Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
mm troligt att de accepter ett 43m$ bett.
Det roliga vore ju om de gjorde det, och man vid förlust blev återbetalningsskyldig för 43 miljoner dollar.

Vet inte riktigt hur bra möjligheter party har att återta pengarna när man väl tagit ut dem. Det finns ju en väldig massa affar med negativ kontobalans som inte har några som helst planer att betala tillbaka, vad jag vet så har ingen av dem hört av rättsväsendet.

Däremot så har jag svårt att tänka mig att ett uttag på över 100k skulle gå igenom deras betalningssystem utan manuell granskning.

Också lite tveksamt att det alls gick att använda pengarna till någonting på siten. Kan ju mycket väl varit ett displayfel, eller att det finns failsafes som fryser konton när väldigt stora belopp dyker upp.

Postad

Jag skulle vara ganska säker på att jag inte skulle kunna få ut slantarna på något vettigt sätt (och chipdumping känns inte bra alls...)

Så jag skulle hoppat in på lägsta limitbordet med hela bankrullen, och spelat väldigt seriös poker. Det hade varit väldigt lustigt att läsa reaktionerna om det på olika forum.

Postad
Aj aj aj, uttalanden som bara bygger på en personlig åsikt, utan underbyggd fakta är farligt, sånt borde väl en jurist ha koll på ;)

Nu gjorde jag det ju, genom mitt användande av akronymen "imo", fullkomligt klart att det handlade om ett de lege feranda-resonemang, och inte de lege lata. :-P

Översättning: Det handlade om vad jag tycker borde gälla, inte vad som gäller.

Postad
Så jag skulle hoppat in på lägsta limitbordet med hela bankrullen, och spelat väldigt seriös poker. Det hade varit väldigt lustigt att läsa reaktionerna om det på olika forum.

Min typ av humor. Så jäkla roligt det hade varit! :D

Postad
Jag skulle vara ganska säker på att jag inte skulle kunna få ut slantarna på något vettigt sätt (och chipdumping känns inte bra alls...)

"How I made $43M playing 1-2 FLT"