Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Grym spellista, var lite allt möjligt på den :D tyty

 

Kul att den uppskattas!

 

alla nbamatcher läggs upp av en grym herre på tpb i 720p. go okc, ville börja följa ett lag i tidiga dec, hittade okc och tyckte bäst om deras spel, grymt nöjd med valet och har sett alla matcher =)

 

Då var du med om KD's januari, grattis! Superhuman...

 

lvIttbS.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En shonne ska komma och värdera mitt hus imorgon och lite annat meck+träning, möjligtvis lite sociala åtaganden osv, så får se om det blir något spel men jag har en bra feeling på att det är en bra månad det här. 8-)

 

Sett ikapp True Detective, nedrans så bra det är just nu. :ola:

 

Fotografiska på lördag, hade stört kul där senast i min villervalla så jag har höga förväntningar på nytt :|

 

Någon som vet när Boss stänger ner? Mailade opoker men fick svar från någon skum sportskille som inte verkade kopplad just till sidan som sa att det inte skulle stängas ner öht :-?

 

Stört sugen på nya tatueringar :o

 

Stagnerat totalt med estetiska resultat från kost/träning :(

 

Det var allt från mig för den här gången, bidra gärna med info angående boss som sagt!

 

green_oh_totoro.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Någon som vet när Boss stänger ner? Mailade opoker men fick svar från någon skum sportskille som inte verkade kopplad just till sidan som sa att det inte skulle stängas ner öht :-?

 

Frågade RedBet idag. Verkar som om ingen vet. Han sa att dom håller på att avveckla men lär ta några månader.

 

Bara att suga ut så mkt som möjligt medan de fortf går :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag såg just fotografiska-eventet på RA. vilken lineup! trevlig kväll! :)

 

Omar feat. Stevie Wonder - feeling you (Henrik Schwarz remix)

 

Frank Wiedemann & Ry Cuming - Howling (Âme remix)

 

Oja det kommer bli löjligt skoj, du får pallra dig upp någon gång!

 

Schwarz och Âmes b2b-set är ju huvudgrejen men får jag höra Time under mitt besök kommer jag bli mycket nöjd...

 

Pachanga Boys - Time

 

Frågade RedBet idag. Verkar som om ingen vet. Han sa att dom håller på att avveckla men lär ta några månader.

 

Bara att suga ut så mkt som möjligt medan de fortf går :)

 

Tack för svar! Andra kvartalet är det enda jag har läst och det var ju från den ursprungliga rapporten om att dom skulle stänga ner. Vi får se helt enkelt.

 

Aren't we all.

 

Jaaa....

 

Dja, då vaknar man på morgonen och får höra att sängkamraten har en pokervän, gissa vem?

 

Nyfiken i en strut här på morgonkvisten. Om du kan göra det här till en gissningslek för mig skulle jag bli mycket nöjd. Helst inte en rebus dock, är supersvag på sådana.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nyfiken i en strut här på morgonkvisten. Om du kan göra det här till en gissningslek för mig skulle jag bli mycket nöjd. Helst inte en rebus dock, är supersvag på sådana.

 

Ja nu får man väl ta på sig dumhatten, jag vet faktiskt inte vad hon heter och hon tog en taxi härifrån imorrse, vi kan väl kasta in den info vi har så ser vi var vi landar!

 

Inledningsvis så var vi båda extremt jävla dragna igår, ingen minns hur vi kom hem till mig eller hur vi träffats, sen dyker det klassiska samtalet upp på morgonen: "Vad pluggar du då?" hon plugga iaf till dansös i stockholm. Jag kom inte på någon vettig lögn så outar att jag spelar poker varpå hon säger att hon känner en pokerspelare i stockholm. Snappar ju direkt Padrinos varpå hon ser förvirrad ut och drar en xxx xx (antar du inte vill ha irl namnet outat? :) )

 

anyways, jag tycker det är fantastiskt roligt och ligger och fnittrar som en 14årig tjej ett tag, men mer än så har jag inte, försökte kolla namn via hennes mobilnummer men det var dolt så ingen hjälp där heller, happy hunting!

 

Utseende så var hon blond och söt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det sjuka är att jag hann bli svartsjuk, jumped to conclusions att det var en fd kk/bff som jag tappat kontakten med som studerar i Lund numer. Med det sagt tror jag att jag klurat ut vem det är nu, men namn säger dig såklart ingenting. Posta bild här/skicka i PM så får vi se om det stämmer?

 

Har ta mig tusan ingen bild! Får väl försöka hitta henne ikväll igen så man kan ta ett kort, kul spot iaf. Samt just ja, du titulerades svensk mästare i poker av henne, sådant skall creddas! : )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ta mig tusan ingen bild! Får väl försöka hitta henne ikväll igen så man kan ta ett kort, kul spot iaf. Samt just ja, du titulerades svensk mästare i poker av henne, sådant skall creddas! : )

 

Hade förstås varit lite creepy (läs: padrinosbeteende) att ta bilder på henne första gången ni ses sådär, men tänkte om jag lägger upp en gissningsbild här?

 

Oja, den titeln ska aldrig bort. Det stärker förövrigt bara min övertygelse om vem det är (= Kul spot indeed!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade förstås varit lite creepy (läs: padrinosbeteende) att ta bilder på henne första gången ni ses sådär, men tänkte om jag lägger upp en gissningsbild här?

 

Oja, den titeln ska aldrig bort. Det stärker förövrigt bara min övertygelse om vem det är (= Kul spot indeed!

 

mvh har bild, pmar nu.

 

mvh, creepy

 

edit: på mobilen, har du snapchat eller något liknande?

mvh, den otekniska systemvetaren.

 

edit 2: kom på att man inte kan snapchatta inaktuella bilder, får lösa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En officemedlem la ut sin lägga till försäljning under februari månad. Den anlitade skånska mäklerskan kände också en pokerspelare från stockholm. Padrinos såklart...

 

Du är skriftligen välkommen att se Liverpool-Southampton hos mig, över en middag, följt av förkrök, följt av musikaliska genier på fotografiska. Âmen...

 

Mvh,

Hendersons lungkapacitet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan meddela att det är inte helt på det klara vem det är än, bilden var bland det otydligaste ni kan tänka er men precis lagom creepy (= Funderar på om man ska vara plump och fråga rakt av eller köra någon rolig manipulerande stil för att få ut info från den misstänkte, lutar åt det sistnämnda. Helskoj start på fredagen iaf!

 

Hade även en mäklare här idag för att värderingar av min bostad samt diskutera att lägga ut för försäljning snart. Hans värdering var högre än vad jag trodde men följdes av massa kringkostnader som gjorde mig förvirrad :( Skulle vara magiskt att faktiskt förstå hur mycket det är troligt att få ut på försäljningen så man vet vad man kan jaga, får väl ta hit en ny mäklare helt enkelt.

 

En officemedlem la ut sin lägga till försäljning under februari månad. Den anlitade skånska mäklerskan kände också en pokerspelare från stockholm. Padrinos såklart...

 

Du är skriftligen välkommen att se Liverpool-Southampton hos mig, över en middag, följt av förkrök, följt av musikaliska genier på fotografiska. Âmen...

 

Mvh,

Hendersons lungkapacitet

 

Ska bli mycket trevligt såklart. Säg bara till på förväg om det är polska ost/spenat piroger som gäller, vet inte om jag kommer att klara av mer misär än Southampton - Liverpool..

 

MVH

aoqt1k.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bisarr grej igår. På dagen var ett väldigt tungt gympass som pågick mycket längre än vanligt varpå man kommer hem, äter lite gott och träffar en vän. Inser att ingen av oss är sugen på att festa direkt så vi åker till en baskethall som han har nyckeln till och river av 3h basket från 2330 till 0230. Kör alla möjliga sorters tävlingar, bra musik på och har jävligt kul. När vi sen ska gå därifrån och börjar stretcha skakar hela min kropp av utmattning och jag kan knappt resa mig upp efter.

Väl hemkommen slukar jag 400g nötfärs och 1,5 liter mjölk på 30 min. Magen svullnar upp till jultomte proportioner men jag kan inte sluta dricka så börjar stå som en hund under kranen och bara slicka i mig vatten i mängder. Naturligtvis vart det väldigt svårt att somna efter det och mardrömmar som jagade mig hela natten. Inte ens kissnödig nu när jag gick upp!? Ont i precis hela kroppen men helt klart värt det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inte så att jag har någon speciell info eller något skvaller som styrker min åsikt men jag hade varit MYCKET försiktig med att ha kvar pengar på Boss längre än nödvändigt. Det är möjligt att allt kommer gå hur bra som helst men det ringer varningsklockor för mig varje gång sidor ska byta nätverk osv.

 

Jag var själv ca 2 veckor från att bli gulad av Purple Lounge för några år sedan men hade turen att jag cashade ut innan nätverksbytet skedde.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade en väldigt bra februarimånad vilket gör att man i skrivande faktiskt inte mår sämre än någon gråzons variant av frustration och apati men mars månad har inte varit riktigt som önskat.

 

Partypoker har varit en mardröm. Tog en månad innan jag kunde spela där och när jag väl gör det märker jag hur extremt dåligt allt är där. Kanske attraktivt för fisk iom att man får massa notifications varje gång man får stege eller vinner två potter i rad etc, men för mig var det mest störigt. Borden ploppade inte upp när man fick action och man kunde inte välja vilka ljud som skulle finnas så fick mutea helt. Sen var det massa andra smågrejer som störde så jag ger upp efter några sessioner utan action och försöker casha ut men blir nekad pga för få spelade händer. Sätter mig mot en reg som var så apkass att det var löjligt, 8x i 3b size och 3b dryga 50% så där torskade man obv rullen istället för att få den utcashad.

 

I övrigt har spelet gått megakallt och action har varit tunt. Spelade en reg nl1k idag och barrelar en holk och ett oesd varpå båda sitter på river som samtidigt är hans huskort. Tack och bock. Ner edit för mycket hittills på fyra raka backdagar och det blir svårt att se hur jag ska lyckas klara månadens mål men får väl kämpa på och hoppas att man turar lite igen (=

 

Ett jobbigt dilemma till helgen nu, behöver verkligen ha lite kul och kanske träffa lite gamla vänner som jag inte hängt med så mycket i år. Samtidigt så vinner man inga pengar på att ha trevligt :) :) :) Rimligast är väl att spela fredagen, hålla sig öppen för förslag på lördag typ.

 

Är väldigt ressugen men blir nog inget mer än någon weekendresa fram till hus/lägenhetssituationen är fixad vilket ändå är på rätt väg, om än i den förväntade snigelfarten.

 

tumblr_mymp1fFAm01r6jnjdo1_400.gif

 

Så nu fick jag det skrivet också. Känner på mig att jag kommer må så mycket bättre vid nästa rant, ingen jävla whinebok det här inte!

 

Det gick en bra dokumentär om Jeremy Lin på Kunskapskanalen för någon dag sedan. Kommer inte ihåg vad den hette men rekas iaf om du inte sett den :)

 

Hört om den men inte sett än, ska kikas!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...