RaMz Postad 8 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2009 Hur många event är det nere och runt ausiemillions? Massor med events, dom har en hemsidan någonstans, google är din vän. Jag spelar Main Event för Redkings såklart.
ulaf Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Superbra bluffläge för Erick att kallsyna med any2 där när du checkfoldar allt utom topset! Thus blixtsyn med AQ hög.
RaMz Postad 10 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2009 Nu är jag på väg till Melbourne, vi sitter i business loungen i Bangkok nu jag och Stefan Mattsson. Fick uppgradera till business för 22k bat, jag tror inte det är allt för dyrt, men förhoppningsvis värt det.
Metaddict Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 Nu är jag på väg till Melbourne, vi sitter i business loungen i Bangkok nu jag och Stefan Mattsson. Fick uppgradera till business för 22k bat, jag tror inte det är allt för dyrt, men förhoppningsvis värt det. Exakt vad uppgraderade du? Bara resan härifrån till Thailand? Runt 5K kronor iaf. Funderar på att testa nästa tripp.
RaMz Postad 10 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2009 uppgraderade från bangkok till melbourne till business. Hade redan economy premium till bangkok. Nu är vi framme iaf, helt lsut efter 21h resa, så blir sova lite så får vi hoppas att vi mår ok imorrn.
Metaddict Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 uppgraderade från bangkok till melbourne till business. Hade redan economy premium till bangkok. Nu är vi framme iaf, helt lsut efter 21h resa, så blir sova lite så får vi hoppas att vi mår ok imorrn. Ah ok.
Alexxzz Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 Hoppas du får det nice i melbourne =) /Alex
RaMz Postad 11 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2009 Fyfaaaaan va nice det är här :)
Saxofon Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 Mindre nice här hemma. kallt, rått och jävligt....
Antisk Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 Wicked kommer dit om ca 12h tror jag, men kan vara mindre är i Jakarta nu. Blir inte direkt lir i aussie utan ska kolla tennisen men funderar på lite sidospel o cg. Om jag inte blir för celebrity-shy kanske jag tom hälsar om vi syns gl i touren peace
RaMz Postad 11 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2009 ja hälsa, vi är ett helt gäng svenskar som kommer vara här så vi hittar säkert på något kul. Vi ska väl se tennisen också antar jag.
RaMz Postad 11 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2009 Nu har jag och Stema vart och käkat lite, vi var på Rockpool som är nötternas nötköttsrestaurang. Det står till och med på menyn att dom bara använder kött från 9+ kossor
gdaily Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 Det finns en snabbmatshamburgerbar på samma plan som ingången från floden (tillsammans med några andra snabbmatställen). Testa den. Alltså, de hade löjligt goda hamburgare. Ser absolut inget ut för världen, men snuskigt gott.
lfx Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 Om ni orkar gå ut och äta frukost så masa er till Degraves Street som ligger ungefär mittemot Flinders Station, massa schyssta hak där och bra atmosfär.
RaMz Postad 12 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2009 Om ni orkar gå ut och äta frukost så masa er till Degraves Street som ligger ungefär mittemot Flinders Station, massa schyssta hak där och bra atmosfär. ok, får testa någon dag. Idag körde vi den legendariska chokladfontänsfrukosten på Langham
RaMz Postad 12 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2009 Det finns en snabbmatshamburgerbar på samma plan som ingången från floden (tillsammans med några andra snabbmatställen). Testa den. Alltså, de hade löjligt goda hamburgare. Ser absolut inget ut för världen, men snuskigt gott. Du är en riktig connaisseur Ola
gdaily Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Du är en riktig connaisseur Ola Alltså testa... det såg ut som komochhjälp mig, men funderar fan om det inte är värt att åka dit bara för burgaren (och jag gillar inte burgare egentligen). Fråga Kristian på Pokerroom/bwin Jag tror att de kom trea förra året i Australiens bästa kök, tillsammans med två lyxkrogar. Kan ha fel såklart, men något sådant sjukt var det.
gdaily Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Bara för de har de säkert gått ner sig... så jag blir dumförklarad.
RaMz Postad 12 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2009 jajaja, jag får väl be Kristian visa mig stället så återkommer jag med en dom senare. Men har svårt att tro att det kan slå en 300 day aged grass fed ribeye från en 9+ kossa på Rockpool.
RaMz Postad 12 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2009 )U¤)TIUH?¤T Semester Pardon?
Haslo Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 när börjar aussie och vilken dag ska du spela?
RaMz Postad 12 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2009 när börjar aussie och vilken dag ska du spela? Tror main börjar om en vecka typ, vet ej när jag spelar.
The Grand Bark Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Dagens trådtips på 2+2: How much $$$ have you've actually Lost (as in Misplaced) before?? http://forumserver.twoplustwo.com/29/news-views-gossip/how-much-have-youve-actually-lost-misplaced-before-385418/
ulaf Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Pardon? Jag tiltar på att hela världen är i Australien och myser.
Recommended Posts