maxwell Postad 3 November , 2010 Rapport Share Postad 3 November , 2010 Blir en lugn onsdag, körlektion vid 9 Blev sugen på höstturren i malmö, 10k. Mitten på november någonstans. Någon annan som är sugen? Jag kanske är i skåne då och kan joina dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 3 November , 2010 Rapport Share Postad 3 November , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 3 November , 2010 Rapport Share Postad 3 November , 2010 Blir en lugn onsdag, körlektion vid 9 Blev sugen på höstturren i malmö, 10k. Mitten på november någonstans. Någon annan som är sugen? fyllerailar obv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 3 November , 2010 Rapport Share Postad 3 November , 2010 Blir en lugn onsdag, körlektion vid 9 Blev sugen på höstturren i malmö, 10k. Mitten på november någonstans. Någon annan som är sugen? Anmäler intresse! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 3 November , 2010 Rapport Share Postad 3 November , 2010 jag ska troligen dit, kan ju inte missa starfitterrail. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 4 November , 2010 Rapport Share Postad 4 November , 2010 Jag spelar om jag inte är portad samt om den inte krockar med SPTn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 4 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 November , 2010 Låter ju som att det kan bli riktigt kul, hoppas någon från sthlm åker ner så man har lite sällskap bara Meckdag! [ ] Tvätta (alla kläder, handdukar, sängkläder) [ ] Få tag på försäkringskillen [X] Prata med Carnegiefonder [/] Komvux/NTI [X] Kontakta Walthers [ ] Handla [ ] Spela >2k händer [ ] Städa [ ] Träna [ ] Fälla ett träd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 4 November , 2010 Rapport Share Postad 4 November , 2010 Jag drar nog dit också, dock ingen garanti på laserturkens vis. Ska försöka skaka av mig bitterheten tills dess Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 4 November , 2010 Rapport Share Postad 4 November , 2010 Stannar hemma. Vill ha kvar min tung... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 4 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 November , 2010 Fått springa väldigt bra på morgonsessionen, såsade iväg ett inköp det sista jag gjorde dock. 673/2000 händer spelade. Lite väl tight check här kom jag på i efterhand, jag betar nog en del spaderkombos på flopp och nian är nog inte så farlig som jag tänkte plus att han antagligen betalar av med ofta här. Game # 1927315115 - Texas Hold'em No Limit EUR 0,50/1 - Table "Lorgui" Game ended 2010-11-04 12:15:16 GMT+01:00 Players: FylleRail (EUR 193,45 in seat 1) fi (EUR 134,50 in seat 2) Dealer: FylleRail Big Blind: fi (1,00) Small Blind: FylleRail (0,50) FylleRail was dealt: - FylleRail Raise (2,00) fi Call (1,50) Flop - - fi Check FylleRail Check Turn - - - fi Bet (3,75) FylleRail Raise (14,50) fi Call (10,75) River - - - - fi Check FylleRail Check fi shows: Qd - Ts (a straight, king high) FylleRail shows: Qs - Ah (a straight, ace high) FylleRail wins: EUR 33,25 (with a straight, ace high) Rake: EUR 0,75 Jag drar nog dit också, dock ingen garanti på laserturkens vis. Ska försöka skaka av mig bitterheten tills dess Sweet, åk ner oavsett bitterhetsnivå imo! Stannar hemma. Vill ha kvar min tung... Skräll att du bangar....... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 4 November , 2010 Rapport Share Postad 4 November , 2010 Skräll att du bangar....... Är inte ekonomiskt oberoende som du... Mvh, TVför50k89 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 4 November , 2010 Rapport Share Postad 4 November , 2010 Men vafan! Bra att du slängde upp datum. Giggar i Västerås den 19e Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 4 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 November , 2010 Är inte ekonomiskt oberoende som du... Mvh, TVför50k89 Rykten säger att du bränner mer på utekvällar än inköpet till turren så... Men vafan! Bra att du slängde upp datum. Giggar i Västerås den 19e Det var väldigt tråkigt att höra, lycka till med giget! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 4 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 November , 2010 Meckdag! [X] Tvätta (alla kläder, handdukar, sängkläder) [/] Få tag på försäkringskillen [X] Prata med Carnegiefonder [/] Komvux/NTI [X] Kontakta Walthers [X] Handla [/] Spela >2k händer [ ] Städa [X] Träna [X] Fälla ett träd Lyckades med det mesta iaf Städningen gick sådär, plockade undan det mesta men golvskurningen uteblev... Pokern var rätt kul. Är faktiskt upp €668 på 1370 händer hu nl100 idag och hade tänkt grinda mer men var trött så skulle kasta bort 12k vip poäng som jag hade på gamla entractionsidan. Lyckades av misstag regga en 2k guar €10 som jag slölirat men leder med dubbla avg nu itm så måste typ spela seriöst Blev påtvingad 2kg oxfilé häromdagen också så blir middag här imorrn sen lite hemmastök antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jamton Postad 4 November , 2010 Rapport Share Postad 4 November , 2010 Lyckades av misstag regga en 2k guar €10 som jag slölirat men leder med dubbla avg nu itm så måste typ spela seriöst . On the rail Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 4 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 November , 2010 Lyckades klonka de där vippoängen till vinst i turren, €816 Upp lite mer än €1,4k idag, vääääldigt skönt. On the rail Tack för railen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jamton Postad 4 November , 2010 Rapport Share Postad 4 November , 2010 Lyckades klonka de där vippoängen till vinst i turren, €816 Upp lite mer än €1,4k idag, vääääldigt skönt. Tack för railen! Snyggt! NP, bara du köper vipplats på hovet när Lule kommer på besök för pengarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 4 November , 2010 Rapport Share Postad 4 November , 2010 GRATTTISZZ mvh redtube Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 4 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 November , 2010 Haha Okej, vad ska det bli? Skor eller datorutrustning? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 4 November , 2010 Rapport Share Postad 4 November , 2010 hahaha, som att rikpadde behöver välja. hysteriskt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 5 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2010 hahaha, som att rikpadde behöver välja. hysteriskt kul Lika stor ära varje gång okocha kommer in och levlar lite Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 5 November , 2010 Rapport Share Postad 5 November , 2010 redtube Also, gz wp gg nh! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 5 November , 2010 Rapport Share Postad 5 November , 2010 Varför ska du köpa damskor? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 5 November , 2010 Rapport Share Postad 5 November , 2010 Vad ska du med en "presentation mouse" till? Presentera dina tillgångar aka guldreserver Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 5 November , 2010 Rapport Share Postad 5 November , 2010 skor imo =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts