Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

är obv som att lägga en chokladbit framför mig och säga att jag inte kommer äta den..

 

Verkar som vargen padrinos varit i farten. Vi bör nog byta avatar, du är nog mer kvalificerad att få bara Peters avatar ;);)

 

Ni är riktigt sjuka :) Alla pfare blir ju så besvikna när de träffar mig för första gången, förväntar sig någon sorts hunk så kommer en kort tjockis fram liksom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick upp vid halv elva, handlat och varit på en väldigt trevlig morgonpromenix. Blir till att köra en utdragen half ass städning av huset nu samt ringa runt lite till olika familjemedlemmar som alltid är less på att jag är såsig på att höra av mig, fast jag anser såklart att det är lite överdrivet då jag aldrig har något kul att berätta om men ändå hör av mig varje vecka :)

 

Åkersberga har öppnat sitt nya köpcentrum nu, allt var väldigt fräscht och bra. Dock var det en dålig idé att lyssna på Magic Numbers medan man gick runt i ett nytt köpcentrum, enda stället jag handlade något på var på ica och det tog 1h mot min normala tid på 5 min.

 

Ska börja träna imorrn igen, men ska fan inte göra det här till någon träningsdagbok. Typ viktigare än själva träningen att undvika att skriva om det här om det inte är något speciellt :)

 

Kul jag läser historier och inte fattar dom handlar om mig! ;) Det du skrev var förövrigt rätt, inte så bra stämning sas!

 

Hahaha, så sjukt hela grejen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såja ulle! :D Utgång osv?

 

gillar, vi får styra!

 

Hej, Anton!

 

Frågan är om du har tid över i helgen då det är något av ett projekt, att gå igenom pf 3månader tillbaka...

 

kanske...

 

 

jag, stark dokusåpamotståndare som jag är, har även plöjt hela jersey shore senaste veckorna, så fritt fram att diskutera!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...