Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
  HeyLisa säger:
Stars mår inte bra idag...

har aldrig mått bra. prova att syna all in med skithänder hela tiden, jag lovar att du kommer vinna en turre.

Jag testade en gång i 500ingen på stars att alldrig folda mot omslag om jag hade raisat och alltid lasta om det var ok stacksizes, och så öppnade jag typ 4/5 hnder per varv. Hade väl 350k på 1-2k blinds eller nått sånt, sån jävla riggad site som gynnar dåliga spel.

Postad
  RaMz säger:
har aldrig mått bra. prova att syna all in med skithänder hela tiden, jag lovar att du kommer vinna en turre.

Jag testade en gång i 500ingen på stars att alldrig folda mot omslag om jag hade raisat och alltid lasta om det var ok stacksizes, och så öppnade jag typ 4/5 hnder per varv. Hade väl 350k på 1-2k blinds eller nått sånt, sån jävla riggad site som gynnar dåliga spel.

Tell me about it..

Jag spelade warm up:en och skrev ner de större potterna:

Först får jag in pengarna med KK vs AK, A på flop.

Sen får jag in pengarna med AK mot QQ, AJT flop.

Efter det får jag in pengarna med AA mot KK pre. K på flop.

Behöver jag säga att jag bustade med AQ vs AJ pre? J på flop. Natürlisch.

Postad
  HeyLisa säger:
Tell me about it..

Jag spelade warm up:en och skrev ner de större potterna:

Först får jag in pengarna med KK vs AK, A på flop.

Sen får jag in pengarna med AK mot QQ, AJT flop.

Efter det får jag in pengarna med AA mot KK pre. K på flop.

Behöver jag säga att jag bustade med AQ vs AJ pre? J på flop. Natürlisch.

:h:

Postad

aaa, låg rätt bra till i sena 100r nyss men vart såklart ägd av stars som vanligt så nusitter jagbara och går all in i mulligan och hoppas på att busta så jag kan lägga mig i sängen och glömma att jag valt poker som yrke.

Postad
  HeyLisa säger:
Urk.. Jag vet hur det känns :(

Den här garvar jag åt, hoppas den får dig på bättre humör!

http://www.youtube.com/watc

h?v=txqiwrbYGrs

Shit, jag va tvungen att stänga av, fyfan va jobbigt för ungen, jag mådde skitdåligt för hans skull, jävligt läskigt imo :(

Postad
  RaMz säger:
Shit, jag va tvungen att stänga av, fyfan va jobbigt för ungen, jag mådde skitdåligt för hans skull, jävligt läskigt imo :(

Ja.. Stackars barn. Men lite roligt var det väl.. Vafan, nu känner jag mig som en hemsk människa som garvade :cry:

• Skapa nytt...