Gå till innehåll

Krip bebisbloggar och Krac kammar sig å skaffar jobb...


SoderKrippa

Recommended Posts

  • Svars 4,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

184k? :shock: Funkis yayish :)

 

Sjukt jobbig dag jag har att se fram emot. "Sovit" mellan 03.30-07.00 och blivit väckt från å till. Känns som att jag knappt somnat alls. På schemat idag finns att handla blöjor, badolja, tvättmedel, bokad tvättstuga som skall nyttjas, sångstund mm mm. Känns tokigt jobbigt just nu kan jag säga. Ikväll blir det nog ingen grind alls, ska nog sooooooooooova istället...

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

184k? :shock: Funkis yayish :)

 

Sjukt jobbig dag jag har att se fram emot. "Sovit" mellan 03.30-07.00 och blivit väckt från å till. Känns som att jag knappt somnat alls. På schemat idag finns att handla blöjor, badolja, tvättmedel, bokad tvättstuga som skall nyttjas, sångstund mm mm. Känns tokigt jobbigt just nu kan jag säga. Ikväll blir det nog ingen grind alls, ska nog sooooooooooova istället...

 

/SK

 

nice plus m8 ^^ gogogo!

 

Ang sömn så e jag fan fortfarande as trött från tallin resan, jag har nog bara sovit hittills men endå e jag trött 24/7 ^^ tar väll kankse en månad att repa sig eller nått!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...