Hakflem Postad 23 Juni , 2008 Rapport Share Postad 23 Juni , 2008 Grattis! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 23 Juni , 2008 Rapport Share Postad 23 Juni , 2008 Stort jävla grattis. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 23 Juni , 2008 Rapport Share Postad 23 Juni , 2008 Grattis! Blev det fest på flyget till Las Vegas? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 23 Juni , 2008 Rapport Share Postad 23 Juni , 2008 Instämmer med övriga hyllningskören Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 23 Juni , 2008 Rapport Share Postad 23 Juni , 2008 Gick in på opr och den första som kom upp var du:D Grattis till superklonken8-). Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 23 Juni , 2008 Rapport Share Postad 23 Juni , 2008 Lite sen, men grattis som fan! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 23 Juni , 2008 Rapport Share Postad 23 Juni , 2008 siiiiiiiick.... grattis :) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 24 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 24 Juni , 2008 Taaaack så mkt allihopa, riktigt skönt att kunna säga att man vunnit 2 av dom största onlineturrarna Passa ju bra med lite rulle till vegas nu också Kom precis till Vegas med hela gänget, vi bor på Wynn, hade nästan glömt bort hur sjyssta rum det är, nu måste man komma in i vegastempo bara Vi är alla rätt slitna så vi ska käka lite och hänga lite här på Wynn och sen sova tidigt så är vi fit for fight imorrn. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 24 Juni , 2008 Rapport Share Postad 24 Juni , 2008 Vi alla väntar oss utförliga beskrivningar om ert liv "over there", samt smaskiga bilder GL i spelandet (som om du igentligen skulle behöva det......) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SOLDforFOOD Postad 24 Juni , 2008 Rapport Share Postad 24 Juni , 2008 Grattis i efterskott till den fina klonken! Hoppas du lägger upp en massa tiltade fyllebilder och skit från Vegas nu Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stonethailand Postad 24 Juni , 2008 Rapport Share Postad 24 Juni , 2008 Grattis till en härlig klonk! Hoppas du inte choppat för mkt % till andra Bromma- & solnamaffian som gör vegas denna gång? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 24 Juni , 2008 Rapport Share Postad 24 Juni , 2008 Snyggt! Se till att plocka lite pengar i Vegas också. Vi kommer nog stöta på varandra, ska bo på Mandalay. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 24 Juni , 2008 Rapport Share Postad 24 Juni , 2008 Snyggt! Se till att plocka lite pengar i Vegas också. Vi kommer nog stöta på varandra, ska bo på Mandalay. När kommer du till Vegas? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 24 Juni , 2008 Rapport Share Postad 24 Juni , 2008 Taaaack så mkt allihopa, riktigt skönt att kunna säga att man vunnit 2 av dom största onlineturrarna Passa ju bra med lite rulle till vegas nu också Kom precis till Vegas med hela gänget, vi bor på Wynn, hade nästan glömt bort hur sjyssta rum det är, nu måste man komma in i vegastempo bara Vi är alla rätt slitna så vi ska käka lite och hänga lite här på Wynn och sen sova tidigt så är vi fit for fight imorrn. När kommer du till Vegas? . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 24 Juni , 2008 Rapport Share Postad 24 Juni , 2008 cab, han citerade ju juggler. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 24 Juni , 2008 Rapport Share Postad 24 Juni , 2008 När kommer du till Vegas? 30 juni är det tänkt. Hittade till vegas-tråden nu också och har uppdaterat där. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 24 Juni , 2008 Rapport Share Postad 24 Juni , 2008 cab, han citerade ju juggler. my bad Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 24 Juni , 2008 Rapport Share Postad 24 Juni , 2008 Grattis till vinsten Sicko.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Themas Postad 24 Juni , 2008 Rapport Share Postad 24 Juni , 2008 Grattis! =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tele Postad 24 Juni , 2008 Rapport Share Postad 24 Juni , 2008 Är visst lite efter här men grattis som fan Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zeb_sthlm Postad 24 Juni , 2008 Rapport Share Postad 24 Juni , 2008 Ännu mer efter, grattis som faan! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 24 Juni , 2008 Rapport Share Postad 24 Juni , 2008 sick nice grats !, jag trodde jag skulle sätta ongames 300+20 jag. Åkte ut första handen med QQ på BB, mr. tourmaster ramz what do u say? stol 7 gör det till 100 dollares med 1 som limpat innan med 2,500 stackar(startstack 10/20 blinds btw) och jag i BB poppar upp till 370 varpå limper foldar och han han shufflar nästan halva stacken med 1200What to do with ze ladies? Jag tog hjälp av bakfyllelogiken(huvudvärken) och tänkte ship it or fuck it. ran into ze kings. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 24 Juni , 2008 Rapport Share Postad 24 Juni , 2008 sick nice grats !, jag trodde jag skulle sätta ongames 300+20 jag. Åkte ut första handen med QQ på BB, mr. tourmaster ramz what do u say? stol 7 gör det till 100 dollares med 1 som limpat innan med 2,500 stackar(startstack 10/20 blinds btw) och jag i BB poppar upp till 370 varpå limper foldar och han han shufflar nästan halva stacken med 1200What to do with ze ladies?Jag tog hjälp av bakfyllelogiken(huvudvärken) och tänkte ship it or fuck it. ran into ze kings. fooooooooooooooooooooooooooooold utan info. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 24 Juni , 2008 Rapport Share Postad 24 Juni , 2008 orka lägga qq pre på ongame Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 24 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 24 Juni , 2008 kanske dumt o riskera, standard är väl fold. Men som Mendieta sa, orka folda. säljer gärna ftp deg mot bankdeg om någon vill ha, eller ännu bättre livecash i vegas om någon har för mkt. skicka pm. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts