla fall, att se hela Braveheart, och aldrig lyckats. Jag somnar varje gång. Enligt mig en otroligt ointressant film. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 3 Januari , 2008 Rapport Share Postad 3 Januari , 2008 Det är kanske inte världens sämsta film jag tar upp nu. Jag inser att den är ganska välgjord och så. Men jag har försökt, minst sex gånger i alla fall, att se hela Braveheart, och aldrig lyckats. Jag somnar varje gång.Enligt mig en otroligt ointressant film. Nej, Braveheart är jätte bra . Freeeeeeeeedom!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Älskar förövrigt denna scen. http://www.youtube.com/watch?v=AjB1i3BjMwM Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asfalten Postad 3 Januari , 2008 Rapport Share Postad 3 Januari , 2008 Nej, Braveheart är jätte bra . Freeeeeeeeedom!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Älskar förövrigt denna scen. http://www.youtube.com/watch?v=AjB1i3BjMwM du är inte ensam sebbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brighteye Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 "Lucky You hatade jag från början till slut. Det bästa var när tortyren äntligen var över." Det är väl inte en film man ser för dess filmiska storhets skull, utan snarare för alla kända ansiktens skull. Ja starship trooper 2 var verkligen en stinkare, men jag hörde nyss att del tre är på gång.... det kan väl inte bli sämre i alla fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DevilVoice Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Night Train To Terror House Of The Dead Skyscrape Alla givna alternativ. Dennis och Bats går väl också att argumentera för.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts