Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

:heart: till dig ju! Hoppas det vänder

 

Ty bluwey, ville bara få det bekräftat (=

 

Kräftskiva vart det, men inte den planerade då chefen på tillfälliga jobbet var där så hade inte kunnat dricka. Drog ut till bushen med lite random polare, alltid kul att se lite skillnader. Ena killen drog i sig inte mindre än litern starksprit (whiskey, vodka, tequila you name it) och det var tydligen standard för honom. Ramlade ett par tusen gånger och gjorde bort sig så rejält så att ändå en åkersberga-reg blir chockerad :) Vart någon form av poolparty där ändå och vart jävligt kul, behövde de verkligen efter noll social kontakt på flera dar.

 

Gratz till mr Svante än en gång, rätt sjuka cash (=

Konichuwa!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Bara en ful grej jag fick höra om ikväll:

 

Sitter på en högjudd klubb med några norska tjejer och polare, man är helt hjärndöd som vanligt:

 

(Hon pratar på norska men jag skriver på svenska obv)

Hon: vi ska ha en stor förfest på fredag eftersom vi drar på lördag, kan inte ni komma då? (det blev såklart aldrig av)

Jag: Sure, sounds sweet.

Hon: Kan inte du prata på svenska istället?

Jag: But I dont understand norwegian

Hon: (fortfarande på norska) Men vi har pratat i en halvtimma och du har ju förstått allting, men svarat på engelska? Du förstod ju uppenbarligen vad jag sa precis nu?

Jag: Sorry, got to be a missunderstanding, I've never understand a word of norwegian in my life.

 

 

 

Smart kille.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var ju skitkul :D

 

Lets edit then :)

 

 

Btw, fick tillbaks 875€ i mvb as expected, men istället för 150€ så fick jag 480€ från vad jag antar måste vara Sng leaderboard, men hittar inget mer i listan än de 150€ från high-listan. Skumt, men jag klagar inte. Är väl 24h's sätt att återbetala för mina dåliga dagar, helt rätt isf imo (=

 

Edit: såg nu att det var en user transfer, inte sng leaderboard. Que liksom!? :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lets edit then :)

 

 

Btw, fick tillbaks 875€ i mvb as expected, men istället för 150€ så fick jag 480€ från vad jag antar måste vara Sng leaderboard, men hittar inget mer i listan än de 150€ från high-listan. Skumt, men jag klagar inte. Är väl 24h's sätt att återbetala för mina dåliga dagar, helt rätt isf imo (=

 

Edit: såg nu att det var en user transfer, inte sng leaderboard. Que liksom!? :h:

 

När får man sng-leaderboarden utbetald? Tror fortfarande inte jag fått mitt pris där och utbetalas det till pokerkontot eller baskontot? Ska nog byta b2b-sjat så orkar inte casha ut innan jag fått allt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När får man sng-leaderboarden utbetald? Tror fortfarande inte jag fått mitt pris där och utbetalas det till pokerkontot eller baskontot? Ska nog byta b2b-sjat så orkar inte casha ut innan jag fått allt.

 

Tror det normalt är den tredje varje månad, men förra vart det försenat så är inte säker. Vilken spelar du på nu och vad ska du byta till?

 

Spela bara ett race och klonka EMOP paket....

Tror det gäller hela b2b att vinnarna i sit&go leaderborden vinner EMOP malta paket!

 

Hm, inte sett något om det, är det både cash+EMOP isf?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En helt okej lång session där jag tyvärr tappade koncentrationen mot slutet. Hade en hel del flyt där ett tag också men den dåliga början och det såsiga slutet gjorde att det blev ett miniplus endast. Ändå helt okej så länge jag får in mycket games, leder fortfarande high leaderboard och på 14:e plats på middle.

 

w221kw.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

 

 

Btw, fick tillbaks 875€ i mvb as expected, men istället för 150€ så fick jag 480€ från vad jag antar måste vara Sng leaderboard, men hittar inget mer i listan än de 150€ från high-listan. Skumt, men jag klagar inte. Är väl 24h's sätt att återbetala för mina dåliga dagar, helt rätt isf imo (=

 

Edit: såg nu att det var en user transfer, inte sng leaderboard. Que liksom!? :h:

 

Skitskumt, men jag tackar inte nej. Önskar bara att jag visste vem det var så jag kunde tacka denna vänliga själ

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska sätta upp lite rimliga mål för månaden, mycket möjligt att jag ändrar de allt eftersom när jag märker hur mycket tid jag får över till spelande:

 

Vip poäng: mellan 8,2k och 13k

Hittills: 1342

 

Sng leaderboard middle: >3k, runt 15-20 plats (beroende på hur det går på high)

Hittills: 451 poäng, 16:e plats

 

Sng leaderboard high: >3,5k, topp 7 placering

Hittills: 499 poäng, 1:a plats

 

Vinster på själva spelet: Spelar ingen roll så länge de andra målen fylls, men helst >b/e :)

Just nu: +€650

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska sätta upp lite rimliga mål för månaden, mycket möjligt att jag ändrar de allt eftersom när jag märker hur mycket tid jag får över till spelande:

 

Vip poäng: mellan 8,2k och 13k

Hittills: 1342

 

Sng leaderboard middle: >3k, runt 15-20 plats (beroende på hur det går på high)

Hittills: 451 poäng, 16:e plats

 

Sng leaderboard high: >3,5k, topp 7 placering

Hittills: 499 poäng, 1:a plats

 

Vinster på själva spelet: Spelar ingen roll så länge de andra målen fylls, men helst >b/e :)

Hittills: +€650

 

FYP

 

GL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...