RaMz Postad 8 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2009 Förresten, skulle inte du fixa en offert till mig? Ja just det. Vilken dag vill du komma och vad vill du att ditt besök ska inkludera? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 8 Juni , 2009 Rapport Share Postad 8 Juni , 2009 Ja.. Stackars barn. Men lite roligt var det väl.. Vafan, nu känner jag mig som en hemsk människa som garvade du är en hemsk människa. Bad bad bad person!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 8 Juni , 2009 Rapport Share Postad 8 Juni , 2009 ......Nu vet jag varför det bara är stars jag plussar på Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 8 Juni , 2009 Rapport Share Postad 8 Juni , 2009 ......Nu vet jag varför det bara är stars jag plussar på Detta måste va en level, ingen plussar på stars. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 8 Juni , 2009 Rapport Share Postad 8 Juni , 2009 Mitt livs brag: http://www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Ggod/poker/results/E15FC0308F76455F9F7BF4BD36707D68.html?t=2 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 8 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2009 Mitt livs brag: http://www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Ggod/poker/results/E15FC0308F76455F9F7BF4BD36707D68.html?t=2 Snyggt! fan inte lätt att slå Bigdogs 5% på riggstars. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 8 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2009 Detta måste va en level, ingen plussar på stars. Shaundeeb och Moorman har hittat nån glitch i systemet och vi andra bara betalar, kul. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dafvor Postad 8 Juni , 2009 Rapport Share Postad 8 Juni , 2009 Shaundeeb och Moorman har hittat nån glitch i systemet och vi andra bara betalar, kul. Helt galet vad båda dessa springer bra. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 8 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2009 Bokat vegasvistelsen nu, blev 25e Juni - 13 Juli. Flyger Us Air via Philadelphia efetersom Mike stekte bort sig på Virgin flyget så det gick upp till 2300 pund per skalle istället för strax över 1k som d va för ett par dagar sen Bokade även in oss på Palazzo 18 nätter för 219 usd per natt, smaskens Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 8 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2009 a juste, jag äter blodpudding också, så jävla gott Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dandelion169 Postad 8 Juni , 2009 Rapport Share Postad 8 Juni , 2009 a juste, jag äter blodpudding också, så jävla gott being ramz.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
storkiz Postad 8 Juni , 2009 Rapport Share Postad 8 Juni , 2009 Bokat vegasvistelsen nu, blev 25e Juni - 13 Juli. Flyger Us Air via Philadelphia efetersom Mike stekte bort sig på Virgin flyget så det gick upp till 2300 pund per skalle istället för strax över 1k som d va för ett par dagar sen Bokade även in oss på Palazzo 18 nätter för 219 usd per natt, smaskens Kaffepengar för nöt proffsen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 8 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2009 Kaffepengar för nöt proffsen Hade fan kunnat bo 5 veckor på Palazzo för pengarna jag backa bara igår, räkna med lördag på det så hade jag väl kunnat bo där i 2 månader Iofs så måste man väl vinna sunday million en gång i veckan om man ska täcka roomservice kostnaderna. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
storkiz Postad 9 Juni , 2009 Rapport Share Postad 9 Juni , 2009 Hade fan kunnat bo 5 veckor på Palazzo för pengarna jag backa bara igår, räkna med lördag på det så hade jag väl kunnat bo där i 2 månader Iofs så måste man väl vinna sunday million en gång i veckan om man ska täcka roomservice kostnaderna. Bara göra som förra året vinna 750k på full tilt hur svårt kan det vara Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 9 Juni , 2009 Rapport Share Postad 9 Juni , 2009 boka lyxresa till vegas medans man käkar blodpudding Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 9 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Juni , 2009 boka lyxresa till vegas medans man käkar blodpudding what a life Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 9 Juni , 2009 Rapport Share Postad 9 Juni , 2009 ge mig 200k$ ramz. Du får igen det på 2 år jag lovar, så kan jag klonka ett hus åt mig tjejen o lillen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 9 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Juni , 2009 Imorrn drar jag till Helsingfors och spelar Midnight Sun för RedKings, 3k buy in. Alltid gått bra för mig i finland så ser fram emot att spela där igen...flyget går 13:50, boyakasha! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 9 Juni , 2009 Rapport Share Postad 9 Juni , 2009 Imorrn drar jag till Helsingfors och spelar Midnight Sun för RedKings, 3k buy in. Alltid gått bra för mig i finland så ser fram emot att spela där igen...flyget går 13:50, boyakasha!Heja! Visa finnpajsarna vem som är tuffast! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 9 Juni , 2009 Rapport Share Postad 9 Juni , 2009 Detta måste va en level, ingen plussar på stars. Klart det är sant, jag spelar så bra jag kan och får ändå bara in det när jag ligger under = klonk på stars8-) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 9 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Juni , 2009 ge mig 200k$ ramz.Du får igen det på 2 år jag lovar, så kan jag klonka ett hus åt mig tjejen o lillen ingen ränta? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 9 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Juni , 2009 Heja! Visa finnpajsarna vem som är tuffast! ja hejja hejja Brukar gå bra för mig där borta, är bra struktur plus att jag är stor i Finland så det ger lite extra självförtroende Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 9 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Juni , 2009 http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article5319509.ab Shit va grymt! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 9 Juni , 2009 Rapport Share Postad 9 Juni , 2009 http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article5319509.ab Shit va grymt! Sick! Vem e fisken nu lixom? /SK Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RedClay Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Bokat vegasvistelsen nu, blev 25e Juni - 13 Juli. Flyger Us Air via Philadelphia efetersom Mike stekte bort sig på Virgin flyget så det gick upp till 2300 pund per skalle istället för strax över 1k som d va för ett par dagar sen Bokade även in oss på Palazzo 18 nätter för 219 usd per natt, smaskens lol.. är du inte gul snart? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts