Gå till innehåll

min lilla MTT hörna


vuns187

Recommended Posts

  • Svars 86
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

1st o främst vill jag be alla om ursäkt att jag inte skrev o svara på allt från CPH, men tyvärr så funkade inte internet på ett tag o sen när det vara uppe igen så hade jag åkt ut på 46th plats när 40 var ITM. Vilket gjorde mig så jävla lack att söp ner mig o sen åkte jag hem nästa dag.

 

Om ni undrar hur jag åkte ut så hade jag TT på sb när knappen raisar. Jag ställer för 73k snubben synar så klart o visar AA :( Där efter har jag bara 16k och åker kort därefter.

 

http://www.pokernews.com/live-reporting/european-poker-tour-copenhagen/main-event/day2/page2.htm

 

 

Iaf nu har jag tänkt skriva lite mer aktivt i inriktning MTT.

Lär bli typ alla siter men främst PS/FTP/PARTY och PRIMA

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

db riggen får vänta, idag blir det inget lirande. Lovade tjejen att umgås lite med henne för engångskull :) Får dra ner på stan o käka nått gott o blir nog oxå ett inköp av en PS3:a. fattar dock inte varför jag köper den för jag spelar typ aldrig, men det kan ju vara ganska kul ibland när man inte har annat för sig...?

 

Jag har iaf velat fram o tillbaka om jag ska köpa PS3:a eller Xbox360, men nu har jag iaf bestämt mig till 59%

 

Jag som inte är speciellt insatt men fördelen med xbox är ju att man kan bränna ut skiten o på så sätt behöver jag ju inte köpa massa skit spel som jag endå aldrig kommer lira.

 

Men PS3 har ju blueray + att dom verkar ha mycket fetare spel... och så sitter massa polare o lirar PS3 live.

 

Nån som har nått att tillägga?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kör igång en session ikväll, blir dock inte så mycket nu första rundan bara 3st faktiskt

 

109$ PS

25$ sh prima

35k prima

 

bara stars som börjat hittills , har runt 8k där med average på¨3.6k

 

postar lite händer sen om det blir några intressanta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag låtsas att jag inte läste det där för denna gången:evil:

 

ber om ursäkt att jag generaliserar :) Mina vänner har stora problem med att slita sig ifrån sina Xbox, brukar sluta med att dom sitter kvar framför burken när vi andra drar vidare på jakt efter damer!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...