Sylwester Postad 28 December , 2007 Rapport Postad 28 December , 2007 ah? Du e tråkig btw Äsch, det var ju öppet mål. Citera
Cash Postad 28 December , 2007 Rapport Postad 28 December , 2007 My prayers have been answered, happy days! Citera
retorik Postad 28 December , 2007 Rapport Postad 28 December , 2007 Helt klart pinsamt. Om man blir bannad för den kommentaren, oavsett om man har varning eller inte, så skulle det inte vara många kvar här. Det är väl ett forum där man får säga vad man tycker och man kan väl inte dra jämnt hela tiden. Citera
Lixifer Postad 28 December , 2007 Rapport Postad 28 December , 2007 My prayers have been answered, happy days! Och mina också. En bitter jävel som verkar finna nöje i att hacka på alla i sin omgivning. Good riddance! Citera
Cleburne Postad 28 December , 2007 Rapport Postad 28 December , 2007 Helt klart pinsamt. Om man blir bannad för den kommentaren, oavsett om man har varning eller inte, så skulle det inte vara många kvar här. Det är väl ett forum där man får säga vad man tycker och man kan väl inte dra jämnt hela tiden. Han blev inte bannad för den kommentaren i sig. Han fick en varning och hade därmed dragit på sig tillräckligt många varningar för att bli avstängd ett tag. Och dessutom har han i stort sett ägnat de senaste månaderna åt att slänga ur sig glåpord utan att bidra till forumet över huvud taget. Citera
tatorke Postad 30 December , 2007 Rapport Postad 30 December , 2007 Äh! Tebax med eurytmech! Han tillför ju roliga kommentarer om inte annat. Poker är ju inte lall-lall heller; tål man inte lite skit på nåt forum borde man inte lira överhuvudtaget, typ. IMO Citera
BOGiS Postad 31 December , 2007 Rapport Postad 31 December , 2007 Kan ärligt säga att jag inte kan bry mig mycket mindre om vilka som blir bannade. Detta forum känns inte lika mycket poker nu för tiden... Citera
VDOP Postad 31 December , 2007 Rapport Postad 31 December , 2007 Eury förespråkar ett korrekt språk, vilket väldigt många verkar ha svårt för. Skriver man som en kratta förtjänar man att bli pikad. Citera
lappen Postad 31 December , 2007 Rapport Postad 31 December , 2007 Eury förespråkar ett korrekt språk, vilket väldigt många verkar ha svårt för. Skriver man som en kratta förtjänar man att bli pikad. Haha...skämtar du eller Han pikar mig för att jag stavar ett ord fel men han gör samma fel själv i sitt inlägg. Äh! Tebax med eurytmech! Han tillför ju roliga kommentarer om inte annat. Poker är ju inte lall-lall heller; tål man inte lite skit på nåt forum borde man inte lira överhuvudtaget, typ.IMO Vad vet du som bara varit medlem i knappt två månader? Har du sett all skit den människan spytt ur sig? Bara för att man skriver på ett forum ska man inte sluta behandla andra människor med vänlighet och respekt.Men tydligen när man sitter bakom ett tangentbord så kan man bete sig hur som helst. Citera
jello Postad 31 December , 2007 Rapport Postad 31 December , 2007 Haha...skämtar du eller Han pikar mig för att jag stavar ett ord fel men han gör samma fel själv i sitt inlägg. Vad vet du som bara varit medlem i knappt två månader? Har du sett all skit den människan spytt ur sig? Bara för att man skriver på ett forum ska man inte sluta behandla andra människor med vänlighet och respekt.Men tydligen när man sitter bakom ett tangentbord så kan man bete sig hur som helst. okej ingvar Citera
lappen Postad 31 December , 2007 Rapport Postad 31 December , 2007 okej ingvar Med det menar du? Citera
BrorFelling Postad 31 December , 2007 Rapport Postad 31 December , 2007 Kanske är det en markering från forumledningen. Att det numera kvittar ifall du stoltserar med 10 000 inlägg. Du kan bannas ändå. Löjligt låg ribba i vilket fall som helst. Vill man att alla ska tycka om varandra och inte använda kraftuttryck mot sin nästa, kan man ju joina Knutby-sektens forum istället. Där är det fromhet i text, men grov kaliber IRL. Citera
decoy Postad 31 December , 2007 Rapport Postad 31 December , 2007 Jag har inget emot Eury iofs, men samtidigt håller jag inte med om att ribban ligger för lågt. Stämningen på forumet vinner på att man sänker ribban något. Tidigare var stämningen sämre än i dagsläget tycker jag; många typer som kunde vräka ur sig vad som helst nästan - ofta antagligen beroende på att de inte kunnat hantera en spelförlust. Jämförelsen med Knutbysekten är ju bara löjlig. Det handlar inte om att man ska ha ambitionen att alla ska tycka om varandra - däremot är det bra om man eftersträvar någon slags grundläggande respekt forumiter emellan. Citera
BrorFelling Postad 31 December , 2007 Rapport Postad 31 December , 2007 Jag har inget emot Eury iofs, men samtidigt håller jag inte med om att ribban ligger för lågt. Stämningen på forumet vinner på att man sänker ribban något. Tidigare var stämningen sämre än i dagsläget tycker jag; många typer som kunde vräka ur sig vad som helst nästan - ofta antagligen beroende på att de inte kunnat hantera en spelförlust. Jämförelsen med Knutbysekten är ju bara löjlig. Det handlar inte om att man ska ha ambitionen att alla ska tycka om varandra - däremot är det bra om man eftersträvar någon slags grundläggande respekt forumiter emellan. Det var ingen jämförelse. Bara ett försök att vara ironisk. Vilket heller inte fungerar, tyvärr. Själv har jag en oerhörd grundläggande respekt för just dig. Och alla andra i världen också. Citera
decoy Postad 1 Januari , 2008 Rapport Postad 1 Januari , 2008 Nej, det är ofta vanskligt att försöka vara ironisk i skriftliga sammanhang. Men roligt om du har en grundläggande respekt! Citera
KenHag Postad 1 Januari , 2008 Rapport Postad 1 Januari , 2008 Vilket jävla dravelsnack det är på detta forum nu för tiden,sitta och orka bry sig om och klaga eller hurra för att en liten tomte blivit bannad ett par veckor. Han lär inte vara borta för all framtid,till förtret för somliga och glädje för andra. Ryck upp er för fan. Citera
tatorke Postad 1 Januari , 2008 Rapport Postad 1 Januari , 2008 Vilket jävla dravelsnack det är på detta forum nu för tiden,sitta och orka bry sig om och klaga eller hurra för att en liten tomte blivit bannad ett par veckor.Han lär inte vara borta för all framtid,till förtret för somliga och glädje för andra. Ryck upp er för fan. Och att bry sig om folk som bryr sig är inte dravel?! - Eury förespråkar ett korrekt språk, vilket väldigt många verkar ha svårt för. Skriver man som en kratta förtjänar man att bli pikad. - Word. Går väll inte att ta nånn seriöst som fel stavar. Lika bra att iaf någon säger till så kanske man lär sig nåt med. Citera
lappen Postad 1 Januari , 2008 Rapport Postad 1 Januari , 2008 Word. Går väll inte att ta nånn seriöst som fel stavar. Lika bra att iaf någon säger till så kanske man lär sig nåt med. Jag hoppas du skojar Citera
gazzaflush Postad 1 Januari , 2008 Rapport Postad 1 Januari , 2008 - Word. Går väll inte att ta nånn seriöst som fel stavar. Lika bra att iaf någon säger till så kanske man lär sig nåt med. Jag tycker att du verkligen försöker få ut en poäng här. Det är VÄL bra att man kan stava. NÅGON som du skulle kanske behöva lära sig lite. Citera
KenHag Postad 1 Januari , 2008 Rapport Postad 1 Januari , 2008 Haha,hoppas det blev rättstavat Citera
decoy Postad 1 Januari , 2008 Rapport Postad 1 Januari , 2008 -Word. Går väll inte att ta nånn seriöst som fel stavar. Lika bra att iaf någon säger till så kanske man lär sig nåt med. Jag tycker att du verkligen försöker få ut en poäng här. Det är VÄL bra att man kan stava. NÅGON som du skulle kanske behöva lära sig lite. Hallå! Begriper du inte att tatorke uppenbarligen ironiserade över andras dåliga svenska? Citera
decoy Postad 1 Januari , 2008 Rapport Postad 1 Januari , 2008 Faktum är ju ändå att det krävs ganska mycket för att bli bannad, och avstängningen varar sedan ändå inte särskilt länge. Eurythmech är ju välkommen tillbaka redan den 16/1. Citera
MikeTime Postad 1 Januari , 2008 Rapport Postad 1 Januari , 2008 Faktum är ju ändå att det krävs ganska mycket för att bli bannad, och avstängningen varar sedan ändå inte särskilt länge. Eurythmech är ju välkommen tillbaka redan den 16/1. Alldeles för länge - saknar redan hans skojiga one-liners! Citera
Recommended Posts