Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tja ulaf, byta osv?

 

Har ett gryyyyyyyyyyyymmt bra förkrök, skiter i miike och prydz för att dra till trädgården. Väl där så börjar allla bråka, pojkar som flickor, antisk som ulaf omss, så jag sätter mig i en taxi själv mot garbos. Ringer ulle, varpå jag får svaret "aaa jag är kanske där om en halvtimma heheheee"... Mmm går in på toa för att fördriva tid, ser en jeanströjad karl med fin frisyr som inte kan vara någon annnan än sexyterran. efter de träffa jag izy som frivilligt bjöd på några shots osv, sen hem och sova typ. som vanligt skittråkigt att träffa alla iafjpojakapf4

 

taxi, aa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja ulaf, byta osv?

 

Har ett gryyyyyyyyyyyymmt bra förkrök, skiter i miike och prydz för att dra till trädgården. Väl där så börjar allla bråka, pojkar som flickor, antisk som ulaf omss, så jag sätter mig i en taxi själv mot garbos. Ringer ulle, varpå jag får svaret "aaa jag är kanske där om en halvtimma heheheee"... Mmm går in på toa för att fördriva tid, ser en jeanströjad karl med fin frisyr som inte kan vara någon annnan än sexyterran. efter de träffa jag izy som frivilligt bjöd på några shots osv, sen hem och sova typ. som vanligt skittråkigt att träffa alla iafjpojakapf4

 

taxi, aa

 

hmm verkar som du drar motsatser; pojkar som flickor och antisk som ulaf :-( känns kallt att vara motsatsen till en av idolerna

 

När blir nästa live-lir? Hoppas ni hade det gryyyymt :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja ulaf, byta osv?

 

Har ett gryyyyyyyyyyyymmt bra förkrök, skiter i miike och prydz för att dra till trädgården. Väl där så börjar allla bråka, pojkar som flickor, antisk som ulaf omss, så jag sätter mig i en taxi själv mot garbos. Ringer ulle, varpå jag får svaret "aaa jag är kanske där om en halvtimma heheheee"... Mmm går in på toa för att fördriva tid, ser en jeanströjad karl med fin frisyr som inte kan vara någon annnan än sexyterran. efter de träffa jag izy som frivilligt bjöd på några shots osv, sen hem och sova typ. som vanligt skittråkigt att träffa alla iafjpojakapf4

 

taxi, aa

 

: )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nääe, jag citerade mig själv av någon anledning :S Var någon av era irlhangarounds som frågade tror jag

 

min bärbara mår inte jättebra. knapparna lossnar, sätter på caps av sig själv hela tiden och brinner upp efter fem minuter. nu stänger den ner alla program såsom chrome, vlc och internetanslutningen. Nu spotify också. wiie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså den här bakfyllan är bland de värre jag har upplevt, vägrar gå över. Dålig träningsvecka också, blir skärpning med start imorgon med rygg/baksida axlar imorrn, nya favoritpasset 8-) Lite fotboll på kvällen sen också.

 

Vart ska man fira midsommar förresten?

 

Missade att beställa den här, blir till att vänta en månad till nästa beställning mao : (

image4xl.jpg

 

Såg nyss The Good Guy, kärleksfilm typ med två av grabbarna från How to make it in America och Friday NIght Lights i huvudrollerna. Gillade den typ.

 

Fan att man missade Miike igår ändå. Och fan att mitt livs kärlek har könsherpes. Hon har iaf gått ner sig nu så man kanske slipper lika mkt konkurrens som innan : ) : S : (

 

Var på trädgårn innan Garbos igår. För er som inte varit där så finns det pingisbord, tvspel, något dansgolv, ett par barer och nästan allt är utomhus. Blev kär i stället tbh.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte jag köra idag 8-) Fint pass, vem tipsade dig om det? Var det inte du som tvunget skulle köra axlar ensamt i ett pass? ;)

 

Gjorde jag precis, nog det skönaste passet i veckan. :)

 

Kör också så, skönt pass. Kör dock bara 1 övning för baksida axlar, hur gör ni?

 

Liggande i cable och/eller liggande på mage med hantlar. Sen har jag hittat en skön maskin på gymmet som tar ganska mycket på rygg med.

 

http://www.exrx.net/WeightExercises/DeltoidPosterior/CBSupineRearLateralRaise.html

http://www.exrx.net/WeightExercises/DeltoidPosterior/DBLyingRearLateralRaise.html

http://www.exrx.net/WeightExercises/DeltoidPosterior/LVRearDeltRowHammer.html

 

De typ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...