Bluwajt Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 Saknar "Årets sämsta levlare". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 Saknar "Årets sämsta levlare". Softish? Jag hoppas fan att han levlade allihopa i limit-tråden. Annars är det verkligen sorgligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gahlster Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 Saknar "årets mest förvirrade tråd". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 Softish?Jag hoppas fan att han levlade allihopa i limit-tråden. Annars är det verkligen sorgligt. Tänkte främst på Klykas db. edit: Kanske punks också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 Saknar "årets mest förvirrade tråd". Det måste ju vara mange89s (eller vad han heter) tråd om han ska starta ett företag för att antingen kunna betala skatt på skattefria vinster eller möjligtvis komma undan invandrares krav på att han ska arbeta. Det tog ju flera sidor innan någon förstod vad han frågade efter. grattis till 1000 inlägg förresten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 Mest jobbiga/patetiska postare vore en skön kategori. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 Vad gäller btw? Ska man skapa en egen tråd om man kommer på ett bra ämne eller ska man posta här och vänta på att greg ska göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiggr Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 Årets well rilleg Årets trevligaste postare heltok Kanske kan lägga till årets film? Har inte sett så många men conspiracys senaste var vettig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FreePlopp Postad 21 December , 2007 Rapport Share Postad 21 December , 2007 Årets signatur: Vem har haft den bästa signaturen under årets gång? Min sign. är inte rolig, men ack så betydande. Jag deltar inte i Signaturtävlingen. Jag nominerar: ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 22 December , 2007 Rapport Share Postad 22 December , 2007 Årets signatur: Vem har haft den bästa signaturen under årets gång? Min sign. är inte rolig, men ack så betydande. Jag deltar inte i Signaturtävlingen. Jag nominerar: ? Jag tror det tyvärr inte finns en signaturtävling. Då hade jag antagligen nominerat Hata:s hjortkommentar eller någon av mina. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 22 December , 2007 Rapport Share Postad 22 December , 2007 Eftersom poker är ett spel, så måste vi ju ha Årets Gambler och då går min röst till HTHRD (tror jag han hette) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 22 December , 2007 Rapport Share Postad 22 December , 2007 Den som postat mest bokstaven "e" under 2007 måste ju få ett erkännande också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FreePlopp Postad 29 December , 2007 Rapport Share Postad 29 December , 2007 Här händer det lika mycket som med snöskottningen i december 2007. Det finns ingen snö, och inget att skotta. Kom igen nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gregcadillac Postad 30 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 December , 2007 Nej, nu får jag ta o ordna upp det här snart. Väntar bara på att orken ska infinna sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gahlster Postad 2 Januari , 2008 Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 Nej, nu får jag ta o ordna upp det här snart. Väntar bara på att orken ska infinna sig. Hoppas det blir snart, sugen på att rösta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FreePlopp Postad 11 Januari , 2008 Rapport Share Postad 11 Januari , 2008 Lägg ner skiten nu. Det är redan den 11e, och jag har sett många trådar från det nuvarande året som kommit, och sedan gått förbi föregående års poster. Kvalitén har höjts ett snäpp, och det är inte längre kul att rösta om något förlegat. Skepp O'hoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 20 Februari , 2008 Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 Kom på en ny kategori: 2007 års mest ambitiösa pf-projekt som rann ut i sanden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts