Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Me, on the weekends....

 

tumblr_n0nlafDvLd1sud16so1_500.gif

 

Dagens kost:

 

Kebabpizza

Entrecote, sallad och grönpepparsås

Glass med hallon

Delicatoboll och fudge brownie

 

Lyckas bli hungrig igen nu på kvällen trots att enda kaloriförbrännande aktiviteten var en timmas basket på eftermiddagen så jag tryckte i mig två knäckemackor med utgången levergurra.

 

Imorgon blir det litervis av rödvin, egentligen för att fira en barndomsvän men antagligen i smyg för att dränka sorgen efter Liverpool-matchen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Me, on the weekends....

 

tumblr_n0nlafDvLd1sud16so1_500.gif

 

Dagens kost:

 

Kebabpizza

Entrecote, sallad och grönpepparsås

Glass med hallon

Delicatoboll och fudge brownie

 

Lyckas bli hungrig igen nu på kvällen trots att enda kaloriförbrännande aktiviteten var en timmas basket på eftermiddagen så jag tryckte i mig två knäckemackor med utgången levergurra.

 

Imorgon blir det litervis av rödvin, egentligen för att fira en barndomsvän men antagligen i smyg för att dränka sorgen efter Liverpool-matchen.

 

Snygg antijinx. Själv lastar jag på DnB Arsenal till 2,37

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snygg antijinx. Själv lastar jag på DnB Arsenal till 2,37

 

Här spelas Arsenal rakt av till 3,30 (= Är megapessimistisk inför den här matchen. Vad händer med skadeläget? Sakho har varit borta hur länge som helst, likaså Enrique! Agger har jag inte hört någon timetable på och Glens skada framstår som mycket märklig och snarast som en ursäkt för den vidrigt usla formen han haft i år. Det är sån otrolig misär att vi startar med Cissokho (mest obv) men dessutom är vårat mittlås skräck. Att Flanagan (som väl presterar över sin egentliga förmåga) är den man minst är orolig för säger väl allt.

 

Suarez och Sturridge kommer inte prestera konstant på den här nivån länge till känns det som även om dom mer än gärna får motbevisa mig. Coutinho har visat sig vara sådär tråkigt brasilianskt ojämn (magisk mot Everton, horribel i matchen efter och innan). Hendo får inte chansen att briljera på samma sätt när han måste ta den defensiva rollen då Gerrard (Aston Villa-matchen..) uppenbarligen inte kan axla den och lätt hamnar i någon kompensationsroll som varken blir bu eller bä där vi verkligen behöver ett "bä" sas...

 

0-2 och Starfitters patenterade fosterställning på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tar på mig den misreaden med glädje gott folk!

Visst var det lite tillfälligheter att man fick det övertag man sen tog till vara på men väldigt nöjd med matchen såklart. Satt och vrålade av glädje konstant för mig själv i första halvlek och andra halvlek var bara rakt igenom mysig. Roligast av allt är att Sterling fortsätter att motbevisa mig gång på gång, han har verkligen varit riktigt bra den här säsongen och hade varit icing on ze cake med att kröna dagens insats med ett hattrick.

 

Träna på tom mage nu som straff för gårdagen sen blir det glädjedrickandes, trevlig lördag på er PF!

 

2w7mqkh.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så jävla underbart! Fatta inte vad som hände där första 20. Borde varit 6-0 egentligen.

 

Att Sterling gör två mål trots att han kan vara sämst på att avsluta i hela PL visar på att allt stämde.

 

Håller med men måste flika in att Coutinho är imho många resor värre avslutare än den gode Raheem (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Löjligt vad bra jag mår idag, konstant ler och studs i steget. Träningspasset satt som en smäck och hem och dra på musik på högsta volym och dansa runt för mig själv i huset. Halkade i duschen vid ett ytterst avancerat move men hoppade leende upp direkt igen. Musiken låter bättre än någonsin och den tråkiga köttfärsen var hur god som helst.

 

One time att kvällen inte blir antiklimax nu bara ((((=

 

large.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kygo är mysig såklart (=

 

Föga överraskande uppstod det förväntade antiklimaxet igår då mina kära vänner inte ville som jag och istället för att få träffa min Cara-liknande väninna som är underhållning personifierad på Berns så vart det ett mer närliggande alternativ som är så trött att det är löjligt.

 

Men det gör inte så mycket då jag vaknar upp i samma mode som jag hade igår. Ska dessutom äta god mat och dricka god dryck ikväll hos mig med lite gamla vänner som jag träffar sällan numer samt har lite roliga planer framöver.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kygo är mysig såklart (=

 

Föga överraskande uppstod det förväntade antiklimaxet igår då mina kära vänner inte ville som jag och istället för att få träffa min Cara-liknande väninna som är underhållning personifierad på Berns så vart det ett mer närliggande alternativ som är så trött att det är löjligt.

 

Men det gör inte så mycket då jag vaknar upp i samma mode som jag hade igår. Ska dessutom äta god mat och dricka god dryck ikväll hos mig med lite gamla vänner som jag träffar sällan numer samt har lite roliga planer framöver.

 

ensam-utgång ftw

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Söndagen vart, som förväntat, bättre än lördagen. God mat, god dryck, gott sällskap. Ett väldigt pratglatt och tänkande sådant vilket var en härlig omväxling. Satt uppe och pratade med ena tjejen till 6 då kvällen avslutades med att fylla våran sovande väns kläder med överblivna räkor. Både han och mitt hus luktade förstås förträffligt hela måndagen. Att besöka den lokala tatueringsstudion på deras måndags drop in tid var väldigt aktuellt där runt 5-snåret men inte lika aktuellt vid uppvaknandet, hur sugna de andra än låtsades vara.

 

Måndagen var zombie mode från start till mål, utöver ett träningspass vid 22. Hem, däcka, sova 14h. Tvinga sig ur sängen för att gå 2km för att hämta ett bilbatteri (obv var bilen inte aktuell pga just detta), kånka 2km hem med det (tungt var det), inse att verktygslådan är utlånad, gå 2km för att hämta kemtvätt och handla, 2km hem igen med alla möjliga påsar som var alldeles för tunga och obekväma att bära. Laga burgare, somna på soffan i 3h i misärställning och vakna tröttare än någonsin. Tar träningsledigt idag :(

 

tumblr_msbhc9mR0o1ssmjh5o1_500.gif

 

Garvade åtminstone väldigt gott åt den här gamle Arrested Development godbiten:

 

 

 

xbgs34.jpg

wcjm1c.jpg

vi39yx.jpg

 

 

 

 

ensam-utgång ftw

 

Det var hörlursbristen som hindrade mig från att sätta mig och åka kommunalt i 45 min :(

 

Tommys? :)

 

Nope! Hint: Täby

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska egentligen på Sonar både idag och imorgon men vaknar upp med feber och halsont så funderar på att vaska dag 1 och trösta mig med delicatobollar i plural. Pälsmössa, kanintofflor, pj's samt myströja var min sängklädsel under min orimliga 3h nap där jag inte ens kommer ihåg att jag gick till sängen. Väcks av att det ringer på dörren och med min mullvadsblick ser jag en person som ser ut som Tobias Fünke räcka över ett blommogram till mig.

 

v2w0.jpg

 

Ingick även en liten teddy också som blir min nya grindkamrat

 

282l0mc.jpg

 

I ain't even mad, friendzoned av okänd eller inte så är det kul att någon tänker på en (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hög på socker och febersjuk sitter jag med min nya grindmate Cara Bear och njuter av Rising Stars NBA game och känner mig väldigt nöjd som vände ett 20k back till ett 40k kr grönt ikväll istället för att gå ut. Spelade långt ifrån optimalt och turade bland annat in en 20k pott med 99vKK ai pre (=

 

2ldfuhv.jpg

 

Med det sagt så är jag megapepp på den stundande morgondagen även om dragplåstret Paul Kalkbrenner ställde in i sista sekund.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenix PF, degade in lite på party poker för två veckor sen och fick kontot låst blixtens blixt för att de behövde dokument osv i vanlig ordning. Skickade in det dagen efter och har sen dess inte fått något svar på dom 12 mejl jag har skickat till alla deras kontaktadresser.

 

Inte ska jag behöva ringa deras internationella nummer väl? Min röst är obefintlig för stunden pga sjukdom :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...