Gå till innehåll

Ipoker nere just nu ?


PsychicIor

Recommended Posts

Den gick ju ner igår eftermiddag också, eller en del kunde fortsätta spela medans vi andra la blinds.

För min del förlorade jag bara en bb och en sb. Men dom stora vinnarna vann uppemot 5-6 bb & sb. Jag åkte från 1:a till 3:e plats på den lilla stund jag var nerkopplad och har helt plötsligt 35% mindre marker än den som leder. Tyvär skedde detta när vi var ca 20 kvar av 900.

Man blir skitförbannad, kan man göra något? Jag kanske inte hade vunnit ändå eftersom jag spelade uselt sen. Men storstackarna lät "money talks"

 

Kan man lita på ipoker ifortsättningen? man kan ju förlora stora pengar!

 

Eller inte jag kanske, spelar inte för dom beloppen :=) Men en vinst i turren hade fyllt på br ordentligt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Deras server strulade under hela gårdagskvällen. Jag åkte ut ett otal antal gånger mitt i turneringar(MTTs och SnGs) med resultatet att jag många gånger blev "utblindad" utanför priserna. Felanmälde och frågade om möjligheten att få tillbaka insatserna för dessa turneringar. Väntar nu på svar från supporten, i och med att de varit tillmötesgående vid liknande incidenter förut hoppas jag på det bästa...

 

Rätt lustigt hur en uppgradering av klienten och programvaran kan orsaka en stor serverkrasch. Tror nämligen det är anledningen då mina bekymmer med ipoker började vid/efter uppgraderingen igår eftermiddag. Men men...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej allesammans,

 

Vi på expekt.com beklagar det som har inträffat och önskar att få meddela att teknisk avdelning arbetar med det inträffade i denna stund.

 

Hela nätverket ligger nere för tillfället och förhoppningsvis kommer detta att vara löst inom kort.

 

Vi beklagar för det inträffade och tackar för ert tålamod.

 

Jag ber vänligen alla kunder hos expekt.com att skicka in sina ärenden till support@expekt.com så kommer dessa att behandlas så snart som möjligt.

 

Vänliga hälsningar,

 

Expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Utan att lova för mycket så börjar det se klarare ut och vi hoppas på att detta kommer att vara löst inom kort.

 

Som tidigare nämnt i denna tråd så ber vi vänligen alla expekt.com kunder att skicka in sina ärenden till vår supportavdelning på adressen support@expekt.com så kommer detta att behandlas så snart som möjligt.

 

För de kunder som spelade en turnering vid den tid då klienten gick ner så kommer dessa kunder att ersättas i enlighet med vår "interupted tournament pay-out policy" som ni finner mer information om på vår hemsida.

 

Vi kommer att försöka följa upp detta i vår egen tråd så gott vi kan under kvällen och besvara era frågor så fort som möjligt.

 

Tack för ert tålamod och vi beklagar det inträffade.

 

Vänliga hälsningar,

 

Expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 weeks later...

Hej!

 

Vi beklagar de problem som under kvällen har orsakat problem för våra kunder på expekt.com

 

Har du som expekt.com kund några frågor eller behöver hjälp med något så ber vi er vänligen att återkomma till oss på adressen poker@expekt.com så behandlar vi ert ärende så snart som möjligt.

 

Ha en fortsatt trevlig kväll!

 

//Expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...