Skanke Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 KLONK!!! Hade halvt glömt bort att jag hade lite öl i kylen samt ÖLKORV!!! :D:D Ojojoj vad här ska klonkas ikväll. MUMS! /SK Det tar aldrig slut..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 3 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Det tar aldrig slut..... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Mohahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 3 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 usch. Losade monsterpotten i 200ingen och bustade. AJ vs KQ ai på KQT-floppen. Turn K, bläää. Samtidigt losade jag A9 vs A7 på semibubblan i en annan. Lyckades vinna en 100 och en 50 nu dock, så 200 upp atm. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 4 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Phew vad skönt! Vann sista liret för att vända back till lillplus för kvällen. $30 upp ikväll och $400 upp för dagen. Nästan upp 1k på två speldagar i mars, 9h spelade. Gnatt! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
misternils Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Krippa, var kör du för öppen förskola? Själv hänger jag på den vid blektornsparken ibland. Jävla smitthärdar de där förskolorna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 4 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Krippa, var kör du för öppen förskola? Själv hänger jag på den vid blektornsparken ibland. Jävla smitthärdar de där förskolorna LOL! Är ju där varje dag ju Kom till sångstunden kl 11.00 och leta efter den skabbigaste pappan (om jag är på det humöret, vilket jag oftast är ) vars son heter Lukas och hälsa! Klappa lilla magen FTW /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 5 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 Lirat sjukt få spel idag, men hittade ändå 232-plusset. Kör två st 100ingar turbo nu innan bingen, så det bli antingen even steven typ eller schysst plus förhoppningsvis. Misternils, vore skoj om du tittade in. Ses imorrn? /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 5 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 Helt stört. Får inte igång en enda turbo 100ing... Skiter i det här å sover ist. gn /SK EDIT: Skam den som ger sig. Lite pul, å rätt var det var så satt det 9 reggade å jag hoppade på. Vi kör bara en dock. GL TO ME! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 5 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 Blä, halvkallt spel å losade AQ vs JJ och bust. NU sova däremot... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
misternils Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 Misternils, vore skoj om du tittade in. Ses imorrn? /SK Kommer nog ner en stund idag. Jag är en lång och smal filur med en son som heter Malte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 5 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 Kan den här vara korrekt itm? Snubben är duktig... View Previous Next TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, T4-90624112-157 played at "Quezon City" for USD TC from 2009-03-05 17:48 until 2009-03-05 17:49 Seat 1: elitesreturn ($7,138 in chips) Seat 4: Soder Krippa ($3,866 in chips) Seat 9: CorpseGr ($8,996 in chips) ANTES/BLINDS CorpseGr posts small blind ($300), elitesreturn posts big blind ($600). PRE-FLOP Soder Krippa bets $3,866 and is all-in, CorpseGr folds, elitesreturn calls $3,266. FLOP [board cards: ,, ] TURN [board cards: ,,, ] RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN Soder Krippa shows [ , ] elitesreturn shows [ , ] elitesreturn wins $8,032. SUMMARY Dealer: Pot: $8,032 elitesreturn, bets $3,866, collects $8,032, net $4,166 Soder Krippa, loses $3,866 CorpseGr, loses $300 /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 5 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 Folk e bara så galet jävla usla idag. Syna sig ai på semibubblan med 45? Att AQ skulle få stå? Nähää du... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 6 Mars , 2009 Rapport Share Postad 6 Mars , 2009 Lirat 100-300 SH hela kvällen, det har varit nästan på prickan samma lirare i vareje under en sample på runt 50st. Har ni lirat mot dessa och isf så vore det trevligt med lite tankar... fcukyouluck (Lirade 100% av de jag spelade) JessicaTD mrdenmark77 ...yoyo folderknecht -Dippy_dawg- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 7 Mars , 2009 Rapport Share Postad 7 Mars , 2009 Folk e bara så galet jävla usla idag. Syna sig ai på semibubblan med 45? Att AQ skulle få stå? Nähää du... /SK Sådär. Nu har jag koll på februaris totalprofit och det hela landade på... +$13700.87 Orsak och verkan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olyckan_77 Postad 7 Mars , 2009 Rapport Share Postad 7 Mars , 2009 Lirat 100-300 SH hela kvällen, det har varit nästan på prickan samma lirare i vareje under en sample på runt 50st. Har ni lirat mot dessa och isf så vore det trevligt med lite tankar... fcukyouluck (Lirade 100% av de jag spelade) JessicaTD mrdenmark77 ...yoyo folderknecht -Dippy_dawg- fcuk är en av få du ska hålla dig borta från. Stabilast på nätverket imo. -Dippy_dawg- o Jessica TD är regs om än inte alltför bra sådana. Har notes, men är för trött för att kolla upp just nu. ...yoyo o folderknecht är fiskar. Btw kripkrac, wish me gl imorrn! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 7 Mars , 2009 Rapport Share Postad 7 Mars , 2009 Btw kripkrac, wish me gl imorrn! De verkar hata dig, men jag önskar eder all lycka i världen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 7 Mars , 2009 Rapport Share Postad 7 Mars , 2009 fcuk är en av få du ska hålla dig borta från. Stabilast på nätverket imo. -Dippy_dawg- o Jessica TD är regs om än inte alltför bra sådana. Har notes, men är för trött för att kolla upp just nu. ...yoyo o folderknecht är fiskar. Btw kripkrac, wish me gl imorrn! SLAKTA!!! GL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 7 Mars , 2009 Rapport Share Postad 7 Mars , 2009 Kan den här vara korrekt itm? Snubben är duktig.../SK Beror på hur lätt du pushar. Och det borde du veta och då kan du räkna ut. Om det är rätt mot någon annan, well, det beror på vilken typ av profil du har på "någon annan" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 7 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Mars , 2009 Lirat 100-300 SH hela kvällen, det har varit nästan på prickan samma lirare i vareje under en sample på runt 50st. Har ni lirat mot dessa och isf så vore det trevligt med lite tankar... fcukyouluck (Lirade 100% av de jag spelade) JessicaTD mrdenmark77 ...yoyo folderknecht -Dippy_dawg- Första snubben är bäst på hela ongame, prob bäst i hela världen på sh turbo sng... Jessica är oxå stabil, men minns inte riktigt mer ingående längre. De andra vet jag inget om. Lukas är med farfar på landet fr.o.m. igår. har varit på stan lite och kollat möbler för inspiration inför flytten. Skulle egentligen till fridhemsplan och sveavägen oxå, men i vanlig ordning så kom vi inte från söder, utan kollade lite här, fikade, och gick hem. Imorrn blir det live-poker. Lagpokern drar igång, vilket ska bli riktigt skoj! Prob ingen grind idag heller, måste ju quality-tajma lite när man är semi-barnledig! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 7 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Mars , 2009 Oj, hade missat en hel sida i dbn! Lycka till Olyckan!!!!! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 7 Mars , 2009 Rapport Share Postad 7 Mars , 2009 Jag tror jhub3000 är bäst av alla SH turbo. Ja menar, 1 och 2 på förra årets leaderboard på SS med 2 olika accounts. Sick Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 7 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Mars , 2009 Jag tror jhub3000 är bäst av alla SH turbo.Ja menar, 1 och 2 på förra årets leaderboard på SS med 2 olika accounts. Sick 2 accounts is nothing /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Illvillja Postad 7 Mars , 2009 Rapport Share Postad 7 Mars , 2009 Lirat 100-300 SH hela kvällen, det har varit nästan på prickan samma lirare i vareje under en sample på runt 50st. Har ni lirat mot dessa och isf så vore det trevligt med lite tankar... fcukyouluck (Lirade 100% av de jag spelade) JessicaTD mrdenmark77 ...yoyo folderknecht -Dippy_dawg- Lirat mkt mot dippy o han e rätt kass. Way too tight HU...har rätt tight syn/push range vid liten lr avg stack, men synar brett med stor... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garpen Postad 7 Mars , 2009 Rapport Share Postad 7 Mars , 2009 Första snubben är bäst på hela ongame, prob bäst i hela världen på sh turbo sng... Jessica är oxå stabil, men minns inte riktigt mer ingående längre. De andra vet jag inget om. Lukas är med farfar på landet fr.o.m. igår. har varit på stan lite och kollat möbler för inspiration inför flytten. Skulle egentligen till fridhemsplan och sveavägen oxå, men i vanlig ordning så kom vi inte från söder, utan kollade lite här, fikade, och gick hem. Imorrn blir det live-poker. Lagpokern drar igång, vilket ska bli riktigt skoj! Prob ingen grind idag heller, måste ju quality-tajma lite när man är semi-barnledig! /SK Lol, bra read på fcuk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts