mendieta19 Postad 10 Maj , 2009 Rapport Share Postad 10 Maj , 2009 hm det där känner jag igen, kunde nog till och med lösa för ett par år sen:( edit: var iofs inte så svårt om jag kommer ihåg rätt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 10 Maj , 2009 Rapport Share Postad 10 Maj , 2009 hm det där känner jag igen, kunde nog till och med lösa för ett par år sen:( edit: var iofs inte så svårt om jag kommer ihåg rätt woot, uppe kl 10? grinden hade inte slutat eller ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 10 Maj , 2009 Rapport Share Postad 10 Maj , 2009 woot, uppe kl 10? grinden hade inte slutat eller ? lol:( nyvaken faktiskt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 10 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Maj , 2009 lol:( nyvaken faktiskt blir jobbig grind idag om du inte lyckats sova på dagen då. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
matjo Postad 10 Maj , 2009 Rapport Share Postad 10 Maj , 2009 ? = -17 är det här ett av dom proven där man får poäng för att gissa eller avdrag om man svarar fel, jag förbehåller mig rätten att ta tillbaka mitt svar om det är det senare alternativet. Det är inte -17, du kan ju klura lite på det så kan du få en ledtråd senare i veckan. Du måste ju givetvis motivera svaret också. hm det där känner jag igen, kunde nog till och med lösa för ett par år sen:( edit: var iofs inte så svårt om jag kommer ihåg rätt Det är nog inte så svårt om man är ett matematiskt geni men jag tyckte att det var lite lurigt. När man löser det får man en schysst aha upplevelse iaf Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 10 Maj , 2009 Rapport Share Postad 10 Maj , 2009 blir jobbig grind idag om du inte lyckats sova på dagen då. jo:( införskaffat lite red bull iaf:-) gl idag Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 10 Maj , 2009 Rapport Share Postad 10 Maj , 2009 De tre första ettorna blir ju 3 tillsammans, och om man dubblar första siffran och multiplicerar den med -10 blir det -20. Plussar man sen på just 3 blir det -17, och då är alltså nästa tal -10+(-20)+(-17)=-47. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 10 Maj , 2009 Rapport Share Postad 10 Maj , 2009 De tre första ettorna blir ju 3 tillsammans, och om man dubblar första siffran och multiplicerar den med -10 blir det -20. Plussar man sen på just 3 blir det -17, och då är alltså nästa tal -10+(-20)+(-17)=-47. lol Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 10 Maj , 2009 Rapport Share Postad 10 Maj , 2009 lol Skönt att inlägg nr 3k för dig fick bli det ngt nördiga men ack så klassiska uttrycket. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 10 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Maj , 2009 De tre första ettorna blir ju 3 tillsammans, och om man dubblar första siffran och multiplicerar den med -10 blir det -20. Plussar man sen på just 3 blir det -17, och då är alltså nästa tal -10+(-20)+(-17)=-47. gg Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 10 Maj , 2009 Rapport Share Postad 10 Maj , 2009 De tre första ettorna blir ju 3 tillsammans, och om man dubblar första siffran och multiplicerar den med -10 blir det -20. Plussar man sen på just 3 blir det -17, och då är alltså nästa tal -10+(-20)+(-17)=-47. sjukt svort imo. gg. Eller ar det bara tRamz och jag blivit levlad? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 11 Maj , 2009 Rapport Share Postad 11 Maj , 2009 Jobba! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 11 Maj , 2009 Rapport Share Postad 11 Maj , 2009 Grattis till placeringen, synd att du inte fick en sån där fin avatar Och en fin procentkaka klonkade du också va? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 11 Maj , 2009 Rapport Share Postad 11 Maj , 2009 fotboll 4 rollz så är jag på Du ska ju väl lira EPT Barcelona? Jag har inte spelat fotboll på 2 år och är helt brutalt ur form. Men det vore awesome att spela hu fotboll mot någon som har samma förutsättningar som mig, dvs vill inte spela mot rooney eller myt4z som spelar högt och är vältränade. och NEJ ingen 4 rollz.. 4 vanliga moniez vore kul för gamblingens skull(inga ramzi glömma 400k i en taxi vanliga moniez.. utan vanliga mänskliga midstakes grinder moniesz:lol:) Känn dig utmanad herr Jelassi! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 11 Maj , 2009 Rapport Share Postad 11 Maj , 2009 Ska du lira EPT Barcelona Shahin? Från att ta en paus till att lira en dyr liveturre, trodde jag inte. Gl där och i HU mot Ramzi Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 11 Maj , 2009 Rapport Share Postad 11 Maj , 2009 Ska du lira EPT Barcelona Shahin? Från att ta en paus till att lira en dyr liveturre, trodde jag inte. Gl där och i HU mot Ramzi Om jag kvalar in så spelar jag den. Annars så gäller det att raila borden, som tex Ramzis bord och säga; "Ramzi kan du skicka mig $5 på stars? lovar att dubbla dem och skicka tillbaka" som en riktig railbird Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 11 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Maj , 2009 Du ska ju väl lira EPT Barcelona? Jag har inte spelat fotboll på 2 år och är helt brutalt ur form. Men det vore awesome att spela hu fotboll mot någon som har samma förutsättningar som mig, dvs vill inte spela mot rooney eller myt4z som spelar högt och är vältränade. och NEJ ingen 4 rollz.. 4 vanliga moniez vore kul för gamblingens skull(inga ramzi glömma 400k i en taxi vanliga moniez.. utan vanliga mänskliga midstakes grinder moniesz:lol:) Känn dig utmanad herr Jelassi! Vi kan säkert styra upp nått game Tror det är svårt att vara i sämre form än mig dock, men ska försöka komma igång lite nu när jag fått upp intresse för tennis också. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 12 Maj , 2009 Rapport Share Postad 12 Maj , 2009 Om jag kvalar in så spelar jag den. Annars så gäller det att raila borden, som tex Ramzis bord och säga; "Ramzi kan du skicka mig $5 på stars? lovar att dubbla dem och skicka tillbaka" som en riktig railbird Bara en tidsfråga innan ni upptäcker live. Bra spelat med QJ btw, urpwalphiupgqrirgh Trevligt å träffas. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 13 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 Maj , 2009 Je reste ici quelque temps, parce que je t'aime Paris Bonne nuit Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 13 Maj , 2009 Rapport Share Postad 13 Maj , 2009 Måste bara skryta med att jag fattade det där. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blow4Cash Postad 13 Maj , 2009 Rapport Share Postad 13 Maj , 2009 Stannar här ett tag eftersom jag älskar Paris (?) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jpb123 Postad 14 Maj , 2009 Rapport Share Postad 14 Maj , 2009 Är det du som är NN ? I inlägg #XX på sidan X ser det i alla fall ut så. Satt och slöläste lite dagböcker när jag plötsligt såg ett nick jag kände igen. Hittar dock ingen referens till placeringen här i tråden så det kanske är någon annan. En svensk/a är det i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 14 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Maj , 2009 Är det du som är NN ? I inlägg #XX på sidan Xser det i alla fall ut så. Satt och slöläste lite dagböcker när jag plötsligt såg ett nick jag kände igen. Hittar dock ingen referens till placeringen här i tråden så det kanske är någon annan. En svensk/a är det i alla fall. var det inte den fisken som 4betta all in med 93s och busta mot JJ? Hörde iofs att han torska all in med AK vs KQ för 8,4M stack mot den enda bra spelaren som sen vann, vilken otur. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 14 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Maj , 2009 vart och grindat 5-10 och 10-20 Omaha på aviation senaste kvällarna, har smygplussat några k totalt typ. Men imorgon är det dags för Grand Prix de Paris 10k buy in. Jag spelar dag 1a med alla andra franska superfiskar och förhoppningsvis så ska det gå som smort. Man börjar med 20k stack och 25-50 blinds med 90 min levels, så om man får ett bra bord kan det bli smask smask Vive la France! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 14 Maj , 2009 Rapport Share Postad 14 Maj , 2009 Gl gl gl! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts