RaMz Postad 18 December , 2007 Författare Rapport Postad 18 December , 2007 Vem är bäst av LokeLupus, Alba21 och Johanna22? Aldrig mött Alba21. Johanna är minst dålig...
RaMz Postad 18 December , 2007 Författare Rapport Postad 18 December , 2007 Vilka spelare anser du vara vassast vid spel på ept touren? Finns väldigt väldigt många som är bra. Jag har inte spelat tillräckligt mkt med alla för att ge ett bra svar på den frågan. Skulle kunna nämna 20 namn. Men om du frågar om en viss person så kan jag säga vad jag tycker om hans/hennes spel...
MolleB Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 Jag har 3 frågor: 1) Vad gör du med Ess och Kung som inte är i samma färg i turneringar om folk reraisar dig? 2) Det finns ju 2 spelare som tävlar om att vara bäst nu typ vem tror du är bäst? Katja Thater eller Mel Judah? 3) Vill du ligga på det?
MolleB Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 Jag kom på en till sak jag undrar om dig. Vem vill du hellst skeda med av Tony G och Fossilman? Vem luktar godast tror du? pusspuss
RaMz Postad 18 December , 2007 Författare Rapport Postad 18 December , 2007 1. Går väl oftast all in om det inte är djupstackat. Då kanske jag foldar, beroende på vem det är... 2. Katja är antagligen bättre än Mel. 3. Molle dina hångla på det/ligga på det grejjer kommer aldrig fastna hur mkt du än försöker. Det är lixom ingen som förstår det riktigt....
RaMz Postad 18 December , 2007 Författare Rapport Postad 18 December , 2007 4a. Om jag måste välja så väljer jag nog Greg, han är trevligast och snällast.
shipitholla85 Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 Hur stora är oddsen på att LokeLupus & Polisen vart MolleB/Shahin som riggat webbkameror och skit i ditt rum, alternativt fått varsitt SuperUserAccount av staten som tack för långvarigt & troget Golande?
MolleB Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 3. Molle dina hångla på det/ligga på det grejjer kommer aldrig fastna hur mkt du än försöker. Det är lixom ingen som förstår det riktigt.... Alla som pratat med dig ute vet väl att du lutar dig så nära en så att man tror att du ska börja hångla med än?
RaMz Postad 18 December , 2007 Författare Rapport Postad 18 December , 2007 Hur stora är oddsen på att LokeLupus & Polisen vart MolleB/Shahin som riggat webbkameror och skit i ditt rum, alternativt fått varsitt SuperUserAccount av staten som tack för långvarigt & troget Golande? Små, men ändå större än att Loke faktiskt ska träffa varje hand i 70k händer irad...
RaMz Postad 18 December , 2007 Författare Rapport Postad 18 December , 2007 Alla som pratat med dig ute vet väl att du lutar dig så nära en så att man tror att du ska börja hångla med än? for real? är ju alltid sugen på mys...
RaMz Postad 18 December , 2007 Författare Rapport Postad 18 December , 2007 Jag läser Anna Hibbs blog nu, så man har koll på vad som händer runt stureplan när man vart borta. Det är som att kolla på en såpa ungefär, men på riktigt
papiPope Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 Hon e ganska söt. Men inget mer just nu. Kanske blri kär i henne efter nåra heroes avsnitt... OMG. ganska? lololol. Hon är ju den perfekta tjejen! Het som bara den
zinna Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 Hur mycket och vad 3bettar du ur blindsen mot någon som höjer på button som har 10/15/20/25 i pfr? Hur ändras det om du har 200 istället för 100bb?
sturedenstore Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 Kör lite snabbfrågor, om du tycker dom känns onödiga och tråkiga så strunta bara i att svara. Limit eller No limit texas? Heroes eller Californication? Livepoker eller online? Flickvän eller kk? Coctail eller bira? Sng eller cg? AKs eller JJ? AAQ7ds eller QJ109ds?
RaMz Postad 18 December , 2007 Författare Rapport Postad 18 December , 2007 Jag har inte så bra koll på PT stats, har inte använt PT på flera år. Sen så är d i princip omöjligt att svara på den frågan ändå. Det beror så sjukt mkt på hur moståndaren brukar spela senare i potten och hur mkt respekt jag får av honom samt på hur flowet i gamet sett ut den närmaste tiden inna. Men överlag så skulle jag väl säga att jag slår om med fler händer om jag har djupare stack...
RaMz Postad 18 December , 2007 Författare Rapport Postad 18 December , 2007 Limit eller No limit texas? No limit Heroes eller Californication? Cali (inte sett heroes än ju) Livepoker eller online? Live Flickvän eller kk? Båda (men inte samtidigt) Coctail eller bira? Coctail Sng eller cg? Cg är roligare, men jag e bättre på sng AKs eller JJ? Par! AAQ7ds eller QJ109ds? AA är ju nöten
stonethailand Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 Hur kom det sig att du började spela poker? och när? Whiteroom / Laroy teenz eller Sturecompaniet milf's?
heltok Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 vad har du för note och reads på Modafinil på prima?
RaMz Postad 18 December , 2007 Författare Rapport Postad 18 December , 2007 Jag gillar alla frågor som inte handlar om poker verkar det som...poker är så utjatat...
RaMz Postad 18 December , 2007 Författare Rapport Postad 18 December , 2007 Hur kom det sig att du började spela poker? och när? Whiteroom / Laroy teenz eller Sturecompaniet milf's? 1. borde gå att gräva fram nånstans. Tror d finns nån gammal intervju med mig på poker.se 2. Det går i vågor...jag har aldrig gillat Laroy så mkt, hellre WH då. Jag har inget emot mogna damer heller Men Cafet är ett ställe som jag besökt många många ggr
RaMz Postad 18 December , 2007 Författare Rapport Postad 18 December , 2007 vad har du för note och reads på Modafinil på prima? Inga alls. Jag har fler reads och notes på Modafinilen i mitt kökskåp dock
ANGRYKOREAMAN Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 Hur påverkar det dig att Sviten ska stängas ned?
RaMz Postad 18 December , 2007 Författare Rapport Postad 18 December , 2007 Hur påverkar det dig att Sviten ska stängas ned? Inte alls. tycker dock att det är synd.
spassio Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 ligga med jessica alba(med glasögon) elr vinna ept köpenhamn?
Recommended Posts