SoderKrippa Postad 19 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 November , 2008 funtar lite på att lira 50k på ongame ikväll. Det enda som talar emot är att jag sovit 5h nu 5 nätter på raken. Lite möööör. Nu blir det oxfilé (well, det var 30% rabatt...). /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 19 November , 2008 Rapport Share Postad 19 November , 2008 funtar lite på att lira 50k på ongame ikväll. Det enda som talar emot är att jag sovit 5h nu 5 nätter på raken. Lite möööör. Nu blir det oxfilé (well, det var 30% rabatt...). /SK Äh, sova kan du göra när andra barnet kommit oxfile FTW!!! Antar att det stod uppskrivet på 3-månadersmiddagsplanen?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 19 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 November , 2008 Äh, sova kan du göra när andra barnet kommit oxfile FTW!!! Antar att det stod uppskrivet på 3-månadersmiddagsplanen?!? Maria är magsjuk, så vi frångår schemat. LYX! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 19 November , 2008 Rapport Share Postad 19 November , 2008 Hahahaha! Kanon att köpa oxfilé när bara en av er kan äta! Eller vänta...hon är väl vegetarian om jag inte minns fel? Jaja...då var det ju inte så kul ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 19 November , 2008 Rapport Share Postad 19 November , 2008 Hahahaha! Kanon att köpa oxfilé när bara en av er kan äta! Eller vänta...hon är väl vegetarian om jag inte minns fel? Jaja...då var det ju inte så kul ändå...Skadeglädjen är den bästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 19 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 November , 2008 Vego ja, så tyvärr fick jag inte uppleva någon skön skadeglädje. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 19 November , 2008 Rapport Share Postad 19 November , 2008 Vego FTW dock börjar jag slira lite då jag inte har ideologin kvar men rutin sitter. Är vegitarian men vet inte längre. Fuskar lite mer för varje dag förut var det att jag körde misosoppa till min vegosushi och idag smakade jag på polarens pasta som var med oxfile obv att jag inte käkade oxfilen men klart att jag fick i mig lite kött idag. Idag var tredje dag i rad jag tog en afterwork. fundrar på att köra veckan ut med småutgånar för att sätta ett litet personligt rekord. måste juh supa över att jag missade paf reggningen pga att jag var för gul. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 19 November , 2008 Rapport Share Postad 19 November , 2008 Tajma gulen bättre IMO. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 19 November , 2008 Rapport Share Postad 19 November , 2008 Tajma gulen bättre IMO. Gulen är fet bra timad. Jag kommer upp till jobbet sen att jag inte riktigt lyckas få med en båtreggning till det spelar mindre roll. jag kommer vinna i feb elller ha % i krippa som kommer FTa 100% imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 19 November , 2008 Rapport Share Postad 19 November , 2008 Krippa bra på pengar imo! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 20 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 November , 2008 Hehe... Lirade uuuuuuuuusel turneringspoker i natt!!!!!!!!! Låg riktigt bra till i BOSS med 30 pers kvar, 20 itm. Låt typ 3a när jag hittar sämsta bluffen ever med 99. Flopp AJJ, FI flattar. Turn blank, check check. River K, och jag BLUFFAR! FI instar med AK. Handen efter får jag 88 och möter QQ. Tack och gonatt... ... men inte riktigt. Jag hade €100 kvar på kontot eftersom jag inte behövt använda en extra rebuy som jag satt in för. Då började HU SNG-rejset. Inledde med en 75a och vann. Körde nån till, vann alla. Klev upp, körde 100ingar, 150ingar, några 200ingar och sen även typ 5st 300ingar. Jag tror att jag hade typ 15-4 i stats och klev av med €1400 på kontot. Lite onödig sista 300ing mot en sjukt stabil kille som jag lirade mot innan. Losade bara mot honom, och en sng mot en annan snubbe som jag tiltade ur TOTALT! Han ville ha mina nicks för å se vad fisken hade för stats. Han skulle byta sida, för kunde man plussa som jag å va såååå dålig så var det HELT SJUKT!!! Jag hade så sinnes roligt, och tryckte liiite på rätt knappar ibland, så var han igång igen. Jag tror att jag totalt hade 7-1 mot honom. :D:D Idag fick jag sova ut, vilket var sjuuukt skönt! Somnade typ kvart i fyra, och vaknade när familjen kom hem efter sångstunden halv ett. Hade lätt sovit i fyra timmar till annars... Maria trött nu dock, så det blir nog pluttansvar mestadels hela dagen. Om han hittar lite sömn här om nån timme så hittar pappa kanske lite grind. Måste jobba in poäng till min bonus. Knappt halvvägs. /SK EDIT: Kollade shark scope. 15-3 i matcher var det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 21 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 November , 2008 yey, 1200 upp på sng idag. Ska köra ett set till nu. Äntligen lossnar sng-liret! Man spelar med ett helt annat självförtroende och orkar vara lite mer aggro med förnuft. Borde inte påverka, men känner att det gör det fortfarande... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 21 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 November , 2008 Fan. Kallt sista set. Slutar dagen 700 upp -250 i mtt-pengar på ipoker där jag kom precis i pengarna, men slaskade bort den lillvinsten... Skönt med plus iaf, och jobbat bra med VIP-poäng Slösurfa lite, sen sova. gn /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 21 November , 2008 Rapport Share Postad 21 November , 2008 Porrsurfa lite, sen sova. gn /SK FYP! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 21 November , 2008 Rapport Share Postad 21 November , 2008 ty krippa nu är jag oxå med i klubben som kan multi citera på pf ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 21 November , 2008 Rapport Share Postad 21 November , 2008 kraclob som fellow veggo kan jag säga att även jag tappar på vegetariandelen... bryr mej inte riktigt längre om det som fick mej att bli vegetarian från början, men rutinerna sitter i, typ samma som dej. äta misosoppa är nog den minsta av mina laster Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Njursparven Postad 21 November , 2008 Rapport Share Postad 21 November , 2008 Är det kött i misosoppa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 21 November , 2008 Rapport Share Postad 21 November , 2008 Är det kött i misosoppa? DOH! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Njursparven Postad 21 November , 2008 Rapport Share Postad 21 November , 2008 DOH! Jag förstår inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 21 November , 2008 Rapport Share Postad 21 November , 2008 kraclob som fellow veggo kan jag säga att även jag tappar på vegetariandelen... bryr mej inte riktigt längre om det som fick mej att bli vegetarian från början, men rutinerna sitter i, typ samma som dej. äta misosoppa är nog den minsta av mina laster Agree. Kan vara att jag börjar närma mig det magiska att jag varit vegetarian i halva mitt liv. Är det kött i misosoppa? Typish, fiskbuljong i typ 97% av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Illvillja Postad 21 November , 2008 Rapport Share Postad 21 November , 2008 Agree. Kan vara att jag börjar närma mig det magiska att jag varit vegetarian i halva mitt liv. Tror inte jag överlevt länge som vegeterian... Kött byggde min vackra kropp, gärna med beasås till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 21 November , 2008 Rapport Share Postad 21 November , 2008 Tror inte jag överlevt länge som vegeterian... Kött byggde min vackra kropp, gärna med beasås till! Det som är min största fruktan om jag börjar äta kött. Hur tjock kan man bli innan man dör? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 21 November , 2008 Rapport Share Postad 21 November , 2008 Det som är min största fruktan om jag börjar äta kött. Hur tjock kan man bli innan man dör? Det finns ju otroligt mycket kött som är hur fettsnålt som helst. Jag och min kompis Köttmicke åt kött 3ggr/dag när vi pluggade i Lund. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 22 November , 2008 Rapport Share Postad 22 November , 2008 Jag förstår inte Homer Simpson brukar säga så. Det är en rolig tanke att du ätit misosoppa jättemånga gånger utan att veta att det är kött i. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CopShootCop Postad 22 November , 2008 Rapport Share Postad 22 November , 2008 Måste väl ändå vara självklart att det är större risk för köttätare att bli överviktiga? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts