ulaf Postad 30 Juli , 2009 Rapport Postad 30 Juli , 2009 Very true. Fan vi får shapea upp oss ulfie, backa var ju skittråkigt. Om det ändå vore tråkigt, det är fan olidligt och självmordstankeframkallande! Citera
padrinosftw Postad 30 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 30 Juli , 2009 Om det ändå vore tråkigt, det är fan olidligt och självmordstankeframkallande! Mm insåg felet i ordvalet. Tråkigt är det sista det är. Citera
padrinosftw Postad 30 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 30 Juli , 2009 Cashgame var också kul! Lägger ner helt nu för kvällen. Players: PerlfcOAK (EUR 74,99 in seat 1) ERGYN (EUR 102,97 in seat 2) Hakri-Iiro (EUR 160,06 in seat 3) LDKBONESAW (EUR 141,47 in seat 4) hemdhes (EUR 100,00 in seat 5) Podfartilo (EUR 100,13 in seat 6) Dealer: hemdhes Small Blind: Podfartilo (0,50) Big Blind: PerlfcOAK (1,00) ERGYN was dealt: - ERGYN Raise (3,50) Hakri-Iiro Call (3,50) LDKBONESAW Fold hemdhes Fold Podfartilo Fold PerlfcOAK Call (2,50) Flop - - PerlfcOAK Check ERGYN Check Hakri-Iiro Check Turn - - - PerlfcOAK Bet (8,25) ERGYN Call (8,25) Hakri-Iiro Fold River - - - - PerlfcOAK Bet (27,50) ERGYN Call (27,50) PerlfcOAK shows: - (a full house, queens full of jacks) ERGYN didn't show: - (a straight, ace high) PerlfcOAK wins: EUR 79,50 (with a full house, queens full of jacks) Rake: EUR 3,00 Citera
jorpa Postad 31 Juli , 2009 Rapport Postad 31 Juli , 2009 Cashgame var också kul! Lägger ner helt nu för kvällen. Players: PerlfcOAK (EUR 74,99 in seat 1) ERGYN (EUR 102,97 in seat 2) Hakri-Iiro (EUR 160,06 in seat 3) LDKBONESAW (EUR 141,47 in seat 4) hemdhes (EUR 100,00 in seat 5) Podfartilo (EUR 100,13 in seat 6) Dealer: hemdhes Small Blind: Podfartilo (0,50) Big Blind: PerlfcOAK (1,00) ERGYN was dealt: - ERGYN Raise (3,50) Hakri-Iiro Call (3,50) LDKBONESAW Fold hemdhes Fold Podfartilo Fold PerlfcOAK Call (2,50) Flop - - PerlfcOAK Check ERGYN Check Hakri-Iiro Check Turn - - - PerlfcOAK Bet (8,25) ERGYN Call (8,25) Hakri-Iiro Fold River - - - - PerlfcOAK Bet (27,50) ERGYN Call (27,50) PerlfcOAK shows: - (a full house, queens full of jacks) ERGYN didn't show: - (a straight, ace high) PerlfcOAK wins: EUR 79,50 (with a full house, queens full of jacks) Rake: EUR 3,00 Varför raisade du inte turn. Eller jag vet varför du inte gjorde de, men när jag tänker efter, varför inte bara få in pengarna ? Ligger färg bl.a Fast jag vet inte vilken image du hade, eller hur spelet på den nivån funkar Citera
jensax Postad 31 Juli , 2009 Rapport Postad 31 Juli , 2009 http://jhub3000.livejournal.com/84368.html Om table selection i sngs... Läs gärna hans senaste inlägg och så struntar du i extremeturbos. Inte orkat läsa hela, men han har ju självklart rätt i det han säger. Men grejen är ju att det kanske bara är 4 spelare på hela nätverket som ens skulle gå break even på ongame ftp eller stars, så värdet finns där. Sen låter det ju som att stukturen superturbo skulle vara extrem, men den är inte nära samma som extream på tex ftp där det bara är 10 bb inköp. Här är det normalstack och något snabbare blindshöjningar, nästan exakt som ongames turbos. Citera
MJ Postad 31 Juli , 2009 Rapport Postad 31 Juli , 2009 http://jhub3000.livejournal.com/84368.html Om table selection i sngs... Läs gärna hans senaste inlägg och så struntar du i extremeturbos. Nu har jag denna och jag tyckte den var mycket intressant. Även början om varians gav en del. Citera
padrinosftw Postad 31 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 31 Juli , 2009 Lol, det slutar inte heller. De fintade mig i början av dagen med lite medflyt men nu är det som vanligt, AA mot 93s ai pre torsk i 50e osv osv osv... Ska lira klart de här setet sen lägga ner. Herregud. Citera
petla Postad 31 Juli , 2009 Rapport Postad 31 Juli , 2009 Spelar du nåt sng-race? Jag tänkte prova Devilfish kanske snart har du kört där? Lider med dig men B2B-monstret kan vara förjävligt ibland Citera
padrinosftw Postad 31 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 31 Juli , 2009 Lol, torskade precis JT mot J7 på JT3 bräde all in på flopp för monsterpott. Inge färgdrag eller något. Citera
padrinosftw Postad 31 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 31 Juli , 2009 Bara för att klargöra så är jag snart gul. Citera
Hittapengarna Postad 31 Juli , 2009 Rapport Postad 31 Juli , 2009 Vet inte hur seriös du är men sluta spela så känns allt bättre imorgon kanske? Citera
padrinosftw Postad 31 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 31 Juli , 2009 Är inte så farligt, hade bara 3500€ på pokerkontot, är inte direkt så att jag inte har mycket pengar annars men det mesta är ganska låst just nu.. Har iaf så jag klarar mig ett par månader men då blir det inge mer poker, därav adios. Gulgulgul.. Citera
Skumdum Postad 31 Juli , 2009 Rapport Postad 31 Juli , 2009 Jag vill verkligen inte säga för mycket när du antagligen mår rätt dåligt, men... Herregud, människa, Entraction. Phil Ivey hade lagt av med pokern efter att ha spelat där mer än ett år. Mig knäckte riggserverhelvetet totalt för ett par år sedan och jag har aldrig tittat tillbaka sedan dess. Citera
rAilFISH Postad 31 Juli , 2009 Rapport Postad 31 Juli , 2009 Jag vill verkligen inte säga för mycket när du antagligen mår rätt dåligt, men... Herregud, människa, Entraction. Phil Ivey hade lagt av med pokern efter att ha spelat där mer än ett år. Mig knäckte riggserverhelvetet totalt för ett par år sedan och jag har aldrig tittat tillbaka sedan dess. men lägg ner bara? Citera
Skumdum Postad 31 Juli , 2009 Rapport Postad 31 Juli , 2009 men lägg ner bara? Står för det där till 1000%. Citera
padrinosftw Postad 31 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 31 Juli , 2009 Jag vill verkligen inte säga för mycket när du antagligen mår rätt dåligt, men... Herregud, människa, Entraction. Phil Ivey hade lagt av med pokern efter att ha spelat där mer än ett år. Mig knäckte riggserverhelvetet totalt för ett par år sedan och jag har aldrig tittat tillbaka sedan dess. Alltså, du får tro vad du vill men personligen förstår jag inte vad de skulle få ut av att rigga sidan. Mår skitdåligt över de här två dagarna men imo är det mitt eget fel samt en överjävlig varians. Är ändå halvnöjd att det inte gått åt på tiltskottning eller liknande. Visst att det varit onödigt att spela superturbos men det finns ju inget lir på vanliga eller turbos så har inte direkt haft något val om jag nu velat spela "mitt" spel. Nu är jag ju inte riktigt gul, (hämtade tillbaks väldigt lite iaf nu på slutet) har 921€ på kontot + de 675€ som jag får tillbaks i mvb. Grejen är väl att jag behöver casha ut en del av de samt gå ner i nivå till endast 10€ och 25€ om jag nu orkar fortsätta spela. Citera
Skumdum Postad 31 Juli , 2009 Rapport Postad 31 Juli , 2009 Kan ju klargöra att jag inte menar att det är riggat till någons fördel. Bara för mycket actionflops o.s.v... Citera
Haslo Postad 31 Juli , 2009 Rapport Postad 31 Juli , 2009 tråkigt. Denna är ju på top3 av mina favoritDB just nu. Fortsätt skriva imo Citera
punkis Postad 31 Juli , 2009 Rapport Postad 31 Juli , 2009 Kan ju klargöra att jag inte menar att det är riggat till någons fördel. Bara för mycket actionflops o.s.v... Precis, Detta kan INGEN förneka.... Citera
padrinosftw Postad 31 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 31 Juli , 2009 Kan ju klargöra att jag inte menar att det är riggat till någons fördel. Bara för mycket actionflops o.s.v... Precis, Detta kan INGEN förneka.... Respekterar era åsikter, men inget riggsnack här tack. (= Citera
padrinosftw Postad 31 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 31 Juli , 2009 Yey, 50e, höjer från knappen första nivån till 75 med AKs, sb synar, bb ai för 1,5k jag synar, sb synar. SB: K5o, BB: AQo. Bräda: 5-x-x-x-x. Israeler kan tydligen läsa framtiden. tråkigt. Denna är ju på top3 av mina favoritDB just nu. Fortsätt skriva imo Tack så mycket! Blir nog inte så mycket pokerrelaterat om jag fortsätter, men något ska det väl bli. Citera
-xfx- Postad 31 Juli , 2009 Rapport Postad 31 Juli , 2009 Ett tips är att slänga glas från fönstret, funkar bra aaah det måste jag bara testa Edit: Tråkigt med två äckeldagar padrinos, hoppas du tar en paus och kommer tillbaka nån gång. Edit2: Skulle spara dom där sista slantarna och inte spela närmsta dagarna. Citera
Bluwajt Postad 31 Juli , 2009 Rapport Postad 31 Juli , 2009 Står för det där till 1000%. stackars dig Citera
Skumdum Postad 31 Juli , 2009 Rapport Postad 31 Juli , 2009 stackars dig Tack, mår bra numera. Citera
Recommended Posts