Gå till innehåll

The life of RaMz

RaMz

Recommended Posts

• Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nuuuu mår inte siten bra! Var plus 10k som mest på omahan, men nu så har jag torskat i princip alla all ins senaste 2 timmarna och är tillbaka på even. Sjukt att man ska torska 9-10k utan att vinna en enda all in, det är ju ändå typ flipsi snitt. Hade 2 stora hu potter som var på 4k där låg riktigt riktigt bra till men torskade båda jävligt oturligt. Men som sagt så var jag jävligt run good innan, borde plussat kanske 3-4k iaf men nu är jag even igen efter 6 timmar 5-10 omaha grind :(

Men jag har fått massor med sånna där poäng iaf :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fett skön dag idag! Vi hyrde en båt ner i hamnen med tillhörande skipper för dagen och cruisade omkring längs kusten och stannade till lite här och där och badade samt drack rose. Dom hade bokat bord åt oss på en sjukt bra fiskrestaurang där dom kom ut med en mindre båt och hämtade in oss till restaurangen från den andra båten :) Sjukt mysig dag och tagit lite bilder och filmat o så, slänger upp om det blev några bra bilder.

verkar även som att jag kommer få en hel del tv-tid i kommande wsop avsnitt då jag fått 2 mail av espn där dom undrar diverse saker om mig som jag antar att kommentatorerna ska spotta ur sig :) Ska bli kul att se!

Imorrn åker vi till Barcelona, verkar vara dåligt med bra flyg så vi undersöker möjligheten att kanske åka helikopter eller privatjet där, men får se hur mkt dom vill ha för det. Backup planen är väl att bila dit, tror det är ca 50 mil.

Länk till kommentar

fett skön dag idag! Vi hyrde en båt ner i hamnen med tillhörande skipper för dagen och cruisade omkring längs kusten och stannade till lite här och där och badade samt drack rose. Dom hade bokat bord åt oss på en sjukt bra fiskrestaurang där dom kom ut med en mindre båt och hämtade in oss till restaurangen från den andra båten :) Sjukt mysig dag och tagit lite bilder och filmat o så, slänger upp om det blev några bra bilder.

verkar även som att jag kommer få en hel del tv-tid i kommande wsop avsnitt då jag fått 2 mail av espn där dom undrar diverse saker om mig som jag antar att kommentatorerna ska spotta ur sig :) Ska bli kul att se!

Imorrn åker vi till Barcelona, verkar vara dåligt med bra flyg så vi undersöker möjligheten att kanske åka helikopter eller privatjet där, men får se hur mkt dom vill ha för det. Backup planen är väl att bila dit, tror det är ca 50 mil.

Ah helikopter eller privatjet... Fan vad flottigt. Inga flyg? Äh vi hyr en helikopter. :shock:

Länk till kommentar

Jag tog faktiskt tåget mellan Cannes och den spanska gränsen i somras. Kändes som en badbeat när jag fick reda på att jag inte kunde flyga sträckan men det var faktiskt riktigt fett att åka det tåget, som föjlde rivieran en bra bit (var alltså helt fantastiskt bra utsikt från kupén), och kolla in de extremt fräscha lyxhusen som låg längs kusten. Har även åkt bil mellan Cannes och Spanien ett antal gånger men det är inte alls lika fint så jag rekommenderar verkligen tåg om ni har möjlighet.

Om ni är intresserade tog tåget iaf fyra h till Montpellier och sen en och en halv h till gränsen (Perpignan) varifrån det endast är tio mil till Barcelona. Kostade 60 euro.

Länk till kommentar

privatjet>helikopter>bil>kollektivt. skön utveckling :)

Ja eller hur! Vilket jävla snik....

Skulle få ett pris imorrn bitti av ett privatbolag, men om det inte går på under 1k per skalle så är dte nog inte intressant, vilket jag inte kan tänka mig. Så blir antagligen bil.

Länk till kommentar

Ja eller hur! Vilket jävla snik....

Skulle få ett pris imorrn bitti av ett privatbolag, men om det inte går på under 1k per skalle så är dte nog inte intressant, vilket jag inte kan tänka mig. Så blir antagligen bil.

Räkna med typ 50-100k för privatjet. Så 10-20k / skalle :-)

Länk till kommentar

4a pers. Men som sagt antagligen inte aktuellt då det säkert kostar en hel del, men om det går att åka helikopter för 500 euro var så slår vi nog till blixt!

Kolla denna sidan (http://bizjet-finder.com/), 12.00 imorgon går det och fixa för 4800€. Helikopter är väl förhållandevis billigt, kostar det inte typ 10k SEK / flygtimme?

Länk till kommentar

jasså, du rökte med esfandiari? berätta lite mer om det! pratade han bara om hur mycket han saknade laak eller flippade han och ville såga av dina ben (han är ju trollkonstnär trots allt). vad röktes och hur röktes det? all info är av intresse! :mrgreen:

Första inlägget på forumet...det där låter som du kommer från aftonbladet och vill göra scoop :-)

Länk till kommentar

haha, jag misstänkte att det skulle påpekas att det var mitt första inlägg här på forumet. tyckte även det var ironiskt att första gången jag orkade skriva något var när det handlade om cannabis. jaja, vad annat kan en stoner göra?

nja,... mer *min ramzi partypuffar* *blir våt i byxan*

nemen! ramz egna lilla fanboy projicerar sina egna tankar om ramzi på mig! gulligt!! men du, var inte orolig... det verkar finnas gott om sådana här på forumet.

(bespara mig kontringar om att jag är en ut av dom, tack).

hur mycket av mitt inlägg handlade om ramzi skulle du uppskatta? du kanske missade att det hela handlade om antonio, inte ramzi? hade du hävdat att jag blev våt i byxan av att läsa att antonio rökte så hade det varit lite mer förstårligt, men nu framstår du bara som en idiot :(

jag har alltid "vetat" att laak röker, det märker man på hans personlighet. pga hans nära vänskap med antonio har jag alltid misstänkt att antonio också röker och nu fick jag det bekräftat. hade varit kul med en lite mer detaljerad berättelse av kvällen! that's all.

för att inte gå allt för mycket OT:

RaMz - trevlig blog. har läst från början till slut. kul med mycket HH's, bilder och trip reports. uppmärksammade dig på detta årets aussie millions och såg att du hade blog här.

som tack för underhållningen!

Länk till kommentar

• Skapa nytt...