Gå till innehåll

The Well - Sylwester


Sylwester

Recommended Posts

Vad ska du ta dig till nu när R.I.P Sviten?

Lär väl leva med konstant liveabstinens tills jag fyller 20. Kommer säkert bli mer sugen på pokerresor också.

Hur många händer i månaden vill du snitta 2008?

30k

Hur många händer i månaden tror du att det kommer bli 2008?

15-20k

Beskriv följande personer med tre ord var: punkrock, dapine, greg raymer, jacobmal och jag.

kille med koll, verkar vara älskvärd, jävligt fet amerikan, killen alla avundas, stor jävla fisk

 

Hur stor sannolikhet tror du det är att du jobbar något under 2008? ("Riktigt" jobb, deltid räknas också, men gå ut med grannens hund räknas inte).

25%

Uppskatta sannolikheten att du är regular på följande nivåer (eller högre) 31 dec 2008:

2/4: 22%

3/6: 55%

5/10: 68%

10/20:18%

25/50:0,5%

 

Vilken nivå tror du att jag är regular på vid samma tidpunkt?

Jag vet inte hur mycket du planerar grinda 2008, men om du satsade lite så skulle du nog kunna lira 2/4 och 3/6 HU i slutet av året iaf. Men ajg vet ju som sagt inte hur dina planer ser ut.

Hur stor chans är det att du har sex med en man vid minst ett tillfälle år 2008? Respektive hela ditt liv?

0,12%, 0,2%

 

Skulle du föredra vodkaindränkt tampong i röven eller att bli ihälld vodka i röven mha tratt för att uppnå en billig fylla?

Tampong.

Vad går ett genomsnittskäk på för dig på Gula måsen?

65 spänn typ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 80
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...