Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

Känner mig som världens larvigaste karl för tillfället. Brukar alltid klaga när jag spelar livepoker att min kropp inte är gjord för det eftersom min vänsteraxel alltid gör ont under tiden. Nu har jag insett att den inte heller är gjord för sovsällskap. Den är totalt värdelös, kan inte lyfta armen ner än halvvägs utan att gråta av smärta. Orkar verkligen inte gå och undersöka skiten, kan ingen här säga att det går över om någon dag?

 

"uhhh jag får ligga me heta brudar hela tiden, fyfan va jobbigt o va mig"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Irlpolarn kom över ikväll på en minigrindstuga då han vann 4k dollar igår. Han övertygar mig att regga en turboturre på ongame, $108 turbo. På något sjukt sätt lyckades man komma trea för 2k dollar så dagsbacket förvandlades till ett trevligt plus. Hade egentligen tänkt ta ut pengarna därifrån men så hade inte rakebacken kommit, sweet som fan.

 

tackar! blir det malmöu i helgen?

 

Noupe, familjeprioritering. Du får överleva utan mina 10k i bidrag till turren, gl!

 

Padde tar pluswhine till en ny nivå.

 

Haha :D Men fan vet om det var värt det, gör jävligt ont.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade samma problem för nåt år sen. Du har förmodligen inflammation i muskeln o måste käka Diclofenac (voltaren) som är värkstillande och anti-inflammatorisk, så blir allt bra snart.

 

Alright, får bli att kolla upp det ändå alltså mao. Tack iaf!

 

Jag som hade tänkt möta upp i Malmö :( (igen)

 

Jag är en enda stor besvikelse när det gäller att dyka upp, tyvärr.

 

vart är den andra delen av padrULAF? :)

 

Jojo jag vet. Känns nästan smutsigt av mig att ha dagboken i delvis ulafs namn när det bara är mina egna smutshistorier som dras. Dock dök han ju upp för någon dag sen för att dra ett gammalt hederligt viktordsskämt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dear Mikael,

 

In order to provide all customers with fair access to the Heads-up poker tables Entraction Network has introduced a new house rule:

 

At Heads-up cash game tables, a player is not allowed to sit (including sit-out) and wait for opponents at more than two (2) tables at any given time at the same game type, betting structure and limit (for example Texas Hold'em No Limit €1/2).

 

We have noticed that recently you were occupying places at more than 2 Heads-up tables without any action from your end.

 

As this is against the new house rules, we kindly ask you to abstain from such practice in the future.

 

Best Regards,

 

Customer Support Service

 

Lightbet

 

Men kom igen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

IRLaren har på 2 speldagar vunnit 5k dollar på någon turnering och plo50. När vi grindade här backade han $150 och var helt förstörd som vanligt, slog i väggar och bord, skrek non stop och slog på min stackars dator. Samma beteende varje gång han är inne i en pokerperiod. Vinner han inte mer än 6k på 20/20 på cc så är han toktiltad osv, ibland trots större vinster än så.

 

Antar att det bästa sättet att se det på är väl att det ger en lite perspektiv, men när man är i en dålig period är det svårt att inte bli tiltad av det. Detta trots vetskapen om att man själv varit där (typ), antagligen sjukt många pokertimmar längre in i livet än vad han är nu.

 

Brukar inte alls störa mig på småsaker, men det gnager på mig varje gång. Försöker ge honom perspektiv på det också, standard för honom är ju att leva på kanske 4k/månad och men att påtala för honom att "100% extra i månaden på en dag är ju ändå nuts" ger inte den önskade effekten.

 

Antar att det som tiltar mig är ju att han egentligen inte är en korkad douchebag utan relativt förnuftig normalt sett.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har också ett par polare som är astrevliga IRL men såfort dom börjar snacka poker tiltar jag ur. Är något med detta djävulens spelet alltså. Kan vara att dom whinear över såna sjuka standardsituationer och försöker framställa det som århundradets badbeat eller när dom gör något sjukt dåligt spel och kallar fi för fisk och lägger över det på honom. Eller när dom envist hävdar att J10ss är den bästa handen preflop..

 

Och din polare lär ju vara en "gambler" som kanske inte är riktigt ödmjuk inför sitt spel? Är också förbannat tiltande med folk som tror att deras true winrate är 30bb/100 för att dom sprungit bra i 5k händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den här killen lyckades man ju förlora två inköp till :) Var fint upp men torskade en €400 precis innan jag la ner. Lägger nog ner för dagen nu iaf.

 

Game # 1947647896 - Texas Hold'em No Limit EUR 0,50/1 - Table "Calatayud"

Game ended 2010-11-18 15:30:52 GMT+01:00

 

Players:

fi (EUR 117,45 in seat 1)

riklasvegas (EUR 100,00 in seat 2)

 

Dealer: fi

Big Blind: riklasvegas (1,00)

Small Blind: fi (0,50)

 

riklasvegas was dealt: :3g: - :Th:

 

fi Call (0,50)

riklasvegas Check

 

Flop :5g: - :4g: - :2s:

 

riklasvegas Bet (1,50)

fi Call (1,50)

 

Turn :5g: - :4g: - :2s: - :5h:

 

riklasvegas Bet (3,75)

fi Call (3,75)

 

River :5g: - :4g: - :2s: - :5h: - :2g:

 

riklasvegas Bet (9,37)

fi Call (9,37)

 

riklasvegas shows: :3g: - :Th: (two pairs, fives and deuces)

fi didn't show: :7b: - :6b: (two pairs, fives and deuces, with seven as kicker)

 

riklasvegas wins: EUR 30,49 (with two pairs, fives and deuces)

Rake: EUR 0,75

 

Slå kompis

 

Hahahaha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...