RaMz Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Jag är hemma sjuk nu sen vi kom hem från Prag och eftersom vårt kontrakt med Gnuf gått ut nu så startar jag en egen dagbok som jag kan skriva av mig i litegrann. Vaknade strax före fyra men fortfarande inte lyckats käka nåt, orkar inte laga nåt och finns inte mkt färdigt hemma. Tog 2 glas vatten och 2 vitamintabletter till frukost istället, ska försöka få sebbe att fixa käk men jag misstänker att jag måste gå själv. Även fast jag e sjuk...sån tilt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 18 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 December , 2007 Med tanke på att jag antagligen är hemma hela dagen så kan vi väl köra nån form av Ramzi in the well idag, känns som ett kul sätt att starta dagboken på... Det enda jag har planerat att göra idag är typ att kolla på Heroes från början, så jag borde vara hyffsat tillgänglig ikväll om vi säger så Ni kan fråga mig precis vad ni vill...jag kanske inte svarar på allt dock... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
petla Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Vad spelar du, vart och hur högt? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Grymt! Lycka till, kommer garanterat att följa denna Edit: Hur mycket pengar har du dragit in totalt på ditt pokerspel? Edit2: Vad ligger din bankrulle på just nu? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Nice! Detta kommer bli kul att följa! GL! - Vilka liveturrar har du planerat för den närmsta framtiden? - Vilka siter lirar du på för tillfället och vad är det främst du spelar på dessa sidor (FL/NL cg, MTT, SNG, omaha?) - Hur stor är din BR för tillfället? Heroes är nöten när man är sjuk btw! Såg hela 14 avsnitt sist jag var sjuk Lycka till! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Minns du när du körde "the well" i chatten på på ett tomt limit bord på SvS? Du gillar att bli utfrågad va? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Kommer du/ni att fixa ett nytt sponsorkontrakt? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Vad tycker du om nu 18 åriga Hayden Panettiere? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Nice=) Vilken är din största MTT-vinst? Online och live. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 18 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 December , 2007 Vad spelar du, vart och hur högt? Just nu är jag typ bust online, så måste försöka grinda ihop lite deg. Men i normala fall så spelar jag typ 5-10 och 10-20 NL cashgame och alla typer av turneringar med 200+ buy in. Ni vet ju också att jag spelat en del hög limit osv, även lite omaha ibland. Det kan variera rätt mkt vad jag spelar, men jag är bäst på turneringar... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 18 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 December , 2007 Grymt! Lycka till, kommer garanterat att följa denna Edit: Hur mycket pengar har du dragit in totalt på ditt pokerspel? Edit2: Vad ligger din bankrulle på just nu? 1. Massor, men jag har bränt massor också... 2. hemlis, men jag är inte bust och jag är inte miljardär Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 18 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 December , 2007 Det kommer bli för mlt frågor känns det som, jag blir stressad redan. Ni får tänka igenom frågorna ordentligt och ställa dom ni verkligen vill ha svar på så att det inte blir för många. tack... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 18 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 December , 2007 Minns du när du körde "the well" i chatten på på ett tomt limit bord på SvS? Du gillar att bli utfrågad va? Jag minns, jag var tiltad och uttråkad. Plus att ni som känner mig vet att jag älskar att småprata Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 18 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 December , 2007 Kommer du/ni att fixa ett nytt sponsorkontrakt? Man vet aldrig... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Ta det lugnt bara, vi alla vill se HHs och resultat . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 18 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 December , 2007 Vad tycker du om nu 18 åriga Hayden Panettiere? Hon e ganska söt. Men inget mer just nu. Kanske blri kär i henne efter nåra heroes avsnitt... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spassio Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Vad har du för intressen förutom poker och tjejer i glassögon? typ sport,bilar? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 18 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 December , 2007 Nice=) Vilken är din största MTT-vinst? Online och live. 93k usd och 56k euro Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 18 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 December , 2007 Vad har du för intressen förutom poker och tjejer i glassögon? typ sport,bilar? Från min facebook: Personal Info Activities: Living life Listening to music in bed Interests: Meeting people Sports Girls with glasses social dynamics Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spassio Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Från min facebook: Personal Info Activities: Living life Listening to music in bed Interests: Meeting people Sports Girls with glasses social dynamics Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kerremann Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 lycka till! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 18 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 December , 2007 lycka till! med? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Detta kan bli roligt att följa! Vilka spelare anser du vara vassast vid spel på ept touren? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aike Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Vem är bäst av LokeLupus, Alba21 och Johanna22? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kerremann Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 med? Pokern! duh? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts