Gå till innehåll

Flera MSN adresser hackade


Odonkor1

Recommended Posts

  • Svars 130
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

imorgon? har de inte någon support öppen nu så de kan stänga av deras konto i väntan på utredning?

 

Hade jag vart dig så skulle jag legat på som fan o försökt få tag på någon manager på sajten alternativt nätverket.

Risken är ju inte mindre att du får tillbaka dina pengar då iallafall

 

Verkar som han loggat ut ur msn btw

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

imorgon? har de inte någon support öppen nu så de kan stänga av deras konto i väntan på utredning?

 

Mjo möjligt, har grabbarna som jobbar där på msn. grejjen var att dem gjorde de ju jävligt bra timat över jul , för då öppnar ju inte bankerna på några dagar så jag märkte de sent, har dem chipdumpat så har dem ju redan cashat, däremot så kan man ju kanske få fram ett namn isf.

 

Men jag tror som sagt killen är 14 år och skottar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag driver en rakebacksite och en av de som jag driver den med har honom på msn för att han är kompis med en annan som min polare känner..Han sa sig då vara intresserad av en deal på Towergaming och då bad min polare mig att lägga till honom på msn...

 

Så jag satt o snackade med honom rätt länge om poker och den deal vi kunde ge honom..

 

Några timmar senare försvann 10 000 dollar från mitt Towergaming konto och idag fick jag reda på genom min kontakt på Nextpoker att någon har använt min mail och frågat efter lösenordert till mitt logg in där..Det sjuka är att han lyckades hacka min email som jag inte avänder som msn...

 

Jag kan inget om datorer så jag vet inte hur han lyckas med allt...

 

 

Helvetes jävla skit........ du kan inte förstå hur ledsen jag blev nu.... jag tror jag hjälpte han sno dina pengar. Min "bästa kompis" som va skyldig mig pengar skriver till mig på msn ( hackaren ), och den riktiga kompisen e skyldig mig pengar. Han säger att han kan betala nu men att en sida jävlas och dom vägrar casha ut till honom så att han ska förlora till mig och att jag samtidigt ska ta mina pengar och skicka resten till ett annat konto varifrån han kan ta ut. Då det är min bästa vän och jag vill ha mina pengar då jag var i stort behov av detta gjorde jag som han sa, mastgrhntbgbdshteawtwrwqwd.

jag är hemskt hemskt ledsen.... fan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helvetes jävla skit........ du kan inte förstå hur ledsen jag blev nu.... jag tror jag hjälpte han sno dina pengar. Min "bästa kompis" som va skyldig mig pengar skriver till mig på msn ( hackaren ), och den riktiga kompisen e skyldig mig pengar. Han säger att han kan betala nu men att en sida jävlas och dom vägrar casha ut till honom så att han ska förlora till mig och att jag samtidigt ska ta mina pengar och skicka resten till ett annat konto varifrån han kan ta ut. Då det är min bästa vän och jag vill ha mina pengar då jag var i stort behov av detta gjorde jag som han sa, mastgrhntbgbdshteawtwrwqwd.

jag är hemskt hemskt ledsen.... fan

 

så det var du som hette BadBeat1940 och tog emot $10k?

 

förövrigt när jag läser den här tråden mår jag illa. lider med er, hoppas det löser sig på ngt sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Chelsea säger:

okej

Chelsea säger:

bra att du inte tar det personligt iaf

Chelsea säger:

tror du jag trycker det rä kul att göra sånt härP?

Chelsea säger:

gör det för att ha råd med mat ffs

IRLsucks :: Bra start på året säger:

skärpning

IRLsucks :: Bra start på året säger:

du kan ALDRIG försvara det du håller på med

IRLsucks :: Bra start på året säger:

skaffa ett jobb

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja jag är badbeat1940... jag mår så jävla kasst just nu...

 

de måste verkligen vara bra på att manipulera folk om de får någon å dumpa 10k usd på 30 min, menar, säg en sajt som inte blockar och fryser pengarna på såna konton... inte för att lägga mig i men jisses. bestpoker kanske inte låtit fia_12 cashat ut ännu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

de måste verkligen vara bra på att manipulera folk om de får någon å dumpa 10k usd på 30 min, menar, säg en sajt som inte blockar och fryser pengarna på såna konton... inte för att lägga mig i men jisses. bestpoker kanske inte låtit fia_12 cashat ut ännu?

 

 

En så pass bra vän som han är så litade jag på honom. Det är korkat och naivt och givetvis borde man ha telefonkontakt vid såna här grejjer, men vi har bollat med liknande summor innan och då har det alltid funkat. Jag ville ju även ha tillbaka mina pengar då jag själv gått bust och på det här sättet fick jag ju tillbaka mina pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men hur fan kommer det sig att killen kan skicka mail från

 

support@bestpoker.com

 

han skrev till mig att han kände en kille där, som han i efterhand har skrivit heter azem.

Hon helena som mailet kommer ifrån säger att hon aldrig har skrivit något mail och att hon ska prata med azem för att sen skriva tillbaka till mig. Men hon svarar aldrig. ska maila dem igen,

 

tycker verkligen inte att det ser bra ut för bestpoker när någon dels skickar falska mail från deras support och dels kan dumpa över 10 000$ på deras sida.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur då?

tack, då vet man de :P

 

ska sova nu, hörs mer om det här i morgon alla. gn

Det finns program som gör det åt dig överallt på nätet, så eg. är det bara en google sökning som behövs. tyvärr

För jävla tråkigt att det hände dig nu oxå, är ju en del som blivit drabbade redan, hoppas det ordnar sig. o förövarna får sina förtjänade straff till slut

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är inte gmail den mejldatabasen som är lättast att hacka? varför skulle man vilja byta till den från hotmail?

 

Ska jag vara varsam när jag tar emot deals över msn? jag menar, man reggar ju på en sida ibland via länk från ens dealer, det ska man ge fan i va? kan ju vara en fakesida? (Ej RB-snack, om ni tycker det är rbsnack så edita bara plz)

 

azem från bestpoker rykte från msnlistan nu oxå

 

tacksam för svar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har själv satt över deg till en polare som frågade om lån via msn...Jag gjorde det på neteller. Så jag har hans namn på hans neteller account, vilket givetvis är ett påhittat namn men ändå...ERik Pettersson.

 

Har polisanmällt detta och ligger på neteller att de skall spåra vart pengarna går. Väntar i skrivandets stund på att deras superviser skall ringa då jag skällt ut supporten:)

 

Sammla alla uppgifter som finns om detta och polianmäl så många som möjligt så kommer polisen inse omfattningen av det som hänt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...