Gå till innehåll

Krip bebisbloggar och Krac kammar sig å skaffar jobb...


SoderKrippa

Recommended Posts

Kan inte hålla mig. Vi tar nästa 100-bubbla oxå.

 

View Previous Next

 

TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, T4-89896488-50

played at "Vantaa" for USD TC from 2009-02-25 15:18 until 2009-02-25 15:19

 

 

 

Seat 3: shunoldt ($4,845 in chips)

Seat 6: Soder Krippa ($1,825 in chips)

Seat 7: sidfz ($8,900 in chips)

Seat 10: 4TD_sg ($4,430 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

4TD_sg posts small blind ($75), shunoldt posts big blind ($150).

 

PRE-FLOP

Soder Krippa bets $450, sidfz folds, 4TD_sg folds, shunoldt bets $4,695 and is all-in, Soder Krippa calls $1,375 and is all-in.

 

FLOP [board cards: 7 of Diamonds,8 of Diamonds,Jack of Spades ]

 

 

TURN [board cards: 7 of Diamonds,8 of Diamonds,Jack of Spades,3 of Diamonds ]

 

 

RIVER [board cards: 7 of Diamonds,8 of Diamonds,Jack of Spades,3 of Diamonds,4 of Hearts ]

 

 

SHOWDOWN

shunoldt shows [ 3 of Spades,3 of Hearts ]

Soder Krippa shows [ King of Spades,King of Clubs ]

shunoldt wins $3,020, shunoldt wins $3,725.

 

 

 

SUMMARY

Dealer: sidfz

Pot: $6,745

shunoldt, bets $4,845, collects $6,745, net $1,900

Soder Krippa, loses $1,825

sidfz, loses $0

4TD_sg, loses $75

 

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Inleder kvällens grind nyligen anländ till kontoret, ackompanierad av RATMs första platta, så feeeeeet! headbang.gif

 

/SK

 

Oj oj oj...vilken superduper klassisk kanoners platta! Troligen topp 5 av alla metalalbum jag hört...tror jag? Undrar vilken som är 1:a btw? Master of puppets probably...

 

Fuck you I won´t do what you tell me, Fuck you I won´t do what you tell me, Fuck you I won´t do what you tell me...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jaha så ni vill veta höjdpunkten på kvällen då jag gick ut med vår skäggige vän kraclob i phuket?

 

måste säga att det var när han beställde in ett helrör absolut med tillhörande redbulls och cocacolor på seduction kl 2.30 på natten. det var bara 2,5h sen, men vi hann alla blev lökigt rediga på det om vi nu inte redan var det. och nu e jag hemma. och önskar att jag hade köpt donken innan jag åkte hem.

 

kraclob var full, han stammade och mumlade... jävla sopa.

 

d

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jaha så ni vill veta höjdpunkten på kvällen då jag gick ut med vår skäggige vän kraclob i phuket?

 

måste säga att det var när han beställde in ett helrör absolut med tillhörande redbulls och cocacolor på seduction kl 2.30 på natten. det var bara 2,5h sen, men vi hann alla blev lökigt rediga på det om vi nu inte redan var det. och nu e jag hemma. och önskar att jag hade köpt donken innan jag åkte hem.

 

kraclob var full, han stammade och mumlade... jävla sopa.

 

d

 

Köpt donken?! Låter som standard kracevening imo. :)

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dryga 700 upp för dagen med en sista 100ing kvar. Ska nog inte starta fler bord, utan ta en "tidigt" kväll ikväll. :) Försökte få igång en 300ing. Satt som mest 7 pers reggade, men efter en halvtimme satt vi bara 3 pers kvar igen. Sjukt jävla dålig trafik på ongames FR REG tyvärr. :( Bara 4 dagar kvar, sen är rejset över och bonusen klirad. YEY!

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu ar man i bangkok. Vi ska stanna en natt sen dra soderut lutar mot phuket.

 

Just lankawi och phi phi kommer vi aka till for att vi kanner folk som ar dar nu och jobbar i barer. Kommer bli riktigt nice. specielt phi phi da en tjejkompis ar gift med en thailandare som driver bar dar.

 

Skaffat thai nummer som ar 08-7494-5955 om nan ar har nere ar det bara ringa en signal..

 

FFS skriv in nr. Orkar inte leta igenom 211 sidor efter ditt nr pa apsega linan som ar har. Vi drar till PhiPhi idag iaf.

 

TADAAAAAAAAAAAM :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FFS skriv in nr. Orkar inte leta igenom 211 sidor efter ditt nr pa apsega linan som ar har. Vi drar till PhiPhi idag iaf.

 

hah tilt. vi missade baten precis trodde att det gick flera batar per dag. for ovrigt ar mobben dod efter ett lackande aquapaq igar.

 

Va ute med office ganget igar sjukt. kul ska nog styra en till utgang mellan phi phi och malaysia innan vi drar hem. Nu ska vi ivag och styra ett fking gotel da man tydligen inte kan komma till phi phi idag....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hah tilt. vi missade baten precis trodde att det gick flera batar per dag. for ovrigt ar mobben dod efter ett lackande aquapaq igar.

 

Va ute med office ganget igar sjukt. kul ska nog styra en till utgang mellan phi phi och malaysia innan vi drar hem. Nu ska vi ivag och styra ett fking gotel da man tydligen inte kan komma till phi phi idag....

 

Alright Phi Phi imorrn da? Bara att holla en motesplats:)

 

 

Och tack Slowboy:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...