Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 77
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Helt klart pinsamt. Om man blir bannad för den kommentaren, oavsett om man har varning eller inte, så skulle det inte vara många kvar här.

Det är väl ett forum där man får säga vad man tycker och man kan väl inte dra jämnt hela tiden.

Postad
Helt klart pinsamt. Om man blir bannad för den kommentaren, oavsett om man har varning eller inte, så skulle det inte vara många kvar här.

Det är väl ett forum där man får säga vad man tycker och man kan väl inte dra jämnt hela tiden.

Han blev inte bannad för den kommentaren i sig. Han fick en varning och hade därmed dragit på sig tillräckligt många varningar för att bli avstängd ett tag. Och dessutom har han i stort sett ägnat de senaste månaderna åt att slänga ur sig glåpord utan att bidra till forumet över huvud taget.

Postad
Eury förespråkar ett korrekt språk, vilket väldigt många verkar ha svårt för. Skriver man som en kratta förtjänar man att bli pikad.

Haha...skämtar du eller :lol:

Han pikar mig för att jag stavar ett ord fel men han gör samma fel själv i sitt inlägg.

Äh! Tebax med eurytmech! Han tillför ju roliga kommentarer om inte annat. Poker är ju inte lall-lall heller; tål man inte lite skit på nåt forum borde man inte lira överhuvudtaget, typ.

IMO :lol:

Vad vet du som bara varit medlem i knappt två månader?

Har du sett all skit den människan spytt ur sig?

Bara för att man skriver på ett forum ska man inte sluta behandla andra människor med vänlighet och respekt.Men tydligen när man sitter bakom ett tangentbord så kan man bete sig hur som helst.

Postad
Haha...skämtar du eller :lol:

Han pikar mig för att jag stavar ett ord fel men han gör samma fel själv i sitt inlägg.

Vad vet du som bara varit medlem i knappt två månader?

Har du sett all skit den människan spytt ur sig?

Bara för att man skriver på ett forum ska man inte sluta behandla andra människor med vänlighet och respekt.Men tydligen när man sitter bakom ett tangentbord så kan man bete sig hur som helst.

okej ingvar

Postad

Kanske är det en markering från forumledningen. Att det numera kvittar ifall du stoltserar med 10 000 inlägg. Du kan bannas ändå.

Löjligt låg ribba i vilket fall som helst.

Vill man att alla ska tycka om varandra och inte använda kraftuttryck mot sin nästa, kan man ju joina Knutby-sektens forum istället.

Där är det fromhet i text, men grov kaliber IRL.:twisted:

Postad

Jag har inget emot Eury iofs, men samtidigt håller jag inte med om att ribban ligger för lågt. Stämningen på forumet vinner på att man sänker ribban något.

Tidigare var stämningen sämre än i dagsläget tycker jag; många typer som kunde vräka ur sig vad som helst nästan - ofta antagligen beroende på att de inte kunnat hantera en spelförlust.

Jämförelsen med Knutbysekten är ju bara löjlig. Det handlar inte om att man ska ha ambitionen att alla ska tycka om varandra - däremot är det bra om man eftersträvar någon slags grundläggande respekt forumiter emellan.:-)

Postad
Jag har inget emot Eury iofs, men samtidigt håller jag inte med om att ribban ligger för lågt. Stämningen på forumet vinner på att man sänker ribban något.

Tidigare var stämningen sämre än i dagsläget tycker jag; många typer som kunde vräka ur sig vad som helst nästan - ofta antagligen beroende på att de inte kunnat hantera en spelförlust.

Jämförelsen med Knutbysekten är ju bara löjlig. Det handlar inte om att man ska ha ambitionen att alla ska tycka om varandra - däremot är det bra om man eftersträvar någon slags grundläggande respekt forumiter emellan.:-)

Det var ingen jämförelse. Bara ett försök att vara ironisk.

Vilket heller inte fungerar, tyvärr.:cry:

Själv har jag en oerhörd grundläggande respekt för just dig.

Och alla andra i världen också.:shock:

Postad

Vilket jävla dravelsnack det är på detta forum nu för tiden,sitta och orka bry sig om och klaga eller hurra för att en liten tomte blivit bannad ett par veckor.

Han lär inte vara borta för all framtid,till förtret för somliga och glädje för andra.

Ryck upp er för fan.:x

Postad
Vilket jävla dravelsnack det är på detta forum nu för tiden,sitta och orka bry sig om och klaga eller hurra för att en liten tomte blivit bannad ett par veckor.

Han lär inte vara borta för all framtid,till förtret för somliga och glädje för andra.

Ryck upp er för fan.:x

Och att bry sig om folk som bryr sig är inte dravel?! :roll:

-

Eury förespråkar ett korrekt språk, vilket väldigt många verkar ha svårt för. Skriver man som en kratta förtjänar man att bli pikad.

-

Word. Går väll inte att ta nånn seriöst som fel stavar. Lika bra att iaf någon säger till så kanske man lär sig nåt med.

Postad

-

Word. Går väll inte att ta nånn seriöst som fel stavar. Lika bra att iaf någon säger till så kanske man lär sig nåt med.

Jag tycker att du verkligen försöker få ut en poäng här.

Det är VÄL bra att man kan stava.

NÅGON som du skulle kanske behöva lära sig lite.

Postad
-

Jag tycker att du verkligen försöker få ut en poäng här.

Det är VÄL bra att man kan stava.

NÅGON som du skulle kanske behöva lära sig lite.

Hallå! Begriper du inte att tatorke uppenbarligen ironiserade över andras dåliga svenska? :evil:

Postad

Faktum är ju ändå att det krävs ganska mycket för att bli bannad, och avstängningen varar sedan ändå inte särskilt länge. Eurythmech är ju välkommen tillbaka redan den 16/1.

Postad
Faktum är ju ändå att det krävs ganska mycket för att bli bannad, och avstängningen varar sedan ändå inte särskilt länge. Eurythmech är ju välkommen tillbaka redan den 16/1.

Alldeles för länge - saknar redan hans skojiga one-liners!