Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Stekiga HHs... :-D

 

Three jacks?" Ramzi Jelassi asked Alessandro Adinolfi. The Italian had just called time on the Swede after shoving the river of a 2♣T♠3♦5♠J♥ board. There was around 40,000 in the middle, Jelassi had around 45,000 behind and the shove just didn't seem to make sense to him.

 

He looked confused, brow furrowed. He sat staring at the board mouthing the action through the streets; Jelassi had opened the pot from the cut-off to 1,600 and had been called by Benjamin Pollak on the button before Adinolfi made it 4,100 from the small blind. Both players had called but only Jelassi carried on when Adinolfi led 6,100 into the flop and a further 6,125 into the turn.

 

After reviewing the hand back he looked at Adinolfi again, wobbling his head from side to side picking up his chips as if to call. "This is so sick," he said with a hint of anguish in his voice. If he called the pot would propel him towards yet another chip lead with around 130,000. But sick in which way? Was the Swede considering a hero call or a hero fold?

 

Jelassi finally opted to thumb his hand away and Adinolfi jubilantly tossed down Q♦9♥ for a three barrel bluff. -- RD

 

As Jake Cody goes out, Ramzi Jelassi moves up to more than 70,000 against an overly keen Filippo Galtieri.

 

Jelassi had opened the previous pot but one for 1,000 only to get no takers, flashing at least one ace as he mucked his cards. Then, as Galtieri opened for 1,000 in the cut off, Jelassi raised to 3,000 in the big blind, getting a call from Galtieri.

 

The flop came T♣8♣7♠. Jelassi bet 3,500 which Galtieri insta-raised to 10,000, tossing in chips. "What a life," said Jelassi, to himself more than anyone else. Priming himself for a nasty surprise he raised to 30,000. Galtieri wasted little time tossing in his remaining chips, standing up in the process of turning over 9♥K♥. Jelassi turned over A♠A♣.

The turn 8♦ and river 4♥ did no harm to Jelassi who moves up to around 72,000. Galtieri on the other hand, is gone.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Ja vad har jag gjort? Hmm :)

 

Hängt med kompisar och gjort softa grejjer typ grillat, spelat lite starcraft (jag suger), lite omaha då o då :)

 

En vanlig dag i Lund innan "sommarlovet" var väl typ vakna vid 14-15 tiden, styra en skön frukost eller gå ut på stan o käka lunch med nån polare, kolla CNN world business today vid 15.30, dra till gymmet och sen utgång eller hänga med polare på kvällen o kolla film/sport/starcraft/vin och filosofera :)

 

Var i Remo och Madrid för EPTerna. Nu senast var jag i London några dagar under Wimbledon och sen Vegas i 12 dagar, bodde på cosmopolitan. Var den lugnaste vegasresan hittills men hände såklart lite sjuka grejjer. Sista kvällen gick vi ut med fransoserna o körde lite :)

 

Var på AW igår. Körde Tequila och Tacos vid 17 och sen en annorlunda barrunda förbo N'see bar, treat och oxid :)

 

Idag har jag hängt hos en polare på Kungsholmen (jag hyr här under sommaren också) och vi har precis avnjutit en rödspetta med potatis och en ljuvlig sås på creme fraiche, rom och lite rose :)

 

Nåra polare e på väg över så tänkte vi dra till trädgårn typ...

 

aa ni fattar ju :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja vad har jag gjort? Hmm :)

 

Hängt med kompisar och gjort softa grejjer typ grillat, spelat lite starcraft (jag suger), lite omaha då o då :)

 

En vanlig dag i Lund innan "sommarlovet" var väl typ vakna vid 14-15 tiden, styra en skön frukost eller gå ut på stan o käka lunch med nån polare, kolla CNN world business today vid 15.30, dra till gymmet och sen utgång eller hänga med polare på kvällen o kolla film/sport/starcraft/vin och filosofera :)

 

Var i Remo och Madrid för EPTerna. Nu senast var jag i London några dagar under Wimbledon och sen Vegas i 12 dagar, bodde på cosmopolitan. Var den lugnaste vegasresan hittills men hände såklart lite sjuka grejjer. Sista kvällen gick vi ut med fransoserna o körde lite :)

 

Var på AW igår. Körde Tequila och Tacos vid 17 och sen en annorlunda barrunda förbo N'see bar, treat och oxid :)

 

Idag har jag hängt hos en polare på Kungsholmen (jag hyr här under sommaren också) och vi har precis avnjutit en rödspetta med potatis och en ljuvlig sås på creme fraiche, rom och lite rose :)

 

Nåra polare e på väg över så tänkte vi dra till trädgårn typ...

 

aa ni fattar ju :)

 

Grattis till livet :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...