Gå till innehåll

The life of RaMz

RaMz

Recommended Posts

Går det några MMA matcher i Vegas nu i sommar när man åker dit för wsop?

Ja bästa fight cardet ever går den 11 juli på mgm, UFC 100. Ligger ganska bra på dag 4 så man inte är allt för ledsen om man missar det om man fortfarande är kvar i main E.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

UFC 100 Mandalay Bay,

Las Vegas, NV

Saturday July 11, 2009

Det där skulle man ju kunna göra en kväll av, men har för mig att dom sa sist att UFC 100 var slutsålt redan. Ska kolla om inte RedKings kan gå in som sponsor så kan ni som kvalat till wsop via RK få följa med :)

Länk till kommentar

Det där skulle man ju kunna göra en kväll av, men har för mig att dom sa sist att UFC 100 var slutsålt redan. Ska kolla om inte RedKings kan gå in som sponsor så kan ni som kvalat till wsop via RK få följa med :)

1212 biljetter finns kvar för tillfället. Billigaste kostar $450.

Länk till kommentar

Vem är Karolina, den omtalade Karolina23?

:) Det är min pappas sambo sen jag var mindre än ett år gammal och mamma till mina syskon, hon var ocksåduktig på fotboll, spelade i Hammarby för 15 år sen med Pia Sundhage och dom typ. (det är det man refererar till i min familj: hur duktig man är/var på fotboll)

Karolina23 har gått rykten på party att det ska vara Michael Jordan, han hade ju tydligen nr 23 när han spela i Carolina.

Länk till kommentar

1212 biljetter finns kvar för tillfället. Billigaste kostar $450.

Vore grymt! Synd bara att jag förmodligen kommer gå långt i wsop i år, men jag kanske kan ta sitout några timmar under dag4 för att kolla på galan.

Länk till kommentar

Jag gissar att du kommer 39a.

Hur många event ska du spela?

Jag hade tänkt spela 5k 6max, Main event och kanske något litet event där i mellan.

Men vi har sagt att det inte blir så lång vegasvistelse i år så jag och mina kompisar kör nog 2 veckor bara och lite mer grind än tidigare, de senaste ggr jag vart där så har man ju fan knappt överlevt allt festande så tanken är att vi tar det lite lugnare i år. Fast det säger man ju alltid iofs, 4th of July festen lär ju bli legendarisk som alltid dock :)

Länk till kommentar

Vore grymt! Synd bara att jag förmodligen kommer gå långt i wsop i år, men jag kanske kan ta sitout några timmar under dag4 för att kolla på galan.

Det är sjukt nog nästan något du skulle kunna göra på riktigt, men då får jag nog lov att spöa upp dig.

Länk till kommentar

Det är sjukt nog nästan något du skulle kunna göra på riktigt, men då får jag nog lov att spöa upp dig.

Jag är kapabel till att ta vilken line som som helst om jag tror det passar för situaionen :)

Länk till kommentar

Får köra jävligt fult om jag ska väga upp de 15+ pannorna han har på mig ;-)

Jag har aldrig slagits eller vart i närheten av någon form av handgemäng en enda gång i mitt liv, så min teknik är nog inte tiptop direkt, men som du säger, jag tror mina 15kg extra muskler borde klara biffen rätt enkelt.

Länk till kommentar

Nu pirrar det i hela kroppen! Jag har kollat gamla CL finaler hela dagen på Viasat Fotboll :)

Jag och pappa har spelat en liten slant på Barca 1-0 till 10 ggr förskojs skull bara, men mest av allt ska det bli underbart att njuta av den här matchen.

Det ska bli intressant att se hur mkt Manchester lyckas pressa Barcelona eller om Barcelona kommer äga mkt boll som dom ofta gör. Och så kommer det bli intressant att se hur väl Barcelonas försvar klarar av hålla ihop sig bakåt. Om matchbilden blir som det ofta tidigare vart med Barcelona att dom äger mkt boll och ofta försvarar med hela laget bakom bollen såkommer nog manchester få det mkt mkt svårt idag för framåt vet vi att Barcelona kan och antagligen kommer prestera, så hur lagen försvarar idag kommer avgöra helt.

Hoppas laguppställningarna kommer upp snart, en timme före match brukar dom komma va?

Länk till kommentar

Iniesta och henry slank med i startelvan som förutspåddes av många. Och Giggs kommer in istället för Fletcher, så ser ut som man trott ungefär. Nu kör vi igång, ses efter matchen :)

# 1 Víctor Valdés

# 3 Gerard Piqué

# 5 Carles Puyol

# 6 Xavi Hernández

# 8 Andrés Iniesta

# 9 Samuel Eto'o

# 10 Lionel Messi

# 14 Thierry Henry

# 16 Sylvinho

# 24 Yaya Touré

# 1 Víctor Valdés

# 3 Gerard Piqué

# 5 Carles Puyol

# 6 Xavi Hernández

# 8 Andrés Iniesta

# 9 Samuel Eto'o

# 10 Lionel Messi

# 14 Thierry Henry

# 16 Sylvinho

# 24 Yaya Touré

Länk till kommentar

Iniesta och henry slank med i startelvan som förutspåddes av många. Och Giggs kommer in istället för Fletcher, så ser ut som man trott ungefär. Nu kör vi igång, ses efter matchen :)

# 1 Víctor Valdés

# 3 Gerard Piqué

# 5 Carles Puyol

# 6 Xavi Hernández

# 8 Andrés Iniesta

# 9 Samuel Eto'o

# 10 Lionel Messi

# 14 Thierry Henry

# 16 Sylvinho

# 24 Yaya Touré

# 1 Víctor Valdés

# 3 Gerard Piqué

# 5 Carles Puyol

# 6 Xavi Hernández

# 8 Andrés Iniesta

# 9 Samuel Eto'o

# 10 Lionel Messi

# 14 Thierry Henry

# 16 Sylvinho

# 24 Yaya Touré

Barcelona vs Barcelona

Länk till kommentar

# 1 Víctor Valdés

# 3 Gerard Piqué

# 5 Carles Puyol

# 6 Xavi Hernández

# 8 Andrés Iniesta

# 9 Samuel Eto'o

# 10 Lionel Messi

# 14 Thierry Henry

# 16 Sylvinho

# 24 Yaya Touré

# 1 Víctor Valdés

# 3 Gerard Piqué

# 5 Carles Puyol

# 6 Xavi Hernández

# 8 Andrés Iniesta

# 9 Samuel Eto'o

# 10 Lionel Messi

# 14 Thierry Henry

# 16 Sylvinho

# 24 Yaya Touré

Barcelona vs Barcelona

I historieböckerna mer känd som:

"Klonerna anfaller"

Länk till kommentar

Jag vill vara Andres Iniesta.

Han är underbar, jag tycker han är världens bästa spelare just nu faktiskt. Det finns ingen som har hans speluppfattning och bollkontroll, ingen. Det är så vackert att se hur fint Iniesta-Xavi-Messi hittar varandra och hur väl dom spelar sig igenom situationer där alla andra i världen blir överstressade och bara försöker kommaur det trånga området.

Länk till kommentar

Manchester klarade inte av att hantera ett Barcelona med ett måls ledning idag, försvarsspelet höll inte någon vidare klass och positionsspelet på mitten klarade man inte alls av mot ett Barcelonas som rullar runt bollen och tar så mktannorlunda löpningar som dom gör, så där var dom oförberedda och outbildade skulle jag vilja säga. Man visste inte när man skulle pressa och vem som skulla pressa och det gjorde det enkelt för barca att hålla i bollen.

Sen så såg man ju tydlig irritation på flera håll, speciellt Ronaldo, det var många fula grejjer han hade för sig idag och mkt gnäll istället för att försöka spela som ett lag och sätta lite bättre press på Barcelona offensivt. Menjag kan förstå att det blir jobbigt psykologiskt när man får vänta vänta och vänta på att barca ska ge tillbaka bollen så det blir svårt att kommain i matchtempot lite för dom offensiva spelarna. Man såg iofs i andra halvlek att det var tydliga orders om att komma runt på kanterna och fylla på i boxen för att uttnyttja barcelonas svagare huvudspel, men barcelona stängde till hyfsat bra och det blev bara en riktig farlighet.

Lite tråkigt blev det, men å andra sidan mkt fint passningspel och rörelse från Barca som kontrollerade matchen mkt bra och aldrig lät manchester kommain i matchen helt.

Hoppas Ronaldo går till Real nu för jag har förmig att Ribery ska dit också, då kan vi få se några grymma classicon nästa säsong i spanien :)

Länk till kommentar

• Skapa nytt...